Visszavontam a szolgálati közleményemet, mert a Primlista engedi változtatni a levelezési címet.
Nekem ez újdonság, az eddigi, általam látogatott lev listákon és fórumokon a mailcím volt a fix referencia, amit legtöbbszön nemigen lehetett módosítani. (Pl. ha valakinek változott a szolgáltatója, akkor egy hírlevelet már nem is tudott lemondani). Fejlődik a világ, én meg el voltam maradva... Önkritikáét gyakorlok, mint Virág Elvtárs...
Kösz, Marci. Nekem ez alapján sikerült végre az átállás. Igaz hogy kicsit másként, mint ahogy azt írtátok (ez már a sokadik féle megoldása a dolognak, de egy biztos: úgy nem megy ahogy a UPC írta). Már csak egyet nem értek: mik ezek az aliasok -szerintem semmi értelme.
Szolgálati közlemény azok részére, akinek megváltozott a mail címe...
A listán lehetőség van arra, hogy a személyes profil beállításánál több címet is megadjunk, ahonnan elfogad a rendszer leveleket.
Kipróbáltam és nekem olyan mellékhatása lett, hogy ezentúl mindkét címre kiküldi a lista leveleit => minden kétszer jön minden kétszer jön
A nem élő cím meg gyakran problémát jelent a lista szétküldésekor, szóval minek...
Az lenne a javaslatom, aki új mail címmel rendelkezik, az küldjön már jelzést nekem és leveszem a régi címét, majd küldjön egy új feliratkozó levelet és én íziben aktiválom.
Ha a UPC-be szorult volna egy mákszemnyi ügyfélbarát szemlélet, egy emailban valamennyi ügyfelét értesítette volna, hogy ne kelljen vak próbálkozással operálni. A broadbandnél ugyanis a bejövő levelekre pop3.broadband.hu volt a helyes beállítás.
Hogy kedvenc teoretikusomat - Virág elvtársat - idézzem: Spongyát rá, akárhogy is történt nem hagytuk magunkat! :-)))
Felhívtam a szolnoki bandát és a csellista hölgy megmondta az új login nevemet meg a jelszavamat, persze előbb bekérte a telefonos jelszavam.
Három külön postafiók van, közülük egyhez (és csak egyhez) lehet további 5 aliast hozzárendelni. De ezeket Neked kell majd beállítanod, ha belépsz.
Beírtam a pop3.mail.chello.hu-t!
A helyzet változatlan!
Mitévő legyek?
A poén az, hogy a frissen regisztrált email címemről a régi broadbandos címemre tudtam magamnak emailt küldeni, de fordítva nem működik! Ilyent még nem pipáltam, pedig már hét éve netezik és nem tartom magam 1 bites usernek! Lehet, hogy mégis az lennék?
Beregisztráltam a chellora egy email fiókot. Elfogadta! Felkonfiguráltam az email fiókot is a levelező programban. Az alábbi hibaüzenet jött:
A(z) "pop3.chello.hu” állomás nem található. Ellenőrizze, hogy helyesen adta meg a kiszolgáló nevét. Fiók: 'tam@chello.hu', Kiszolgáló: 'pop3.chello.hu', Protokoll: POP3, Port: 110, Biztonságos (SSL): Nem, Hiba a szoftvercsatornában: 11001, Hibaszám: 0x800CCC0D
Ellenőriztem, helyesen adtam meg! Ilyenkor mi van?
Ja és még egy kis praktikai tanács, mikor az előbb leírt helyen megcsináltátok az email címeteket és utána a levelezőt állítjátok át (azt nem írtam, de gondoltam természetes, hogy átírtok mindent broadbandról chellora) a beérkező levelek kiszolgálójánál fióknévnek a teljes email címet kell beírni (ne kérdezzétek miért, de csak így működik).
Még a broadbandos bekötésnél kaptam egy "Internet adatlap" című adatlapot, amin szerepel az internetes ügyfél azonosító szám és az ügyfélszolgálati jelszó (amit telefonos jelszónak adtam meg a szerződésen). Meg ezen az adatlapon voltak az e-mail információk és a web és ftp cím.
Szóval itt ( https://ecc.chello.com/hu/cgi-bin/uwfe/casc/casc_login.cgi )az alábbiakat kell beírni:
"Fõfiók felhasználói név" : internetes ügyfél azonosító szám
"Fõrfiók jelszó" : ügyfélszolgálati jelszó