Keresés

Részletes keresés

scsabi Creative Commons License 2005.04.18 0 0 571
Ebbe' a szakmába' semmi sem biztos :-))

Vélemény: amikor még átlényegülhettek a kocsik 20-07-té az 78 és 84 közötti főjavításoknál lehetett. '84 után igazából tömeges átszámozásban nem nagyon hiszek, de a fene sem tudja.
Előzmény: division by zero (568)
amicus Creative Commons License 2005.04.18 0 0 570

Mert akkor nem értem hogyan jutottunk el 20-07-esekből 836-ig...

Ezen már én is elmélkedtem, de semmire sem jutottam.

Persze a legutóbbi, vezérlőkocsis puhatolózásommal is csak újabb kérdéseket hoztam elő, így a Bhv-k evolúcióját inkább nem is feszegetném... :-)

 

Egyébként mindenkinek ezúton is köszönöm, hogy a vezérlőkocsik ügyét egy kicsit sikerült előrébb vinnünk.

Előzmény: division by zero (568)
amicus Creative Commons License 2005.04.18 0 0 569

Az én infóm a már ritkán írogató V43 2281 kolléga két szép szemén alapul, ő 2001.06.16. látta Füzesabonyban 20-27 163-4 kocsival együtt. És Miskolc honállomást jegyzett fel neki.

Ha most olvas minket, nyilatkozhatna.

Előzmény: hol_itt_hol_ott (567)
division by zero Creative Commons License 2005.04.18 0 0 568
"A gőzfűtőberendezés a 20-27-esekből szép folyamatosan pusztult ki, de középszámuk ettől nem változott."
Ez egészen biztos? Mert akkor nem értem hogyan jutottunk el 20-07-esekből 836-ig...
Párszor már elmélkedtünk gumidanival, és az jött ki, hogy vagy pár száz darabbal több Bhv készült, mint amit a könyvekben írnak, vagy pedig 20-27-esek alakultak át 20-07-esé...
Előzmény: scsabi (565)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2005.04.18 0 0 567

na hali!:)

 

szoval a 2001-es juliusban kiadott hivatalos állománylista szerint akkor még györ.a kocsira 2002.májusában is györ volt felfestve.(lásd foto) és a hivatalos 20-05-ös átszámozási listán is utolso honállomásként győr van megjelölve.

 

persze elképzelhetö a miskolc nagyon is.

1:ideiglenes átcsop.nem mindig festik át a honállomást,vagy KTH-t

 

2:valódi átállomásitás,csak a központba ezzel nem foglalkoztak vagy nem tudtak rola!! (és ez komoly sajna.tudnék mondani olyan kocsit amiröl a mai napig nem tuggyák h hogy került oda ahova.)

 

szoval rejtély a köbön...:))))))

Előzmény: amicus (566)
amicus Creative Commons License 2005.04.18 0 0 566

20-27 170-9 nállam! 1997-töl 2002.11.25-ig Györi kocsiként szerepel.

és ahogy irták a 20-05 642 természetesen szolnoki:)

 

Akkor én is beszállok a játékba :-)

A kocsi 2001. nyarán igen nagy valószínűséggel miskolci volt, és ismereteim szerint főjavításra is onnan vonult be. A többi stimmel :-)

Előzmény: hol_itt_hol_ott (559)
scsabi Creative Commons License 2005.04.18 0 0 565
Akkor én is pontosítanék :-)

"20-27 az osztott (ebből lett a gőzfűtés kiszerelésével 20-07)"

A 20-07-esek a III. gyártási sorozata a Bah(v) családnak; 1970-től Bahv 6453 fölött már nam építettek gőzfűtést a kocsikba, ezekből lett a 20-07-es sorozat. A gőzfűtőberendezés a 20-27-esekből szép folyamatosan pusztult ki, de középszámuk ettől nem változott.
Előzmény: division by zero (564)
division by zero Creative Commons License 2005.04.18 0 0 564
Biztos, a belső felvételeken is látszik az osztott ablak ("piros-zöld gombos" ami ma még egyes By-onokban van még).

Amúgy meg a te hozzászólásodban is felfedezhető az közkeletű tévedés, hogy a 20-26 és a Bh az egy és ugyanaz. Ez nem így van! Az különböző ablakot a különböző középszámmal jelölik, 20-26 a teli, 20-27 az osztott (ebből lett a gőzfűtés kiszerelésével 20-07). Az ablaktípustól független másik paraméter az átmenő vezérlő kábel megléte, ezt jelzi a betőjelzés végén a v betű. A két paraméter között semilyen összefüggés nincs.
A tévedés onnan jön, hogy a MÁV-nál utóbbi években megtalálható pár 20-26-os mind Bh volt... de ugyanezek a kocsik a GYSEVnél még Bhv-k voltak. Nem tudom mikor szedték le a vezérlőkábelt,lehet, hogy még a GYSEVnél, ők a 20-27-es kocsijaikról is leszedték.
Előzmény: Zolcsi67 (563)
Zolcsi67 Creative Commons License 2005.04.18 0 0 563

Arról száll le. (külső felvétel)

De biztos, hogy azon is utazik (belső felvételek)?

Mert a középső peronnál tolóajtói szerintem csak a régi bh-knak (20-26) voltak, legalábbis a jellegrajzalbum szerint.

Előzmény: m61019andras (555)
by-169 Creative Commons License 2005.04.18 0 0 562

Igen tudom hogy pontatlan vagyok amicus honlapjáról szoktam puskázni. Ez a kocsi még celdömölki lehett és ennek milyen fütése volt az ülésben volt a fütő micsodák vagy a fal melett ment a fütés?

Előzmény: hol_itt_hol_ott (559)
by-169 Creative Commons License 2005.04.18 0 0 561
Azt tényleg jó lenne ha bemmennél oda. Várjuk a fejleményeket.
Előzmény: braun (556)
424es Creative Commons License 2005.04.18 0 0 560

Ezeket a kályhákat mikor vonták ki a forgalomból? Milyen psz kocsikban voltak?

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg1387/html/kep68.htm

 

Minden esetre szuper klassze azokhoz képest amiket a személyszállitásra használt marhavagonokba raktak. Fűtőanyag nuku, falócák a falak mentén, kapaszkodó nyista és a 'WC'-k ezekben!!! A tolóajtókat még télen sem lehetett teljesen becsukni, bevágott az eső, a szél, a hó. Ilyeneken ingáztunk a ceglédi gimibe 1953-54-ben. Nem is tudom, hogy tudtunk felmászni ezekbe. Nagyon megköszönném, ha vki küldene ezekről a kocsikról képeket vagy URL-t.

hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2005.04.17 0 0 559

huha barátom sok a zavar:)))

 

20-27 170-9 nállam! 1997-töl 2002.11.25-ig Györi kocsiként szerepel.

és ahogy irták a 20-05 642 természetesen szolnoki:)

 

 

20-27 170
Előzmény: by-169 (554)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2005.04.17 0 0 558

hali!

 

télleg nagyon jo lenne ha bejutnál oda.nem csak én örülnék neki de ssvsz más is innen ha megtudnánk mik állnak lent táborfalván:)

sok sikert

 

(97-98 ban ott lévö néhány kocsirol tudok de az rég volt és mostmár 20-67-esek)

Előzmény: braun (556)
karako-hid Creative Commons License 2005.04.17 0 0 557

"Hatvanba van 50-55-20-05-642-3 pályaszámon dolgozik."

 

Ha csak nem irtad el a számot, a kocsi szolnoki. 20-05-582-től fölfelé mind szolnokonn vannak.

braun Creative Commons License 2005.04.17 0 0 556

  A nem olyan régen említett táborfalvi rejtély megoldódni látszik. De sajna nem jó eredménynel. Az illetékesek tájékoztatása szerint már nincs ott ilyen jármű. Csak a MH Ló Gisztikai kp-hoz tartozó kocsik annak ott tárolásra. De ettől függetlenül széjjelszaglászok ott bent, ha sikerül bejutni, megnézem van-e ott más csemege.

 

 

m61019andras Creative Commons License 2005.04.17 0 0 555
Köszi szépen. Azért kérdeztem  meg, mert ma néztem meg kb százhuszonhetedszerre a Kihajolni veszélyes című filmet és most végre megfigyeltem melyik kocsiról szállt le a Dacia vontatta személyvonatról a potyautas srác Almamelléken 1977-ben. :-)
Előzmény: by-169 (554)
by-169 Creative Commons License 2005.04.16 0 0 554
Igen megvan még de már át lett épitve a Celdömölki kocsi sajnos. Hatvanba van 50-55-20-05-642-3 pályaszámon dolgozik.
Előzmény: m61019andras (553)
m61019andras Creative Commons License 2005.04.16 0 0 553

Kérdésem lenne, hátha tud Valaki segíteni.

Megvan még az 50 55 20 27- 170-9 pályaszámú Bhv?

424es Creative Commons License 2005.04.16 0 0 552
Netörőggy seha! Én még 3O éves koromban is aszittem, hogy a fura izésű odavalósiak
a vár alatt, a porba csesznek. Mint kiderult, az állomás neve Porva Csesznek.. :)))
Más,
ha már személykocsi es nosztalgia, itt egy 3. osztályu Cn!
Előzmény: amicus (531)
karako-hid Creative Commons License 2005.04.15 0 0 551
Keletiben áll az eszterga, igy oda küldtük, és még öt kocsit.
Előzmény: MetánGuppy (548)
gumidani Creative Commons License 2005.04.15 0 0 550
V43 1277 Creative Commons License 2005.04.15 0 0 549
Bárcsak vissza se jönnének!!!
Előzmény: exmv (522)
MetánGuppy Creative Commons License 2005.04.15 0 0 548

Üdv!

 

 Nem tudjátok, hogy az 51 55 59-80 001-3 Bc mit keres már lassan egy hete Debrecenben?

hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2005.04.15 0 0 547

hali!

 

na most vettem észre h elirtam magam megint.csak rossz a memoriám.20-37 009 nem bolhás!!!(ugye ez égett)

20-37 008 a bolhás és az még fut is:)

 

csak ha érdekel vkit is:)))

Előzmény: hol_itt_hol_ott (529)
amicus Creative Commons License 2005.04.14 0 0 546
De legalább azt is megtudtam ma, hogy 10-33 002-2 REV Sm 16.03.05.
Előzmény: scsabi (545)
scsabi Creative Commons License 2005.04.14 0 0 545
Néhány rossz kép:
1) 20-35 025
2) 20-33 100
3) 20-37 122 (Bko)
4) kapáslövés: 59-80 000
5) furcsa
6) a forgóvázat kikötés után alaposan meg kell tisztítani...
division by zero Creative Commons License 2005.04.14 0 0 544
Ráadásul abban a topicban már egyszer össze írtuk a meglévőket :-)
Előzmény: GEORGIE (543)
GEORGIE Creative Commons License 2005.04.14 0 0 543
Szerintem ezt inkább a "Ganz motorvonatok" topicban kérdezd meg, mert ebben a topicban "sajnos" csak a személykocsikról van szó:-)))
Előzmény: Törölt nick (542)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.14 0 0 542

Ha már itt járok megkérdezem:

 

Hány BCmot azaz AB mellékvonali motorkocsi van Magyarországon?

 

Néha felsővezetékes meg pályfenntartási célra használt ilyen motorkocsit láttam a 41 esen Dombóvár alsó Somogyszob közelében mit tudtokezekről és társairól?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!