Különben nem is alacsony fülke. Tehát mindegy milyen kerül rá, itt tényleg az ár dönthetett. A MAZ-nak is van még civil fülkéje? Gyártódik még? A napokban olvastam valahol, hogy a Tatra fülke is eltér a szokásostól, valami különleges ragasztásos eljárással készül ha jól értettem, és másféle korrózióvédelemmel is. Asszem valami különutas KAROSA technológia. Hol is olvastam? .... :(
Na igen, emlékszem, a MAZ is csinál(t?)* keményen független felfüggesztést meg összkerékhajtást. És így már értem a 10x8x8-at is, mert igazság szerint ilyen Tátrát még nem láttam. Az alábbi zöld is 10x8x6. Meg van 10x10x6 is meg 12x12x8, de jól belegondolva Tatra 10x8x8-at még nem láttam :)
* A MAZ-nál ez mennyire nevezhető jelenleg is futó gyártásnak? A military felhasználás az egyetlen vagy másra is használják? És a konstrukció fejlődik napjainkban is? Mit tudsz ezekről?
Gennady Khnykin confirmed that the plant was developing a 100t KC-8973 crane. Plant management is looking for a foreign partner for this project. The new crane will be fitted with a special five-axle chassis (10x8x8) with an independent hydraulic and pneumatic suspension, a 13m to 41.4m boom, and a 16m extension.
Azér' érdekes ugye, öttengelyes alváz, 10x8x8-as, független(!) felfüggesztések... ha a képet nem látnám, nem is jöhetne más szóba, csak a TATRA. Mint ez:
Two years ago, at Moscow’s CTT construction machinery fair, Avtokran showed the prototype of a new 100t capacity all terrain, designed by former Liebherr design chief Horst Zimmerman.
Pedig azt írja, terepes... szal lehetne Tatra, csak fura, hogy nem lógnak le a kerekei. Mindenesetre ez egy két évvel ezelőtti prototípus, a Liebherr előző vezető mérnökétől.
Szia! Ez a 35t Liebherr az én C. Peti kollégám. Én is találtam egy érdekes Orosz gyártmányu zsír uj darut de akkor miért TATRA alvázon van? Tip:KC-8973 100T
batbiker: "Ez az első orosz autó ami szvsz sokkal szebb lett mint az eredeti az amerikai sokkal igénytelenebb sárvédőjével szemben!" Nem akarlak elkeseríteni, de ezek NEM orosz autók, hanem eredeti, igazi amerikai Studebaker US6-osok! Ami a műszereket illeti, az oroszok természetesen ciril betüsre változtatták a számlapokat, de maguk a műszerek, a peremezett lemezükkel együtt talán mind a mai napig ugyan azok, mint voltak 1940-ben.