Keresés

Részletes keresés

tatrafan Creative Commons License 2007.01.07 0 0 9820
Előzmény: Maz (9815)
tatrafan Creative Commons License 2007.01.07 0 0 9819
Aha megvan. Kár hogy ezen a nyelven se tudok :(
Előzmény: bigmixeres (9817)
tatrafan Creative Commons License 2007.01.07 0 0 9818

Na ja :) 

 

Különben nem is alacsony fülke. Tehát mindegy milyen kerül rá, itt tényleg az ár dönthetett. A MAZ-nak is van még civil fülkéje? Gyártódik még? A napokban olvastam valahol, hogy a Tatra fülke is eltér a szokásostól, valami különleges ragasztásos eljárással készül ha jól értettem, és másféle korrózióvédelemmel is. Asszem valami különutas KAROSA technológia. Hol is olvastam? ....  :(

Előzmény: Maz (9815)
bigmixeres Creative Commons License 2007.01.07 0 0 9817
Itt igen sok tipust megtalálsz:www.mobile-cranes.ru/mode.21263-id.21272-type.html
Előzmény: tatrafan (9814)
tatrafan Creative Commons License 2007.01.07 0 0 9816

Na igen, emlékszem, a MAZ is csinál(t?)* keményen független felfüggesztést meg összkerékhajtást. És így már értem a 10x8x8-at is, mert igazság szerint ilyen Tátrát még nem láttam. Az alábbi zöld is 10x8x6. Meg van 10x10x6 is meg 12x12x8, de jól belegondolva Tatra 10x8x8-at még nem láttam :)  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* A MAZ-nál ez mennyire nevezhető jelenleg is futó gyártásnak? A military felhasználás az egyetlen vagy másra is használják? És a konstrukció fejlődik napjainkban is? Mit tudsz ezekről?

Előzmény: Maz (9812)
Maz Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9815
>De minek rá Tatra fülke? :)

Azért, hogy legyen rajta valami jó is ;-)
Előzmény: tatrafan (9814)
tatrafan Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9814
Igen, így érthető, kösz! De minek rá Tatra fülke? :)  Na mindegy. Ez volt kéznél alacsonyba. Ócsón.
Előzmény: Maz (9812)
tatrafan Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9813

Gennady Khnykin confirmed that the plant was developing a 100t KC-8973 crane. Plant management is looking for a foreign partner for this project. The new crane will be fitted with a special five-axle chassis (10x8x8) with an independent hydraulic and pneumatic suspension, a 13m to 41.4m boom, and a 16m extension.

 

Azér' érdekes ugye, öttengelyes alváz, 10x8x8-as, független(!) felfüggesztések...  ha a képet nem látnám, nem is jöhetne más szóba, csak a TATRA. Mint ez:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Viszont itt jól látható a kerekek lelógása.

Előzmény: tatrafan (9811)
Maz Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9812
Hehe, röhögni fogsz, ha meglátod milyen ez az alváz:

MAZ :-))))))))))))

A daru meg Ivanovec
Előzmény: tatrafan (9810)
tatrafan Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9811

Two years ago, at Moscow’s CTT construction machinery fair, Avtokran showed the prototype of a new 100t capacity all terrain, designed by former Liebherr design chief Horst Zimmerman.

 

Pedig azt írja, terepes...  szal lehetne Tatra, csak fura, hogy nem lógnak le a kerekei. Mindenesetre ez egy két évvel ezelőtti prototípus, a Liebherr előző vezető mérnökétől.

Előzmény: bigmixeres (9804)
tatrafan Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9810

Hol találtad????

 

Ez szvsz nem Tatra (cső)alváz, mert nincs kerékdőlés felemelt állásban. A fülke csak Tatra, tán még a motor se az. De olyan hihetetlen az egész... :))

Előzmény: bigmixeres (9804)
tatrafan Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9809

???????????????????????????????????????????????

 

Ez nem photoshop?????????????

 

Előzmény: bigmixeres (9804)
Alfred Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9808
a_motor:
Bocsi, én pont teljesen fordítva értettem!
A lényeg, hogy jól kitárgyaltuk!
Előzmény: a_motor (9805)
a_motor Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9806
Na most meg a kölök fórumozásába másztam bele :)) Nem hagy a géphez.....
Előzmény: Alfred (9799)
a_motor Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9805

Húha, valamiért nagyon elbeszélünk egymás mellett:((

Én válaszoltam a Te hsz-odra, amiben a GAZ-t mutattad. Erre írtam, hogy az szebb.

Beszenvedtem pár képet az US6-ról, igazolandó csúnyaságát.

A műszer is US6 (netről szedtem le), ugyanazokkal a számtípusokkal, amit az orosz műszereken látni....

Vagy én vagyok túl béna, vagy ........... :)))))

Előzmény: Alfred (9799)
bigmixeres Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9804
Szia! Ez a 35t Liebherr az én C. Peti kollégám. Én is találtam egy érdekes Orosz gyártmányu zsír uj darut de akkor miért TATRA alvázon van? Tip:KC-8973 100T
Előzmény: haflinger (9797)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9803
Én 1 évig vezettem. A sereg után, 2 év múlva már Zukok voltak. 200 teli Pepsis ládától mindig levegős lett. 
Előzmény: Sanyi-ka (9802)
Sanyi-ka Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9802
De sokat ücsörögtem ilyenben apám mellett anno a Sorszöválnál:))
Előzmény: Sinbiciklis (9795)
tupolev Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9801
A Dózsa György úton dolgozik egy 350 tonnás Liebherr lánctalpas daru, gyönyörű nagyvas:






drakon007 Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9800
Sziasztok!
Orosz Renault magnum koppintás
Alfred Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9799
batbiker:
"Ez az első orosz autó ami szvsz sokkal szebb lett mint az eredeti
az amerikai sokkal igénytelenebb sárvédőjével szemben!"
Nem akarlak elkeseríteni, de ezek NEM orosz autók, hanem eredeti, igazi amerikai Studebaker US6-osok!
Ami a műszereket illeti, az oroszok természetesen ciril betüsre változtatták a számlapokat, de maguk a műszerek, a peremezett lemezükkel együtt talán mind a mai napig ugyan azok, mint voltak 1940-ben.
Előzmény: batbiker (9775)
Tywer Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9798

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9151980

 

Nem kell ehhez az origoig menni!

Előzmény: Sinbiciklis (9794)
haflinger Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9797
Bigmixeresnek, hogy lássa tegnap mivel foglalatoskodtak a munkatársai :-)

MALWIN Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9796
Látod, máshol másképp van.
Hazamegy vele, szépen beparkol, és mindenféle használt hűtőt, meg polcot támaszt neki...
Előzmény: Maz (9768)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9795
És 1, 74-ben bejáratós. Ott ülök a padon.
Előzmény: Alfred (9774)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9794
Ezt most találtam az Origón:
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9793

 

Előzmény: D705 (9786)
MALWIN Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9792
Hja kérem, nem csak te tudsz meglepni mindig új Tatra képekkel:-)
Előzmény: tatrafan (9790)
gumidani Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9791

Miazhogy! Nagyonis! Sőt, ezzel relézték.

 

Rémlenek valami olyan huzavonák, hogy a gémhosszabítóval a közúton való közlekedést tiltották, de egyesek mégis járkáltak így.

Előzmény: Törölt nick (9784)
tatrafan Creative Commons License 2007.01.06 0 0 9790

Persze ilyen szemléltető ábrákkal kell ezt bemutatni, amilyeneket még sose láttam...  

 

 :)

Előzmény: MALWIN (9780)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!