Valaki leírná nekem, -akár privátban is, hogy milyen macerára kell számítanom, ha külföldön (EU) vásárolok használt lakókocsit és itthon forgalomba akarom helyezni. Köszönettel: birobandi
Marad a qek a súly dolgok miatt ..... azt hiszem..... most nézem a vasakat benne.... de nem igazán lehet hozzányúlni, mert az aljan azt hiszem ki van méretezve, a tető szellőző sikjában lehet egy picit játszani.... de annyiért nem érdemes.
Neeeeem a Qek-et nem adom, látom Tilmi figyelmes, mert igaza van az n-126-osra gondoltam. Igazábból tényleg kicsi az n-126, de még mindig jobb mint egy sátor egy nagy esőben. Annyit mondhatok a Qek-ről, hogy vontathatóság szempontjából nagyon jó,..pl. vasúti átjáron nem is érzem, hogy mögöttem van, egyáltalán nem rángatja az autót, és mivel van lengéscsillapitása így a holmik is a helyén maradnak, és nem szitál be nagyobb sebbeségnél sem. Az n-126-osal 8.2L/100Km A Qek-kel 7.5L/100Km pedig eleve nehezbb 100kg-mal csak valószinű, hogy ennyit tesz az áramvonalasága....Szinte megsporólja a súlyadót...
Antischlingerkuplung, hosszabítok: 477, szélesség: 199, magasság: 228, Gesamt nagy mennyiség: 800, párna mágiac Green. -ból -aink futva Vermietung, kurz határidő -ba Ab nyelv rendelkezésre álló. Faír Inzahlungnahme, so ahogy finanszírozás szívesen lehetséges, , Kühlschrank,csomagháló, Verdunklungsrollos,Spurstabilisakapu, Werksrakomány,/Zulassungs/tanúsítás/ Gasprüfung,fűtés Truma S 2002,,8W2120