Igazad van!Köszi, nekem is az a tapasztalatom, hogy kis pénz kis kocsi:)...
Viszont szolgáltatások terén a thalia tényleg jól áll hiszen hol kapok új autót 2millióért 510literes csomagtérrel és három hátsó fejtámlával/3pontos övvel,2légzsákkal?Sehol!
Viszont van egy másik nézőpont is, hogy vajon mennyire megbízható?Hát ezen a téren nagyon rossz tapasztalatim vannak bár nem kizárt, hogy orvosolták már a problémákat.
Amikor ellopták a thalicskámat akkor kényszerből egy fabia eco ultra fapados verdába ültem át de megdöbbentő mértékben jobb volt mint a thalia!Nem voltak hibák(lassan 2éves) és érezhetően jobban össze van rakva+ jobb anyagokból is csinálták stb...Csak sajna abban nincsen hátul 3pontos öv és a csomagtere is csak fele akkora:(( 3gyerekkel meg nem lehet egy ekkora autóban nyomulni:) úgyhogy szívem szerint megint thalia tulaj lennék csak félek, hogy sok gond lesz vele...
Ugyan miért ne?Reagáltak is...Mi nem teszik a hozzászólásomban ha szabad érdeklődnöm? Vagy ez egy thalia dícsérő topic csupán???
Szóval volt egy klímás talicskám még a kezdetekkor amikor gyártani kezdték....A kicsike az első fél évben 8(!!!) hibát produkált!
-Beszart a légzsák.
-Beszart a csomagtérajtó.
-Beszart a váltó.
-Beszart az indítás gátló.
-Beszart a szélvédő szigetelés.
-Beszarhatott a fényező gép is mert a festék pattogzott lefelé:)
-Beszart a kilóméter óra.
-Beszart a klíma.
Aztán amikor ezeket el hárították a szerelők akkor szépen gurult úgy 2éves koráig amikor is egy szervízben töltött nap után szépen ellopták.
Már ki volt fizetve és casco nem volt rajta...
Ezek után hol a búbánatban kérdezősködnék, hogy vajon az új talicska jobb-e mint a régi, kinőtte-e a gyermekbetegségeit vajon - ha nem itt a RENAULT-Thalia topicban???!!!
Ha bele gázoltam volna a thalia-rajongó lelkedbe akkor sorry.
Én most vettem pollenszűrőfedelet Renault szervízben. Kemény 214.- HUF volt, gyári alkatrész. A pollenszűrő húzósabb, mert 5700.- köről van az ára. Viszont az Bp.-en az Üllői út 601. Frid-Car Kft.-nél 4000 HUF.
Köszi Diesel! Nyílván a szallagon ez a felírat ment a gyártáson, amikor készült a kocsink. Egyébként ember legyen a talpán aki tudni fogja milyen a kocsim.
-Expression felírat a kesztyűtartóban
-1.4/16V a fogalmiban (valóban 1,4/8V)
-és egy borítékban kaptam egy "Azure" matricát, amit eldönthettem, hogy ferakom-e a kocsira.
Ezekután azért is felrakom, hátha teljes lesz a káosz
Hát!
Én aztán tudnék mesélni, a thalia hibáiről, de amit nagyon szem előtt kell tartani, hogy az autó mínősége az árával egyező. Valamit valamiért. Ha igényesebb vagy, azért inkább 4 millió körül kezd el az autókat nézegetni. Ha pénhez kell autót választani, akkor -bár nekem tényleg negatív tapasztalataim vannak!-, mégis azt kell mondanom, hogy a Thalia, igen jó helyen van ebből a szempontból.
Helloka!
Volt nekem egy thaliam még a kezdetek kezdetén amikor kijött és nagyon szar volt...
Aztán amikor ellopták megoldódott ez a probléma is...Szóval izééé ismét kellene egy nagy csomagterű és olcsó új kocsi.Láttam az árlistákban, hogy a fapados thalia 2millió de nem tudom, hogy mennyire szar? Maga a fapadosság nem zavar mert most egy fabia eco-t(is) hajtok és abban aztán semmi nincsen csak ladákat megszégyenítő kenyér szervo:))
Ha valakinek van egy ilyen fapadosa és esetleg van összehasonlítási alapja is a régi talicskákkal akkor az írja már be nekem plííííz!
Kösssz
Korl Én csak itt kalandor vagyok, egy rokon topikon tanyázok. Gabocsigával az este beszéltem és felvállatam a fényképezést ha igényli.
A fénykép hiven tükrözi hogy mi vár a klimára pollenszürő hiányában.
Csak ventillátor?? Nem keretet kell felrakni, csak 1 kb 6x20cmes műanyag fedelet, ami betakarja a lukat amit vágsz a radiátor előtt.A helyét pedig lehet látni, mert a levegővezető műanyag úgy van kialakítva.
Állítólag volt olyan is, hogy a pollenszűrő benne volt, a fedele meg nem volt! Ami azt jelentette hogy nem lehetett cserélni..
Majd megpróbáljuk lefényképezni hogy érthető legyen.
a pollenszűrőprojektbe én is beszállnék, van esteleg valami képregény-fényképes összeállítás a gyengébbek kedvéért?
+ szürő és fedél beszerzési ár , hely ?
Tennap már +írtam, csak jól elveszet valahol az éterben: Szlovák naftával tökéletesen mükszik a jármű. Pestiek figyelmébe a Miskolci-Csömöri sarkán lévő Esso kutat ajánlom. Eddig semmi probléma nem volt velük és 4-5 ft-al olcsóbbak, mint a hivatalos MOL ár. Ennél érdekesebb a Gvadányin lévő ( APEH melletti ) CASTROL kút, ahol még 4-5 forintot nyerhetünk. Ott a személyzet töltöget ugyan, de még nem vertek át és gyorsak.
Überrel tennap már beszéltem, megosztom hát Veletek is. Szervíz és +bízható forrás; TÖK FELESLEGES mindenféle tisztító adalékokat töltögetni a vasba, mert nem bír segíteni. Az üzemanyagra kell ügyelni és NEM SZABAD a gyári előírásokra hagyatkozni az üz.szűrő cseréjére vonatkozóan. Asszem 60.000-nél írják elő. Tanácsos elébb elkövetni a gyakorlatot. Szűrőböl 2 féle van. A miénk valszeg az ócsóbb 10 pénz alatt van.
HALI BOSZI !
Nem besz..ni ! Szervízbe vele ! Könnyen lehet, hogy elegendő jól meghúzatni az ülésed csavarjait. Ha mésenem, no akkor se add fel, mivel életveszélyes lehet csereköteles. Úgy egyébként is az, ha javíthatatlan. Egyébkéntileg tisztán láccódik, hogy te is a vájtfülűek közé tartozol. A pedál felől hallható kattanás, vagymi teljesen normális. Ez az amit nyugodtan figyelmen kívül hagyhatsz. Nekem ez tűnt fel az ótóba ülvén legelébb. Semmi jelentősége.
Kesztyűtartó ügyben nyugodj meg, nekem is Expression van odavarázsolva Alizée helyett :)
Az ülés érzi, hogy álmos vagyok, mert nekem is dől hátra... :)
Más:
A traffipax.info-t tényleg érdemes olvasgatni, mindig vannak meglepetések. Én pl. a napokban konstatáltam, hogy a Szentendrei RK egyik járőrautója lézert is kapott. Legalább kössék át masnival, legyen tényleg meglepetés :)
Első szempont valahonnan megszerezni a biztosítók listáját amit a bank elfogad!!! Nem minden biztosítót fogadnak el a bankok!
Amint meg van a lista nem lehet több 4-5 cégnél! Láb a nyakba bemenni leülni megkérdezni, leíratni, hazamenni kiválasztani, Szerződést megkötni avval aki neked szimpatikusabb!
Második szempont! Ellophatatlan autó nincs, vannak fórumok elolvasni kinek mi a tapasztalata, kár rendezés, és lopás esetén! Bár kívánom sosem legyen részed benne s használd az új autódat jó egészségben és balesetmentesen!
Én február elején rendeltem meg a dCi Azure-t. Alapból 2.7 volt, de kértem még ABS-t, oldallégzsákot és hozzájön még a metálfény felára. Sikerült elérnem, hogy elengedjék a forgalombahelyezési díj felét.
Kérdést tettem fel a traffipax.info jogászának, hogy lehet-e még hivatkozni az 57.§-ra, miszerint magamra és közvetlen hozzátartozómra nézve nem vagyok köteles terhelő valomást tenni.
Ezt a választ kaptam:
>Kedves István.
>Amit Ön hallott az a parkolásnál fizetendő >pótdíjra vonatkozik, a
>szabálysértési eljárásban alkalmazandó >mentességi jogra nem.
>Javaslom, hogy látogassa meg honlapunkon a >Gyakran Ismételt Kérdéseket, ahol
>részletes választ kaphat kérdéseire.
>Tisztelettel: dr. Hepry Miklós
Ezek szerint csak a parkolási pótdíjnál van az, hogy mindegy ki parkolt a kocsival, akkor is a tulajnak kell fizetni, aztán majd egymás közt rendezik. A sebességmérésnél lehet- és ajánlatos is -hivatkozni az 57.§-ra.
Tényleg érdemes elolvasni a GYIK-ot a http//:traffipax.info oldalon!
Üdv: grevin
Van-e valaki akinek Azure-ja van. Ha igen, légyszi nézze meg, hogy a kesztyűtartó ajtajának belsején milyen felírat van, mert nekem Expression. Kísért a múlt?
Egyébként ma (bár mégcsak 200 km van benne) úgyanaz a kattógó hang elkezdődőtt a motor felől, ami a másiknál, főleg akkor hallatszik, ha benyomom a kuplungot, és a fékre lépek. Mi lehet? Bár nem aggaszt, mivel a másik is ilyen volt lehet, hogy "normális". Ja, meg amit még tapasztaltam, hogy az ülést kb. 10 km-ként vissza kell csavarnom, mert fokozatosan hátra megy. No comment!
Az én ismerősöm is szekszárdon kűzd. Holnap én is kinézek a kereskedésbe. Ennyiért simán megéri megvenni, mert a klíma szűrő nélkül rengeteg szemetet összeszed.
Ezt a klímafedelet én is kérdeztem egy renaultszervízestől, de nekem több mint 2000 HUF-ot mondtak. Ha 214-ből kijön akkor engem is érdekelne, hogy hol.
A szervízes szerint a keleti blokkba gyártott kocsiból -Thália- hagyják csak ki a pollenszűrőt, a Clióból nem. Ezen is spóroltak valamit.
nagya2!
A műanyag fedél 214,- forint, ma kérdeztem meg.
A menetirány szerinti jobb oldali burkolatot kell felszedni, és már látod is hogy hova kellene beszerelni. A helye meg van,adja is hogy hol kell kivágni. Csak pollenszűrőt kell venni, és berakni. Én tavaly keresgéltem utángyártott szűrőt, akkor még nem nagyon volt. végül is vettem 2 fajtát. Az 1ik 2 darabból van, a másik 1ben. Azt amelyik egyben van elég körülményes befeszegetni.Gyárit még nem láttam ezért nem is tudok róla mit mondani..
Most jártam thalia után kérdezősködni a helyi kereskedőnél (Sopron) és érdekes dolgot mondott a dci-s motorról, hogy volt egy ügyfelük aki Csornán tankolt a klubpetrolnál és tönkrement a motor az üzemanyag miatt. Számlát elrakta, videon rajta volt a tankolása és a kut átvállalta a kárt.
Én meg mindig ott tankolok... Ha thaliam lesz (remélhetőleg nemsokára) akkor hol tankoljak? :)
A "zöldséges mercimnek" ez a diesel jó volt :)
Amúgy árnak 1.5 dci Azure-ra (limitált) 2.7-et mondott. Ebből még tudok alkudni?
A biztosito majdnem mindegy, egy kutyak... amelyik neked szimpatikusabb.
Hmm, hat szerintem a mechanikus es az elektronikus vedelem egyutt, tobbet errol az autolopas topicban...
Megszokas? hat nem tudom, en 12 eves korom ota mindent vezettem, aminek kettonel tobb kereke van, nekem kellett kb. 2 het, de ez ugy is egyen fuggo...
Na, mese rolunk: Nathalia a legszebb, megkapta a valtozar melle az elektronikus vedelem elso lepcsojet is, laza 3 oras meloval... igy mar kezdem nyugodtan magara hagyni...
Az elso atlag fogyink is meg van, 7,6/100km, ami szerintem igen jo, foleg, hogy a fele varos es most tartunk 923 km-nel... Ennyi tortent velunk... mindenkinek jo autozast ebben a szep idoben!