sziasztok.. pozitív csalódás volt a teszt út..nagyon sokat javult a kidolgozás,és az összkép. Kulcs a helyére,indítózás, és gyönyörűen jár a blokk.
Megvártam amíg bemelegszik,elsőre jó ülés pozíciót találtam rajta....minden ott van ahol kell...csak az utas ne legyen 40kg-nál nehezebb...mert neki már nem jut hely...176 cm -és 92kg vagyok...nekem találták ki a rugózást...úgy jó ahogy van....egyenes futás kiváló...dobogókő után gurultam Esztergom felé elengedett kormánnyal,csak testsúly áthelyezéssel kell irányítani...minden tetszett ,a kék digitális km óra zseniálisan állítható minden irányba...ilyet még nem láttam....
Akkor miért nem hoztam el???? mert nagyon gyenge és gázadáskor fuldoklik...5 fokozatban alattam 80km a vége egyenes úton!
Ez sajnos Budapesten ,és környékén igen problémás....
Azóta is nézem a netet hogyan lehetne ,legalább 200cm3 re fölhozni+kibaszni az összes E4 baromságot....
Jó motor+berúgó karos+bitang egyszerű a karban tartása...Nyomórudas 2018ban !!!olcsó az alkatrész...KIVÉVE AZ E4 ELEKTRONIKÁT...
sajnálom hogy ebbe az irányba mennek el a dolgok ,pedig jövőre csak 45000ft lesz a reg. adó 95000ft helyett...+ a papírmunka 45000ft
590000ft az ár +45000+45000....680000ft szerintem már nem kevés egy 125 gépért... főleg ha meghibásodik az elektronika...akkor vége a pénztárcádnak.....meg a nyárnak...
A GARANCIA csak 8500km-re szól...utána fődarab szavatosság....azért ez karcsú 700000ft ért .......SZERINTEM........üdv zs
hétvégén ezt is kipróbáltam ...hátha...de nem E4 ez is csak 1350000ft ért...+papírozás..nekem sokkkkk..
sziasztok..nekem pozitív élményem van a" keeway "központi bemutató termével..... kimentem, tetszett egy motorjuk K -light...
Megírtuk a teszt naplót,biztosítási adatok felvétele stb ...1 óra múlva várt a feltankolt,letisztított teszt motor.Két órára vittem el-Bp -dobogókő-Esztergom-Csobánka-Bp útvonalra.
Értékesítő kolléga és a szervizes kolléga kitettek magukért... csak ajánlani tudom mindenkinek....Előtte azért egy telefon ,nem árthat...
üdv zs ui -máshol is próbálkoztam ,de kudarc volt mindenhol...ciki ez 2018 -ban..
Inkább le sem írnám azt az unalmat és közönyt amit érdeklődésem a csepeli viszonteladónál kiváltott, motor kiállítva nincs szerinte csak fehér és fekete van
fogalma nincs , hogy néz ki és főleg futárok veszik nem dicsérte agyon, az RFK -re felültem bent az üres boltban szó szerint basszák meg 175 cm vagyok és 70 kg de valami elbaszott az egész üléspozíció. Szóval 20 x éve kereskedelemben dolgozom és birka türelmű vagyok az biztos, hogy ezek után az Érdi és Csepeli kereskedést kerülöm mint a tüzet!
ui azt hiszi a kedves úr , hogy a fekete oldaldeklis változat még nincs majd jövőre.
Nekem is nagyon tetszik , igaz Én Érdi vagyok de munka család annyira leköt , hogy élőben még nem láttam. Mondjuk azt kiderítettem, hogy mi kell a hátsó doboz felszereléséhez mert anélkül már nincs motor vétel, az itthoni keeway csapat csak hümmögött a kérdésre de shad gyárt hozzá. El kel majd adjam az ybr -t még 12 év alatt hozzám nőtt de valami másra vágyom.
Láttam olyan Youtube-os videót, ahol 120 km/h-val repesztenek az YBR-rel... Hát elég Nyurga Béla kellett legyen a pilóta, és gondolom lejtőn mérte... :-))))
Nekem 92-93 volt a végsebessége, lehasalva 94-95 km/h.
Egyszer lendült 101-102 km/h környékére a mutató, de később autóval ugyanott haladva a pillanatnyi fogyasztásmérő értékének visszaeséséből rájöttem, hogy ott egy alig érezhető enyhe lejtő van... :-)
Én általában kis forgalmú utakon szerettem vele motorozni, 60-70 (max. 80) km/h sebességgel. Végül is ezért adtam el annó, mert ha mégis ki kellett mennem a 4-es főútra, nagyon utáltam, hogy a kamion 90-el is a sarkamban van... De városban és mellékutakon szuper volt, 2-2,5 l/100 km fogyasztással hibátlanul üzemelt és nagyon kényelmes volt az üléspozíció, kb. mint a Pannónián... :-)
YBR-eket nézegetem lassan egy éve, de vagy túl messze vannak, vagy feltehetően postás motorok voltak anno.
Lehet hogy veszik, csak nem írnak róla. Vagy valóban nem veszik, mert nincs presztízsértéke, mert a kínai sz@r, stb...
Meg ugye a divatmotorosok nem veszek 125-öst, mert 1000 alatt nincs élet...
Nekem főként munkába járásra kellene, meg párszor elugrani a haverokhoz.
Jelenleg egy 50-es robogóm van amivel dolgozni járok, az is kényelmesen viszi az 50-55-öt, kérdés hogy megér-e az a +20km/h ennyi pénzt. Mert a youtube-os tesztek alapján olyan 80 körül lehet az utazója, 95nél többet meg nagyon nem is megy.
Igen, ezeket olvastam én is, az RKV-ről csak-csak van 1-2 népítélet, meg használtan is hirdetnek 5-6 darabot, de az RKS-ről semmi sincs, csak egy angol lány blogjában találtam tapasztalatokat róla. Élőben meg megnézni csak 200+ km-re tudnám Szentendrén, de a valós tapasztalatok érdekelnének.
Nekem az RKV nem annyira jön be, részemről az RKS Sport formavilága sokkal harmonikusabbnak hat, mondjuk ez abból is adódhat, hogy jóval újabb modell...
Én 2005-ben újonnan vettem egy Yamaha YBR 125-öst, az akkor 540e Ft körül volt, ez a kategória (YS 125, CB125F) azóta alulról súrolja az 1M Ft-ot... Az YBR-t 3 éves korában eladtam, mert vettem egy új GS 500-ast, de azt túl nagynak és túl sportosnak találtam az YBR után (70 km/alatt nem is lehetett menni vele, csak ha visszakapcsoltam 4. vagy 5. sebességbe) ill. elég hamar elfáradt rajta a csuklóm..
Kicsit csodálkozok, hogy ilyen áron ennyire nem érdekel senkit sem, ill teszt sincs róla...
Ja és az ára teljesen korrekt, ennyibe kellene kerüljön egy 125-ös motor, holott a nevesebb márkák 50es robogói is 7-800e a 125 meg 1 misi. Mellesleg nem kizárt hogy ugyanazon a gyártósoron készültek...