Szeretném a véleményeteket kérni, benzinesekről nem nagyon írtok! Van annyira megbízható és jó mint a dízel? A futott kilóméter nem sok? Szerintem mivel ezt a német utakon tette és végig szervizelt vállalható! Olvastam chiptuningról +erő -fogyasztás erről esetleg egy konkrét linket tudna valaki illetve tapasztalat van valakinek erről?
Illetve még érdekelne 2dines beépítőkeret, ennek a beszerzéséhez esetleg konkrét link?
De Debrecenből kerestek már ketten is. Az egyik egy kék színű volt amit felborítottak és komplett tetőt cseréltek, a másik meg egy váltóproblémás volt.
A DVD meg tetőmonitor csak egy egyszerű jobb oldali napellenzős kijelző elég gagyi szerintem ott. Egyedül a jobb első utas látja rendesen.
A Trajet váltónak a használat árt. Tehát ha használod akkor egy idő után lesznek hibajelenségek de ezt nem tudom én se megmondani, hogy 10e km vagy 100ekm múlva jön-e elő.
Amit meg kell nézni azok a hátsó sárvédőívek, a küszöbök alja az első kerék után, és ami gyakori a hátsó lengőkarok szétrohadása amit már több autónál is cseréltek.
Érdemes vásárlás előtt felemelni és alulról is átvizsgálni.
Lehet hülye a kérdés, meg visszaolvastam a fórum elejéig, DE: kell számítanom váltóhibára, ha nincs most előjele? Azt olvastam h a váltóolaj csere kötelezően ajánlott😃 van-e egyéb olyan dolog amit az általánosokon túl meg kell hogy nézzek?
Üdv mindenkinek! Trajet vásárláson töröm a fejem, Pesten találtam egy 2005-ös 2.0 crdi-t. Megköszönném, ha ellátnátok jó tanácsokkal mert sokat nem tudok erről a típusról, csak amit itt olvastam. Mindennek örülök:)
Éppen felujítás alatt van 6 honapja sajna.gondoltuk megoljuk igy a problémát.kezdjük feladni hogy megtudják csinálni.Váltó 1-2 fokozat nincsen.valami kis karmok vagy reteszek kopása miatt hiányzik elvan törve.azt nem lehet ilyet beszerezni.igy már feladás szélén álunk.
A benzines ritka mint a fehér holló, a 2005 utáni meg szinte nincs is. Külföldi oldalakon is is inkább a V6-os motorral szerelt van leginkább, de azt behozatni nem fogod mivel annak iszonyat magas a regadója. Alaktrészt tudok szerezni, Szerelőt a 11. ker.-ben tudok akik szerelnek Hyundaiokat többek közt Tajetet is. Dunakeszin van egy autókereskedés akik szintén értenek hozzá. Ez ott van a város szélén ahol van egy megszünt benzinkút.
Trajet vásárlás előtt állok. A leírások alapján tetszik a típus, de mivel ritka, nem tudom, milyen a hazai alkatrész ellátottság. Mi a tapasztalatotok ezzel kapcsolatban?
Tudtok Budapesten vagy Dunakeszi környékén trajettel (is) foglalkozó szerelőt, akire vásárlás előtt, után lehetne számítani?
Elsősorban benzinest szeretnék a 2005 utáni változatból, de ebből az utolsót decemberben láttam, akkor azt két nap alatt elvitték.
Nem fogyaszt olyan keveset mint egy sharan, de belül és kívül is nagyobb. Hátsó lengőkarok és a fékek mögötti porvédő lemez küszöb és hátsó sárvédő szokott szétrohadni még. Nekem 3 évig volt 1 benzines és 1 évig egy dízel, és nagyon szerettem mindkettőt.
A szerelőm és szerintem is nagyon könnyű szerelni. (kivéve a váltó szétszedést) A váltó a legdrágább mulatság így mindenképp olyat nézz ami jó és az olaj legyen lecserélve ha nem ismert az előélete.
Legelőször (mivel VW PASSAT B5 tulaj vagyok) azonnal a Sharan/Galaxy/Alhambra testvérek jutottak eszembe, de többek között pont az itteni fórumozók erősen lebeszéltek róla...
Aztán bevillant valahogyan, hogy annak idején olvastam néhány nagyon hízelgő cikket egy Hyundai Trajet nevű autóról, amit bevallom még életemben nem láttam. :)
Utánanéztem, sokat olvasok róla, és nézegetem a hahu-t.
Nagyon sok jót hallani az autóról! Igaz ez? Ti is alátámasztjátok a kocsi jó hírét?
Mire kell a típusnál figyelni? (azokon kívül, amit itt lentebb már összefoglaltatok, pl. váltó)
A hahu-n van 800.000-től 1.400.000-ig minden. Azért ez elég nagy szórás...
Ha egy kicsit tudtok segíteni tájékozódásban, azt nagyon megköszönném! :)