Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kroyer4x4 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 417

hali.

megfordult a kerékcsapágyam a tengelyen és az anyát sem tudom megfelelően meghúzni igy egy kicsit lötyög az egész kerék.

ezért kellene kicserélnem.igy kellene a csonk amire a féknyereg is fel van erősítve.igy már megvan?ha a megadod az elérhetőséged

felhivlak és elmondom.addig is köszi.

Előzmény: HUTI 4x4 (415)
szipusz2 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 416
Tök jó, hogy egyre többen vagyunk :)
Csak, hogy én is hozzászóljak, az enyém automata agyas volt, amit lecseréltem manuálra. A fogyasztáshoz nem tudok szólni, nem nézem.

Viszont a barátomé full alap, tekerős ablak, noszervó és azon pl fix. 90-es évjárat, ha jól emlékszem.
HUTI 4x4 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 415

helo!

Érdekes, szerintem az újabb típusokat már csak ezzel a fix aggyal szerelték, ami nekem is van. A kérdés, hogy azért mert nem sokat jelent a fogyasztásba, vagy azért, mert sokkal olcsóbb legyártani és spórolni akartak... esetleg mindkettő. Az enyém pl egy SX (ha minden igaz full felszerelt) változat, ennek ellenére ez a "puritán" :D agy van benne.

 

A "jobb első csonkálványt" nem igaz tudom behatárolni, konkrétabban le tudnád írni mire van szükséged?

Előzmény: kroyer4x4 (413)
Tatra-603/1 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 414
kroyer4x4 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 413

hali.

nekem is ki lehet kapcsolni,azt nem tudom hogy mennyivel eszik esetleg kevesebbet igy.

én azért szokom kikapcsolni hogy ne forogjanak feleslegesen a féltengelyek meg a kardán.

amúgy én 250-260 mérföldet megyek egy tankal vegyesbe 235/70 15 kerékkel.

amúgy egyer talán már kérdeztem nencs jobb első csonkálványod ki kéne már cserélnem.

 

 

Előzmény: HUTI 4x4 (406)
HUTI 4x4 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 412

Köszi a választ! Kicsit csalódtam, mert ettől vártam a "nagy" csodát! :D

Előzmény: sztifler 88 (407)
HUTI 4x4 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 411

Szia!

Milán eléggé kielégítő választ adott, de a teljesség kedvéért megspékelem még egy képpel:

Előzmény: bohner (408)
bohner Creative Commons License 2012.03.12 0 0 410

Helo!

Nincs semmi baja csak az áttételére voltam kiváncsi!

De szerintem az elsö és a hátso difinek a kupkerekeinek  egy formának kellene lenniük

szerintem a kupkerék 7 fogszámu  és a tányérkerék pedig 37 a táblázat alapján amit belinkeltél

de lehet hogy én tévedek!

 

Előzmény: Feroza_Milán (409)
Feroza_Milán Creative Commons License 2012.03.12 0 0 409

Hello!

 

Ez a tablazat a Feroza difijeinek adatait tartalmazza:

 

 

 

Elso, hatso difi tanyerkerek: 37 fog

 

Elso difi kupkerekek: 18 fog

Hatso difi kupkerekek: 14 fog

 

Mi baja a difidnek?

 

udv.

Előzmény: bohner (408)
bohner Creative Commons License 2012.03.12 0 0 408

Helo!

Valaki megtudná mondani hogy mekkora a feroza hidjának tányér, kupkerék fogszáma?

sztifler 88 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 407

Szia,

 

Nekem manualisan kapcsolható van. Amikor nem vagyok tereben akkor nincs bekapcsolva az első hajtás. Így is 10-11-12 körül eszik, nem hiszem hogy nagy hatással lenne a fogyasztásra, mert amikor terepezek akkor sem fogyaszt ennél sokkal többet.

 

Üdv: Sztif

Előzmény: HUTI 4x4 (406)
HUTI 4x4 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 406

Üdv!

Múlt héten járt nálam "Feroza Milán" és szóba került az első kerekek hajtását manuálisan kapcsolható agy. Mivel nekünk fix agyas változatok vannak, kíváncsi lennék van-e köztünk olyan, akinek az előbb említett verzió van. Engem igazából a fogyasztás kérdése miatt érdekelne, hogy az literbe mennyit számít???

sztifler 88 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 405

Szia terranosan,

 

Ez az eredeti lemezfelnihez való lenne. Küldenél fotót?

Köszi: Sztif

Előzmény: terranosan (381)
sztifler 88 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 404

Szia,

 

Ha a tankból szivarog, akkor azt látod, vagy nagyon rozsdás vagy ha full teletöltöd akkor elkezd csöpögni.

Amit viszont még megnézhetsz, hogy a benzinvezetéked nem lett-e porózus, vagy az illesztéseknél nem repedezett-e meg. Attól is érezhetsz benzinszagot. A kaniszter szelepet járó motornál is teszteld le.

Most már kíváncsi vagyok.

 

Üdv: Sztif

Előzmény: garden1771 (402)
garden1771 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 403

Basszus, lehetséges, hogy több fajta ventillátor van a Ferozához?

Amit hoztam pécsi bontóból kicsi, pedig az is visko hajtásos.

Beszéltem velük, hétfőn megnézik, van-e másik.

Előzmény: garden1771 (402)
garden1771 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 402

Köszönöm nektek a segítéget!

 

Holnap rakom vissza az ékszíjakat, megcsapágyaztam a vezetőgörgőt (megtaláltam a haspáncélban), szereztem ventillátort, a körülötte lévő műanyagot viszont nem találtam. Megpróbálom megtoldani valamivel.

 

Ha a tank hátsó részénél szivárogna a benzin, akkor gondolom annak látható jelei lennének, így valószínű az általatok említett szellőztetővel lehet baj. Mivel nemrég leszedtem hifi szerelés miatt azt oldalpanelt, így láttam, hogy a csövek a helyükön vannak, tehát vagy a csövek, vagy a műanyag maga van megrepedve.

 

Sajnálom, hogy nem lehet már alkatrészt kapni hozzá. Külföldön )Németországban pl.) lehet talán még?

Előzmény: sztifler 88 (400)
Feroza_Milán Creative Commons License 2012.03.09 0 0 401

Így van, a benzinszagot az üzemanyaggőzt elvezető rendszer hátsó szelepének tönkremenetele okozza, nálam a szelep műanyagháza volt megrepedve.

 

 

A problémáról itt találsz egy rövid leírást:

 

http://www.warfs.org/forum/18-tech-articles-recalls-service-bulletins-and-links/2824051-unwanted-gasoline-smell.html

 

 

Előzmény: garden1771 (387)
sztifler 88 Creative Commons License 2012.03.08 0 0 400

Szia,

 

Ha a tank rodhadt ki az rendszerint a tank vonóhorog felöli részénél az két tankfél összeeresztésénél van ott ahhol a vonohorognál fölfekszik. Új tank nincs tankfelújítót kell keresni.

 

A másik oka a benzin szagnak, a kocsi jobb hátsó oldalén a karpit alatt elhelyezkedő kaniszter szelepról lecsószott csövek lehetnek.

 

Remélem tudtam segíteni: Sztif

Előzmény: garden1771 (387)
HUTI 4x4 Creative Commons License 2012.03.05 0 0 399

Szia!

Huuuu kemény "munkát" végzett. Egyébként, ami hiányzik onnan az egy fix szíjfeszítő görgő. Nekem talán még van, no meg ventilátor lapátom is (ha esetleg kell)

Előzmény: garden1771 (398)
garden1771 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 398

Kép lemaradt.

garden1771 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 397

Kis segítségre lenne szükségem.

Ma hazafelé jövet elment a szervó rásegítésem. Felnyitva a motorháztetőt láttam, hogy a szervot meghajtó szíj laza, mivel leszakadt a mellette lévő alkatrész. Persze ez eltörte a ventillátor lapátokat is.

 

Meg tudja nekem mondani valaki, hogy hogy hívják azt az alkatrészt, ami pirossal be van karikázva?

Bocs a kép minőségéért, telefonos...

 

HUTI 4x4 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 396

A váltóval kapcsolatban elküldtem a számom!

Az emeléskor a kormányműhöz egyáltalán nem kell hozzányúlni! Ezzel a témával elég sokat foglalkoztam, szóval tudok segíteni ha érdekel, íme pár kép:

Előzmény: Feroza_Milán (394)
Feroza_Milán Creative Commons License 2012.03.04 0 0 395

Szia Szipusz!

 

Igen, valóban szét volt szedve, átesett a váltó egy teljes csapágycserén, amikor hozzám került, Daihatsu szervízben cserélték. A csapágyak az olajcsere hiánya miatt mentek gallyra, ugyanis az előző tulajdonosnál hosszú éveken át még a gyárban beletöltött olajjal futott a váltó.

 

Aztán hogy már korábban letört a fog és azt kaphatta-e föl és darálta be, vagy a szervizes összerakás során történt valami szakszerűtlenül, remélem az osztómű teljes szétszedésekor kiderül.

Előzmény: szipusz2 (393)
Feroza_Milán Creative Commons License 2012.03.04 0 0 394

Az egész váltóra lenne szükségem, ugyanis a szinkrongyűrűk sem állnak már a helyzet magaslatán. Az előző tulajnál elmaradtak az olajcserék, amit a váltó belseje megsínylett.

 

Küldök Neked egy mailt, hogy a váltó miatt kontaktot cserélhessünk.

 

 

Kasztniemeléseddel kapcsolatban kérdezném:

 

Tetszik az ötlet, több WARFS-os és daihatsu-driver-es leírást találtam, de egyikből sem jött le, hogy a kormányrudazathoz hozzá kell-e nyúlni.

 

Hozzá kellett-e nyúlnod a rudazathoz a 45mm-es emeléshez, vagy a rudazatban lévő forgó zsanérok engednek-e annyit, amennyi az emeléshez szükséges?

 

 

Előzmény: HUTI 4x4 (392)
szipusz2 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 393

Szia!

 

Örülünk, hogy ránk találtál :)

Nekem az lenne a kérdésem, hogy korábban miért volt szétszedve a váltó/osztómű? Ezt azért kérdem, mert látszik, hogy piros tömítővel van/volt kinyomva.

Előzmény: Feroza_Milán (391)
HUTI 4x4 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 392

Üdv a fórumon!

Elég durva, azt hitttem ezt a váltót nem lehet kinyírni... :D Egyébként megvan még a váltóm, az egész kéne, vagy csak az osztómű része?

Rakhatnál képet a kocsiról is, kíváncsi vagyok rá.

Előzmény: Feroza_Milán (390)
Feroza_Milán Creative Commons License 2012.03.03 0 0 391

 

 

 

 

 

Előbb a képek lemaradtak.

 

Feroza_Milán Creative Commons License 2012.03.03 0 0 390

Sziasztok Ferozások!

 

 

 

 

 

Örülök hogy a fórumra rátaláltam, nagyon hasznos. Régi Ferozásként én is a típus nagy rajongója vagyok,

 

szívesen töltöm az időm a géppel. Támogatom a találkozót!

 

 

 

Mostanság az osztómű lát el feladattal, ugyanis 1 hónapja egy szerpentin úton egy erős rántás kíséretében megadta magát. Lehúztam a terepváltót és kiderült, hogy az osztómű nagy fogaskerekéből néhány fog letört. Az acélforgács a váltókihajtás fogaskerekét is meggyötörte. A dolog érdekessége, amikor az eset történt, sem a 4 kerékhajtás, sem pedig a terepfokozat nem volt bekapcsolva, a gép kis sebességgel gurult. Ilyenkor az osztómű fogaskereke hajtás nélkül, szabadon fut. Én anyaghibára gyanakszom, ami az akkori -20 fokos hidegben

 

 

könnyebben kibukhatott.

 

 

 

Csatolok pár képet.

 

 

 

HUTI 4x4:

 

 

 

Visszaolvasva láttam hogy kínáltál komplett váltót. Áll még az ajánlatod, megvan még a váltó?

 

 

 

 

Köszi, üdv:

 

 

 

Milán

 

terranosan Creative Commons License 2012.03.01 0 0 389

Szia lukacsf! ha érdekelnek a felni kupakok hívj 70/2501608

Előzmény: lukacsf (382)
HUTI 4x4 Creative Commons License 2012.03.01 0 0 388

Szia!

Igen! A régi suzukikban is így kell "kiolvasni" a hibakódot! Lehet tévesen fogalmaztam, mert ki lehet olvasni, csak nem a "hagyományos módon"! Javaslom nézd vissza az erről szóló írásom!!!!!!!

A Papp gumik nagyon jók, főleg az ilyen könnyű terepjárókra, de CSAK! terepre. A helyedben használtan keresgélnék, ha olcsót is és jót is akarsz (ki lehet fogni csak nagy szerencse kell hozzá).

Előzmény: garden1771 (387)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!