Vajon hova tűnt az az 1346-os szili? Jó kérdés... Egyébként megy valami teher a vonalon? Rég láttam tehervonatot itt a 26-on. Uzsán gondolom nem rakodnak ebben a hidegben semmit...
V43-1341-est erőltették a rádió miatt is. Hogy mi lett aztán, arról nincs info? Igazából el is felejtettem utánanézni. Engem lekötött a Ludas-i baleset elemzése, és átéltem egy váratlan buszos átszállást.
Így nagyon jó:)))) Akkor a holnap lesz 5209 és vasárnap 5008-as. Akkor ami lejön az 5209-cel, az másnap 5008-cal megy haza? Bár kitudja... Nem mindennap fog taurus Kl-en "szunyálni".
Első kettő kívánságod meghallgattatott, és ím! :) Működik. De 3-4 mozdonynak így sincs állandó munkája.
Hogy mi lesz nyáron, nem tudni. Bár ha így maradnak a szállítási teljesítmények, ahogy most, nem lenne lehetetlen. Csak Fehérvárnak/Kanizsának típust kellene csináltatni rá. Fehérváron van egyetlen egy kolléga, akinek megvan az ES 64 U típusa...Tőlünk igazolt át, együtt voltunk tanfolyamon is anno.
Azt nem tudni, mi lesz a jövő zenéje, de egy biztos, amióta a 010-es 3.-án visszajött, azóta ott álldogál a Keletiben, a 004-es társaságában,s beszélgetnek arról, valaha nem így volt ez. Pedig már Szolnoknak odaadták a 007-est az o-v kör-IC-re, aztán a 002, 009 is tehervonatozik K-Ny Mo. között. Hogy mi lesz a visszhangja a Keszthely-i menetnek, e hét szombaton eldől. Addigra kiderül, mit raknak az 5209-2-re. Ha a 010-es nem Keszthelyen álldogált volna a hétvégén, akkor a Su-ban. Ott lent legalább vonaton volt rajta.
Örülök, hogy nem lett Graffiti, kollégám hívott, és megnyugtatott aki érte lement. 144? Kíváncsi leszek, mi lesz a koncepció márciusig, amíg mi járunk oda ezekkel a vonatokkal. Elveg Fehérvári szilivel kellene mennünk, a kiírás szerint.
Soproni IC-kkel mindegyiken Taurus van, + a győri/Sm-i gyorsokon is. Annak idején ment a nagy sóvárgás, hogy csak 10db Taurus-t vettünk...Ebben a felszereltségi verzióban ami van nekünk, még a végén kiderül, hogy ez is sok.