Megoldódott a benzin folyás problémám! köszönöm mindenkinek az útmutatást!
Szerencsére könnyen megúsztam a dolgot:) a benzincsövek el voltak öregedve és nem volt vákum.
Mielőtt még bármiféle pótalkatrészt vagy javító kit-et lerendeltem volna, lecseréltem a gyanús csöveket, és megszűnt a probléma. És ha már úgy is benne voltam, lecseréltem az olajat (10w 40 Repsol motosport), gyertyákat, légszűrőt, a láncot lekezeltem és még beállítottam rajta a kuplungot meg az alapjáratot..
Mostmár stabilan megy mint az álom:) menetre készen vár, 1 hónap és a jogsi is megvan rá
Át kellene nézetni hozzáértővel az egész motort: mérjetek kompressziót, ellenőriztess szelephézagot is. Gyújtótekercs / gyertyakábel / gyertyapipa is okozhat ilyesmit, meg a karbi is.
Egy 2006 os GS500F új tulajdonosa lettem, sajnálatos módon miután eljött régi tulajától lett 1-2 problémám ( nagyjából 1 hétre rá... ) Nem megy az egyik henger, gondolom emiatt okolható a 100 as végsebesség és az erőtlenség ez így rendben is lenne. Ehhez a hengerhez tartozó gyertyát valami mindig beköpi és nem ad szikrát ( tisztítás/csere után elég hamar ) + 12l/100km es fogyasztásom lett az 1 hengerrel ( sajnos muszáj volt vele menni ) + 7000-7500 körül olyan mintha letiltana csak elég durván és 1-1 pillanatra leveszi 0 ra a fordulatszámot.
Érdekesség: ha a gyertyapipa nincs a gyertyán csak közel ( és tiszta a gyertya ) akkor működik a henger és amint ráteszem nem
Nekem is volt ilyen problémám. A benzincsap cseréje oldotta meg a bajt. Fontos!! Ellenőrizd az olajat, mert ha a benzinből oda is ment, az nagy galibát okoz. A benzines olajat le kell cserélni.
Most lettem egy 2004-es GS 500 F tulaja, első motor, nulla a tapasztalatom. Tudnátok segíteni 1-2 adattal? Olaj, légszűrő, olajszűrő csere most lesz, vezérlést is érdemes most, vásárlás után? Egyébként milyen intervallumokkal kell olajat, vezérlést cserélni?
Lehet kapni javítókészletet hozzá. Saito 1200 bandit/xjr 1200-1300 jó hozzá. Tartalmazza azkat amik kellenek ,sőt olyat is ami nem kell. 8750ft a Rider13 ba