Keresés

Részletes keresés

Sarkany Creative Commons License 2013.12.09 0 0 246

Most meg akarsz győzni arról, hogy...

 

Téged semmiről nem kívánlak meggyőzni, ahogy érzékelem, nem is lehet.

 

Lehet a szavakon lovagolni, de az írásban itt egyértelműen abban az értelemben szerepel...

 

Ha még kioktatnál ugyanebben a mondatban a "kizárólag" szó jelentéséről is, megköszönném! :P

Előzmény: eztse (245)
eztse Creative Commons License 2013.12.09 0 0 245

Most meg akarsz győzni arról, hogy hiába csináltam meg a két szülőmnek ügyfélkapun keresztül a nyugdíj átirányítását és kaptak róla postai levélben visszaigazolást, a módszer valójában nem működik? :)

 

Lehet a szavakon lovagolni, de az írásban itt egyértelműen abban az értelemben szerepel, hogy nem szóban. Ügyfélkapu használata esetén ugyanis nem lehet jogvita, mivel a törvény értelmében ugyanúgy hiteles, mint az alírt papíros. Mellesleg ugyanannyak az oldalnak az alján, ahonnan idéztél ott van ez is:

 

Amennyiben az érintett személy a lakcímváltozását elektronikus úton kívánja bejelenteni, úgy azt a Kormányzati Portál Ügyfélkapuján keresztül is megteheti, ez esetben az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság (http://www.onyf.hu/) honlap "Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről" című pontját kell keresni.

Előzmény: Sarkany (244)
Sarkany Creative Commons License 2013.12.09 0 0 244

Szüleimnek csináltam meg.

 

Aha...

 

Idézet a NYUFIG honlapjáról:

 

"Az esetleges jogviták (visszaélések) elkerülése érdekében a változás bejelentése kizárólag írásban történhet. A folyósító szerv szóbeli bejelentés alapján nem intézkedhet. Az ügyfélfogadáson személyesen megjelenő ügyfél bejelentését írásba foglalják, amely kérelmet az érintett az aláírásával „hitelesíti"."

 

Előzmény: eztse (242)
Sarkany Creative Commons License 2013.12.09 0 0 243

Gondolom, a szüleidnek is megmondtad a frankót! :D

Előzmény: eztse (242)
eztse Creative Commons License 2013.12.09 0 0 242

"Te próbálkoztál már hasonlóval vagy csupán jólesik a lelkednek, hogy másokat kioktathatsz? :P"

 

Szüleimnek csináltam meg. Itt lehet megtenni: https://e-ugyintezes.onyf.hu/

Előzmény: Sarkany (241)
Sarkany Creative Commons License 2013.12.09 0 0 241

A tájékozatlanságodért nehogy már a NYUFIG legyen a hibás.

 

Te próbálkoztál már hasonlóval vagy csupán jólesik a lelkednek, hogy másokat kioktathatsz? :P

Előzmény: eztse (238)
Sarkany Creative Commons License 2013.12.09 0 0 240

Ilyen határidővel a munkahelyek sem vállalják, hogy máshová utalnak.

 

Tedd hozzá, az elektronikus kommunikáció korában. Vicc! :P

Előzmény: eztse (239)
eztse Creative Commons License 2013.12.09 0 0 239

"Személyesen jártam el a területileg illetékes nyugdíjigazgatóságnál 2013. október 30-án, kérve, hogy a novemberben esedékes járandóságomat már az új számlámra utalják."

 

LOL. Ilyen határidővel a munkahelyek sem vállalják, hogy máshová utalnak. Ne viccelj már.

Előzmény: Sarkany (235)
eztse Creative Commons License 2013.12.09 0 0 238

"Pl. a NYUFIG-nak kb. másfél hónapra van szüksége, hogy képes legyen másik számlára utalni. Arról az apróságról már nem is beszélve, hogy ezt írásban, ajánlott küldeményben kell kérvényezni! Szóval, nem olyan egyszerű..."

 

A tájékozatlanságodért nehogy már a NYUFIG legyen a hibás. Ügyfélkapun keresztül intézhető a nyugdíj/járandóság egyéb számlára utaltatása, amit körülbelül 2 hét múlva vissza is jeleznek postai levélben, hogy mostantól másik számlára utalnak.

Előzmény: Sarkany (230)
Sarkany Creative Commons License 2013.12.04 0 0 237

hát engem meg most kapacitálnak, hogy menjek hozzájuk, mert milyen jó, meg ez meg az

 

Én is most nyegeltem át hozzájuk. Egyébként tényleg jó, amennyiben szinte alig használsz készpénzt, ahol lehet bankkártyával fizetsz és a számláidat elektronikus úton rendezed. Ki lehet hozni náluk éves szinten szinte nullára  a bankköltséget. Sajnálnám, ha kivonulnának, de kétségeim azért vannak. Egyik bank sem azért létezik, hogy csak az ügyfélnek legyen jó...

Előzmény: Törölt nick (233)
Sarkany Creative Commons License 2013.12.04 0 0 236

most akkor mondjam azt, hogy elhiszem a tapasztalataid, az enyémek meg mások? :)

 

Mondjad, és próbálj meg gyakorlatban megtörtént esetekkel meggyőzni! :P

Előzmény: Törölt nick (233)
Sarkany Creative Commons License 2013.12.04 0 0 235

tudnám mi a tökömért van az e-magyarország...

 

Kérdésedet feltehetnéd ott is. :D

Személyesen jártam el a területileg illetékes nyugdíjigazgatóságnál 2013. október 30-án, kérve, hogy a novemberben esedékes járandóságomat már az új számlámra utalják. Azt a választ kaptam, hogy ez már csak a decemberi járandóságommal lehetséges. A kezembe nyomtak továbbá egy űrlapot, amit kitöltve, aláírva, ajánlott küldeményként kellett a tekintetes NYUFIG-hoz ejuttatnom.

Előzmény: Törölt nick (234)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.04 0 0 234

"Pl. a NYUFIG-nak kb. másfél hónapra van szüksége, hogy képes legyen másik számlára utalni. Arról az apróságról már nem is beszélve, hogy ezt írásban, ajánlott küldeményben kell kérvényezni!"

 

nevetséges... tudnám mi a tökömért van az e-magyarország...

Előzmény: Sarkany (230)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.04 0 0 233

hát engem meg most kapacitálnak, hogy menjek hozzájuk, mert milyen jó, meg ez meg az, meg még erre is kapok kedvezményt meg arra is...

most akkor mondjam azt, hogy elhiszem a tapasztalataid, az enyémek meg mások? :)

 

Előzmény: Sarkany (231)
Sarkany Creative Commons License 2013.12.04 0 0 232

De az sem biztos, hogy egyáltalán eladják, egyelőre csak pletykák vannak, amikből vagy lesz valami, vagy nem.

 

Az alábbi hírben leírtak nem tekinthetők pletykaszintnek.

"A Raiffeisen korábban közölte, hogy Ukrajna mellett a Szlovéniából és a Magyarországról történő kivonulást sem zárja ki."

Előzmény: dernol (227)
Sarkany Creative Commons License 2013.12.04 0 0 231

ez hihetetlen elképzelés? :)

 

Felnőttként éltem végig a hazai vadkapitalizmus kialakulását, elburjánzását, vadhajtásainak törvényi nyesegetéseit. Ebből fakadó tapasztalataim alapján azt kell mondjam, nem az elképzelésed szerint működnek a dolgok...

Előzmény: Törölt nick (229)
Sarkany Creative Commons License 2013.12.04 0 0 230

Azért egy bankszámlaváltás kb fél óra,ennyire nem kell túllihegni.... :)

 

Amennyiben csak készpénzfelvételre használod a számlát.

Nekem másfél hónapba telt mire valamennyi járandóságomat és az interneten érkező és elektronikusan fizetett számláimat átcsatornáztam az új számlámra. 

Pl. a NYUFIG-nak kb. másfél hónapra van szüksége, hogy képes legyen másik számlára utalni. Arról az apróságról már nem is beszélve, hogy ezt írásban, ajánlott küldeményben kell kérvényezni! Szóval, nem olyan egyszerű...

Előzmény: bankvilági idegenvezető (228)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.04 0 0 229

"Kell némi bátorság egy olyan bankban számlát nyitni, amelyiknek - saját bevallása szerint is - kifelé áll a szekere rúdja Magyarországról.

Szerintem, ez a mostani reklámkampány annak érdekében történik, hogy növeljék az ügyfelek számát. Több ügyfél -> kivonulás esetén magasabb eladási ár."

 

most tételezzük fel, hogy a sok ráfizetéses üf kategóriába sorolt üf kört szeretné leépíteni (ezért a riogatás), majd összevonva a fiókhálózatokat, akár személyes, kijárós bankár segítségével megtartani a pénzeseket... (anno elég prémium banknak számítottak)

 

ez hihetetlen elképzelés? :)

Előzmény: Sarkany (226)
bankvilági idegenvezető Creative Commons License 2013.12.04 0 0 228

Azért egy bankszámlaváltás kb fél óra,ennyire nem kell túllihegni.... :)

Előzmény: Sarkany (226)
dernol Creative Commons License 2013.12.04 0 0 227

Különösen nagy bátorság nem kell hozzá, az is lehet, hogy az új vevő átveszi az ügyfeleket.

 

De az sem biztos, hogy egyáltalán eladják, egyelőre csak pletykák vannak, amikből vagy lesz valami, vagy nem.

Előzmény: Sarkany (226)
Sarkany Creative Commons License 2013.12.04 0 0 226

Ha kivonulnak vagy a feltételeket megváltoztatják, hát így jártál.

 

Kell némi bátorság egy olyan bankban számlát nyitni, amelyiknek - saját bevallása szerint is - kifelé áll a szekere rúdja Magyarországról.

Szerintem, ez a mostani reklámkampány annak érdekében történik, hogy növeljék az ügyfelek számát. Több ügyfél -> kivonulás esetén magasabb eladási ár.

A feltételek megváltoztatásakor lehet újra bankot váltani. :P

 

Előzmény: Kukipapa (r) (222)
splice Creative Commons License 2013.11.30 0 0 225

@Kukipapa (r) Köszönöm a segítőkész hozzászólást!

Polonic Creative Commons License 2013.11.29 0 0 224

Azért van még 3 jó kondíciójú számlacsomag. A díjnullázó, a díjnullázó plusz és a kiemelt dolgozói csomagok. Igaz, ezek csak adott munkáltató dolgozójaként érhetőek el.

Előzmény: Kukipapa (r) (222)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.29 0 0 223

Okoskartyak (mar) tuti PIN kodosak. Az asszony augusztusban kapott ujat, randa sarga, paypassos meg PIN kodosat. Elotte a zoldszinuje meg magneses volt csak.

Előzmény: Kukipapa (r) (222)
Kukipapa (r) Creative Commons License 2013.11.29 0 0 222

A Rafi általában nem a szuper kondícióiról híres, üdítő kivétel ez a számlacsomag, én csak ajánlani tudom. A kondíciók szvsz 100% korrektek.

 

Netbank: láttam már áttekinthetőbbet és jobbat (ráadásul többet is), de azért használható. IE11 alatt jelenleg nem működik, dolgoznak rajta, ez mondjuk vicces.

 

Hozzáférés egyszerű jelszóval történik, nincs sem token, sem SMS belépéshez. Kb. háromhavonta változtatni kell, nem lehet az előző n egyike sem. Egyes műveleteknél (pl. utalás) van SMS-es aláírás.

 

Munkabér késése: a kondíciós listában le van írva, előző hónap 27-étől tárgyhónapig terjedő időszakot néznek. Külön korrekt, hogy amennyiben úgy látod, hogy nem tudod a feltételeket teljesíteni, díjmentesen másik számlacsomaghoz válthatsz bármikor, így megúszható a számlavezetési díj (erre ráadásul külön felhívják a figyelmet).

 

Okoskártya: szerintem ez hülyeség. Bármilyen kártyát igényelhetsz (Prémium Okos, OneCard-ok stb.), sőt ha nem kell, egyáltalán nem kötelező a kártya.

 

A számlacsomag Prémium néven már régen fut, a Prémium Gold újabb konstrukció. Ha kivonulnak vagy a feltételeket megváltoztatják, hát így jártál.

 

Csak online utalásnál nincs tranzakciós adó, ezt nem árt tudni. A személyes, kiemelt ügyintézés esetén is vannak khm... khm... problémák, de ha az ember végre sorra kerül egy prémium ügyintézőnél, nagyon kedvesek, képzettek és mindenről tájékoztatnak (nem rádtukmálnak termékeket, mint ahogy sokszor hallom, hogy ez a szokás).

Előzmény: splice (221)
splice Creative Commons License 2013.11.29 0 0 221

Sziasztok!

 

A Premium Gold számlacsomaggal milyenek a tapasztalataitok? CIB-ről szeretnék váltani, és messze ez tűnik a legértelmesebb megoldásnak. A havi min. 280000 egyösszegű jóváírás teljesül a három feltételből.

  • Milyen a netbank? Kipróbáltam a demót, egyszerűnek, hatékonynak tűnik. A jelszavakat/hozzáférést hogyan kezeli?
  • Ha esetleg a munkáltatóm késne a munkabérrel, tehát ha egy naptári hónapon belül nem érkezik meg a min 280000, akkor azonnal vonnak egy finom 10000-es számlavezetési költséget?
  • Az Okoskártyához tényleg nem jár PIN-kód, és nincs lehetőség PIN-kódos bankkártya igénylésére?
  • Mióta működik ez a számlacsomag? Olvastam, itt a fórumon, hogy kivonulhat a Raiffeisen... érdemes várnom valamennyit, mielőtt váltok?

Köszönet előre is annak aki elolvasta és segít...

rtivi Creative Commons License 2013.11.20 0 0 220

Biztosan még él a megbízás.

Előzmény: Törölt nick (218)
nyman Creative Commons License 2013.11.20 0 0 219

Korabban volt egy ilyen reklamjuk is. :) http://www.youtube.com/watch?v=jfaj0CEoa3s

Előzmény: Törölt nick (218)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.20 0 0 218

Csak azt nem értem, miért reklámozzák még mindig magukat.

rtivi Creative Commons License 2013.11.20 0 0 217

Köszi a linket. Hát valami csak lesz. 

Előzmény: eztse (216)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!