Most meg akarsz győzni arról, hogy hiába csináltam meg a két szülőmnek ügyfélkapun keresztül a nyugdíj átirányítását és kaptak róla postai levélben visszaigazolást, a módszer valójában nem működik? :)
Lehet a szavakon lovagolni, de az írásban itt egyértelműen abban az értelemben szerepel, hogy nem szóban. Ügyfélkapu használata esetén ugyanis nem lehet jogvita, mivel a törvény értelmében ugyanúgy hiteles, mint az alírt papíros. Mellesleg ugyanannyak az oldalnak az alján, ahonnan idéztél ott van ez is:
Amennyiben az érintett személy a lakcímváltozását elektronikus úton kívánja bejelenteni, úgy azt a Kormányzati Portál Ügyfélkapuján keresztül is megteheti, ez esetben az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság (http://www.onyf.hu/) honlap "Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről" című pontját kell keresni.
"Az esetleges jogviták (visszaélések) elkerülése érdekében a változás bejelentése kizárólag írásban történhet. A folyósító szerv szóbeli bejelentés alapján nem intézkedhet. Az ügyfélfogadáson személyesen megjelenő ügyfél bejelentését írásba foglalják, amely kérelmet az érintett az aláírásával hitelesíti"."
"Személyesen jártam el a területileg illetékes nyugdíjigazgatóságnál 2013. október 30-án, kérve, hogy a novemberben esedékes járandóságomat már az új számlámra utalják."
LOL. Ilyen határidővel a munkahelyek sem vállalják, hogy máshová utalnak. Ne viccelj már.
"Pl. a NYUFIG-nak kb. másfél hónapra van szüksége, hogy képes legyen másik számlára utalni. Arról az apróságról már nem is beszélve, hogy ezt írásban, ajánlott küldeményben kell kérvényezni! Szóval, nem olyan egyszerű..."
A tájékozatlanságodért nehogy már a NYUFIG legyen a hibás. Ügyfélkapun keresztül intézhető a nyugdíj/járandóság egyéb számlára utaltatása, amit körülbelül 2 hét múlva vissza is jeleznek postai levélben, hogy mostantól másik számlára utalnak.
hát engem meg most kapacitálnak, hogy menjek hozzájuk, mert milyen jó, meg ez meg az
Én is most nyegeltem át hozzájuk. Egyébként tényleg jó, amennyiben szinte alig használsz készpénzt, ahol lehet bankkártyával fizetsz és a számláidat elektronikus úton rendezed. Ki lehet hozni náluk éves szinten szinte nullára a bankköltséget. Sajnálnám, ha kivonulnának, de kétségeim azért vannak. Egyik bank sem azért létezik, hogy csak az ügyfélnek legyen jó...
Személyesen jártam el a területileg illetékes nyugdíjigazgatóságnál 2013. október 30-án, kérve, hogy a novemberben esedékes járandóságomat már az új számlámra utalják. Azt a választ kaptam, hogy ez már csak a decemberi járandóságommal lehetséges. A kezembe nyomtak továbbá egy űrlapot, amit kitöltve, aláírva, ajánlott küldeményként kellett a tekintetes NYUFIG-hoz ejuttatnom.
"Pl. a NYUFIG-nak kb. másfél hónapra van szüksége, hogy képes legyen másik számlára utalni. Arról az apróságról már nem is beszélve, hogy ezt írásban, ajánlott küldeményben kell kérvényezni!"
nevetséges... tudnám mi a tökömért van az e-magyarország...
Felnőttként éltem végig a hazai vadkapitalizmus kialakulását, elburjánzását, vadhajtásainak törvényi nyesegetéseit. Ebből fakadó tapasztalataim alapján azt kell mondjam, nem az elképzelésed szerint működnek a dolgok...
Azért egy bankszámlaváltás kb fél óra,ennyire nem kell túllihegni.... :)
Amennyiben csak készpénzfelvételre használod a számlát.
Nekem másfél hónapba telt mire valamennyi járandóságomat és az interneten érkező és elektronikusan fizetett számláimat átcsatornáztam az új számlámra.
Pl. a NYUFIG-nak kb. másfél hónapra van szüksége, hogy képes legyen másik számlára utalni. Arról az apróságról már nem is beszélve, hogy ezt írásban, ajánlott küldeményben kell kérvényezni! Szóval, nem olyan egyszerű...
"Kell némi bátorság egy olyan bankban számlát nyitni, amelyiknek - saját bevallása szerint is - kifelé áll a szekere rúdja Magyarországról.
Szerintem, ez a mostani reklámkampány annak érdekében történik, hogy növeljék az ügyfelek számát. Több ügyfél -> kivonulás esetén magasabb eladási ár."
most tételezzük fel, hogy a sok ráfizetéses üf kategóriába sorolt üf kört szeretné leépíteni (ezért a riogatás), majd összevonva a fiókhálózatokat, akár személyes, kijárós bankár segítségével megtartani a pénzeseket... (anno elég prémium banknak számítottak)
Azért van még 3 jó kondíciójú számlacsomag. A díjnullázó, a díjnullázó plusz és a kiemelt dolgozói csomagok. Igaz, ezek csak adott munkáltató dolgozójaként érhetőek el.
Okoskartyak (mar) tuti PIN kodosak. Az asszony augusztusban kapott ujat, randa sarga, paypassos meg PIN kodosat. Elotte a zoldszinuje meg magneses volt csak.
A Rafi általában nem a szuper kondícióiról híres, üdítő kivétel ez a számlacsomag, én csak ajánlani tudom. A kondíciók szvsz 100% korrektek.
Netbank: láttam már áttekinthetőbbet és jobbat (ráadásul többet is), de azért használható. IE11 alatt jelenleg nem működik, dolgoznak rajta, ez mondjuk vicces.
Hozzáférés egyszerű jelszóval történik, nincs sem token, sem SMS belépéshez. Kb. háromhavonta változtatni kell, nem lehet az előző n egyike sem. Egyes műveleteknél (pl. utalás) van SMS-es aláírás.
Munkabér késése: a kondíciós listában le van írva, előző hónap 27-étől tárgyhónapig terjedő időszakot néznek. Külön korrekt, hogy amennyiben úgy látod, hogy nem tudod a feltételeket teljesíteni, díjmentesen másik számlacsomaghoz válthatsz bármikor, így megúszható a számlavezetési díj (erre ráadásul külön felhívják a figyelmet).
Okoskártya: szerintem ez hülyeség. Bármilyen kártyát igényelhetsz (Prémium Okos, OneCard-ok stb.), sőt ha nem kell, egyáltalán nem kötelező a kártya.
A számlacsomag Prémium néven már régen fut, a Prémium Gold újabb konstrukció. Ha kivonulnak vagy a feltételeket megváltoztatják, hát így jártál.
Csak online utalásnál nincs tranzakciós adó, ezt nem árt tudni. A személyes, kiemelt ügyintézés esetén is vannak khm... khm... problémák, de ha az ember végre sorra kerül egy prémium ügyintézőnél, nagyon kedvesek, képzettek és mindenről tájékoztatnak (nem rádtukmálnak termékeket, mint ahogy sokszor hallom, hogy ez a szokás).
A Premium Gold számlacsomaggal milyenek a tapasztalataitok? CIB-ről szeretnék váltani, és messze ez tűnik a legértelmesebb megoldásnak. A havi min. 280000 egyösszegű jóváírás teljesül a három feltételből.
Milyen a netbank? Kipróbáltam a demót, egyszerűnek, hatékonynak tűnik. A jelszavakat/hozzáférést hogyan kezeli?
Ha esetleg a munkáltatóm késne a munkabérrel, tehát ha egy naptári hónapon belül nem érkezik meg a min 280000, akkor azonnal vonnak egy finom 10000-es számlavezetési költséget?
Az Okoskártyához tényleg nem jár PIN-kód, és nincs lehetőség PIN-kódos bankkártya igénylésére?
Mióta működik ez a számlacsomag? Olvastam, itt a fórumon, hogy kivonulhat a Raiffeisen... érdemes várnom valamennyit, mielőtt váltok?