Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bogi86 Creative Commons License 2017.07.19 0 0 20427

Ti milyen olajat használtok a tdsben? Én most váltottam, eddig ENEOS 10w40 volt benne, most kapott 10w40 total classicot kifejezetten öreg dízelekhez (gép szerint is jó bele) és mintha csendesebb lenne tőle. 

 

Zoli 325 tds Creative Commons License 2017.07.18 0 0 20426

oké át fogom nézni! köszönőm az ötleteket! 

 

csillés1 Creative Commons License 2017.07.18 0 0 20425

Ki kéne pucolni a kartergáz szűrőt a szelepfedélben, esetleg.

Előzmény: Zoli 325 tds (20421)
Zoli 325 tds Creative Commons License 2017.07.18 0 0 20424

nem tudom de elég gyengén is megy! lehet motor generál lesz! vagy dugatyu vagy gyűrű törés :( 

 

Előzmény: Schnitzer 525 (20422)
6Imre9 Creative Commons License 2017.07.18 0 0 20423

Üdv!

 

Tudna nekem valaki infót adni hogy hol találok 318 TDS kombiba hátsó tetőbe hangszórót? Ugyanis nem szabvány méretű.

 

Köszi

Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.07.18 0 0 20422

Mert beszakadt a dugattyú esetleg?

Előzmény: Zoli 325 tds (20421)
Zoli 325 tds Creative Commons License 2017.07.18 0 0 20421

Tudja valaki meg mondani hogy a 325 tds-em mért nyomja a nívónál az olajat? 

725TDSKrissz Creative Commons License 2017.07.11 0 0 20420

Motorfelfüggesztője nincs valakinek kölcsönbe egy pár órára vagy 1 napra? Olajteknőt kéne leszednem. :(

Ricsi89 Creative Commons License 2017.07.09 0 0 20419

Ezelőtt nem is füstölt ennyire. Kb egy hónapja kezdte, akkor megnéztem a légszűrőt, kicsit koszos volt, ki is cseréltem, hátha nem tud elég levegőhöz jutni, de nem. Szó szerint gyorsításkor ha mellettem hátranézek a tükörbe látom a füstcsíkot. Viszont tegnap meg meglepődtem, mert nem volt semmi füstje.

Előzmény: Popsi (20418)
Popsi Creative Commons License 2017.07.09 0 0 20418

Attól biztos nem. Ha most is okádja a kormot akkor ott beállítási probléma van. Valamennyi füst persze van,mert dízel, de ha sok ott vmi nem jó. Ettől a kis trükktől sem fog jobban füstölni. Az összes TDS-em chippelt és nem lett gyárkémény. Nem is tudnám úgy használni.

Előzmény: Ricsi89 (20416)
Zoli 325 tds Creative Commons License 2017.07.09 0 0 20417

Egyik Autó szerelő ismerősöm mondta hogy ki mérjük a porlasztókat 100 ml fecskendővel és ki fog derülni hogy az adagoló rossz e vagy a porlasztóm! meg néztem már mindent a vissza folyót is ami a tankba megy de ott sem volt dugulás hát majd a mérés után ki derül hogy mi a rossz! remélem! nem szeretném aszt hogy rohanok fel újítani az adagolót 100 ezrekért és ki derülne hogy nem is az a rossz hanem a porlasztó! hát majd meg látjuk! Bízom benne hogy a Porlasztó val van valami baj az még mindig olcsóbb!  

Előzmény: Zoli.78 (20414)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.07.08 0 0 20416

Aztán füstölne még ennél is jobban. :D Így is csak egy fekete koromfelhőt látok magam után egy gyorsításkor. :D

Előzmény: Popsi (20415)
Popsi Creative Commons License 2017.07.08 0 0 20415

Vagy beszívott levegő hömérséklet jeladót átvered vmivel és nem gyengül el.Mert az veszi el a nyálat ahogy melegszik. Asszem Vojno nekem vmi ellenállást rakott be és olyan 20 fokot látott mindig vezérlő ;)

Előzmény: Ricsi89 (20413)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.07.08 0 0 20414

Jók a porlasztóid? Vagy vissza tud térni? Nincs dugulás az adagolóban?

Előzmény: Zoli 325 tds (20409)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.07.08 0 0 20413

Erről a csippelésről és adagoló fedél állításról jutott eszembe valami. Ha csip van benne, akkor nekem nem ott a jó a beállítás ahol gyárilag lenni kellene hanem teljesen máshol. Ha beállítom 4mg körüli értékre, akkor teljesen rossz. Hebeg, nehezen ejti a fordulatot. Ha viszont 7mg körül van akkor fasza minden. Tehát én inkább érzetre állítom be. Vegye jól a fordulatot, ne hebegjen ejtse vissza rendesen. És menjen jól. :D

Amugy ahogy látom ezt a meleget nem szereti a gép. Sokkal lomhább, mint a reggeli időkben. Egy nagyobb coolert lehet elbírna. Na de ez csak a jövő évi költségvetésbe férhet bele.

Róbert Varga Creative Commons License 2017.07.08 0 0 20412

Ezt értem, de előtte is megvolt ez a probléma. Mielőtt a chip belekerült. 

 

De amikor megvettem az autót nem volt ilyen probléma, ezért állok értetlenül, hogy mi lehet a baj?!?

 

Turbó nem lett piszkálva. EGR lett ledugózva, adagoló tömítés csere, meg egy állítás "géppel" (kocogtattam a fedelet amíg gyári körüli értékre állítottam a Mg/hub értéket.)

 

Nem életbevágó a dolog mert nem igazán rohangálok 150-160 kmhval, csak a tudat zavar, hogy valami nem f@sza.

Előzmény: Popsi (20411)
Popsi Creative Commons License 2017.07.08 0 0 20411

"Van egy chip is autóban, de gondolom az nem számít, azzal nem lehet nyomást szabályozni csak üzemanyag mennyiséget, nem? "

 

Ezzel tudod növelni nem is kismértékben. Hisz a korom mennyiség(ami hajt) jóval nagyobb. Hamarabb épül fel a nyomás és magasabb is lehet.

Előzmény: Róbert Varga (20410)
Róbert Varga Creative Commons License 2017.07.08 0 0 20410

De jó, hogy ezt elmondtad.

 

Nekem is pont ugyan ezt csinálja, 3000 fordulat felett nem akar tovább gyorsulni az autó, csak ha visszavettem a gázt. (magasabb sebességi fokozatban)

Bár az enyém nem HDK-s.

 

Akkor el kellene venni a turbó nyomásból? A wastgete-n kell az állító csavarral? szétfele kell tekerni, vagy össze?

Van egy chip is autóban, de gondolom az nem számít, azzal nem lehet nyomást szabályozni csak üzemanyag mennyiséget, nem? 

Előzmény: Vojnó (20403)
Zoli 325 tds Creative Commons License 2017.07.08 0 0 20409

325 tds ről van szó Mechanikus adagoló van rajt fel újított! Volt már valakinek olyan Problémája hogy a résolaj csövet le nyomta ? 3.2 mm három fajtát is próbáltam de mindegyiket le nyomta! túl nagy lehet a nyomás valamiért de hogy mér nem tudom már mindent ki próbáltam! ha valakinek van ötlete vagy találkozott már ilyennel meg köszönném! 

pozotds Creative Commons License 2017.07.07 0 1 20408

Csak címszavakban a probléma. A motor (pontosabban a hengerfej) előkamrás kialakítású. Ez azt jelenti hogy az égéstér nem csak kimondottan annyiból áll amennyit a dugattyú és a hengerfej "kiad" és nem közvetlenül ide fecskendez a porlasztó(lásd pl. TDI) ,hanem van  egy ún. előkamra ami az égéstér része .Ide fecskendez a porlasztó.Viszont ezáltal a plusz alkatrész által gyengül a hengerfej szerkezeti erőssége , "éles sarok ,kezdő törés" ahogy tanították anno és ezért bármilyen túlnyomással járó üzemmel szemben nem tud ellenállni. Ha valaki jobban meg tudja fogalmazni várom :) Itt egy metszeti rajz ,hátha segít jobban átlátni a dolgot. :)

Előzmény: Máté Lengyel (20398)
725TDSKrissz Creative Commons License 2017.07.06 0 0 20407

Jol mondja zoli 78. Az enyém láncos. Kedvezmenyesrn félárban 75 ropi volt. Plussz hengerfej le ilyenkor mashogy nem lehet szetszedni. Szoval eddig 160e-nél vagyok a 250 helyett. Egy jo barat pozotds adott vezerles rogzitot kolcsonbe, igy ezt megsporoltam. Ha kesz lesz irok. En Tatabanyan lakom.

Zoli.78 Creative Commons License 2017.07.06 0 2 20406

A 24td szíjas, a tds láncos vezérlésű.

Előzmény: Máté Lengyel (20405)
Máté Lengyel Creative Commons License 2017.07.06 0 0 20405

Köszi a választ jó barát! :)

igen igen hasonlo volt nekem is, de Kiegyenlítő tartályt cserlétem kupakkal együtt, mostmár én nem látom h ott nyomná mert raktam rá egy csövet és kivezettem.
Te nem vettél új kiegyenlítőt v kupakot??
szerintem nekem sincs baja a hengerfejnek am.. új vezérlést én is szeretnék bele rakni ha meg lesz csinálva, árban mennyibe került? milyen vezérlést vettél honnan? én tanácstalan vagyok.

helyileg hol vagy? egyszer össze futhatnánk!
majd írd már meg ha össze lesz rakva akkor is kemény lesz a vizcső? erre kíváncsi vagyok :)

én a Hónapban lecseréltem a 16 OZ t

1

 

egy 17 es bmw felnire, a fehér kocsihoz rem jól fog menni a fehér felni 

2

 

plusz jön az olajhűtő! és először berakom az 525 tds coolert (van egy eladó ha valakinek kéne) most nincs benne szóval biztos többet ér a semminél.

várom válaszod ;)

Előzmény: 725TDSKrissz (20404)
725TDSKrissz Creative Commons License 2017.07.06 0 1 20404

Nekem kemény volt mindig is a vízcső. Nekem olyan problémám volt eddig, hogy nem megette a vizet hanem, ha meghajtottam akkor kinyomta a kiegyenlitő tartály sapkánál. Most lett leszedve a hengerfej. Szerencsére a hengerfejtömítés volt elmenve csak. a hengerfejnek semmi baja. Síkolva és nyomáspróbálva is lett. Most lesz összerakva, mert kap egy új vezérlést is. kiváncsi leszek. :)

Előzmény: Máté Lengyel (20383)
Vojnó Creative Commons License 2017.07.05 0 1 20403

Csak a kései vezérlők (pontosan nem tudom melyik, de a HDK-s biztosan) tiltanak ha tartósan (3-5s) 3000 fordulat felett a töltőnyomás 300mbar-ral több mint 1400mbar!
De nem dadok, csak elveszi a gázt, és ha a felhasználó is elveszi és ujra gázt ad, megy mint ha mi sem történt volna, persze hibatárolóba "turbó nyomás szabályzási" hibát ír!

Előzmény: Zoli.78 (20402)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.07.02 0 0 20402

1.5bar felett nem tilt már a vezérlő? Lehet azért dadog.

Előzmény: BmwAdi (20401)
BmwAdi Creative Commons License 2017.07.02 0 0 20401

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Folyamatosan bedadog az autóm (Tds) ( csúnya kerepelő hangja lesz) ha 1.4 -1.5 barra emelem a turbo nyomást, kb olyan 2000-2500 fordulattól ahogy betölt rendesen a turbo! Egy E60 530d turbo van rajta (Gt2260v) ,11 es elemmel és 42 es hdk fejjel ! Hiába állítottam a fejen hogy több üzem anyagot kapjon akkor se volt jó! Mi lehet a baj hogy tudok a nyomáson emelni hogy ne dadogjon be? Gondoltam már arra is hogy egy 25d-vagy 30d Map Sensorral esetleg jó lenne? 

Máté Lengyel Creative Commons License 2017.07.02 0 0 20400

nem sajnos, ezért is írtam ide, kezdő autos vagyok, de szeretném én is ha normálisan legyen megcsinálva, mindenem a kocsi, és ha nem is szerelek nagy dolgokat, de ha van időm állok be az udvara és amit én magam meg tudok csinálni azt csinálom! :)
tds cooler, helyett akk csináltatok bele egy akkoát amekkorát tudok.
most veszek szívosort, hogy át tudjam alakítani h a csövezése jobb legyen ne legyen benne 10 kanyar, szoval rajta vagyok az ügyön veszek mindent ami segítene kicsit is.
szóval: 1

 

és: 2

az olajhütő azért nem volt benne mert nem volt meg hozzá (mind sok minden más is...3 
szóval...)
de bele teszem legyen benne az is itt van a hónapban.

Mindenképp motor felújítással kezdek legyen patika és utána minden más!
a 30 d turbot rá lehetne tenni ugy h nem kéne hozzá semmi (fejtörés) pl elektronika? vagy más?
Nem akarok túl sokat tőle, csak kicsit többet! nem ragaszkodom ehhez a bi turbos dologhoz, inkább a teljesítményhez. Pénz? a cigi nem pénz? vagy a napi Tibi csoki? :D most raktam le a C jogsit +pav +gki = 400 000 ft szóval a pénz elmegy erre vagy arra, az nem érdekel, idő van 23 vagyok ha áll egy két évet a bmw megéri ha végül úgy fogom kihozni h vigyorgok amikor vezetem és vegre olyan amilyennek (megvettem 400 le s és bi turbo sperr cooler :D :D :D )

VIZCSŐ help tegnap néztem a vizet es nem evett belőle (pedig volt h szúrtam neki) de a vizcsövek kemények szóval a kérdés még mindig fenn áll hogy akinek ilyen kocsija van annak üzemi melegen is puha vagy kemény a viz csövek?
Köszönöm a segítséget próbáltam képeket feltölteni rem látszik. 

Előzmény: Popsi (20399)
Popsi Creative Commons License 2017.07.01 0 1 20399

Picit magad sem tudod merre indulj..ebből sok jó nem fog kisülni. A TDS cooler a 143 lovat se nagyon képes ellátni,nemhogy többet. Ha már melózol vele legyen jó. Ez majd megcsinálom utána, a soha többet lesz..csak az baj,hogy szar marad.A TDS turbó szintén csak korlátoz. Ha turbó akkor 30d. Az olajhűtő meg gyárilag rajta kellene legyen. Nem nekik kellett volna betenni. Ha az nincs benne,ne is nagyon tologasd neki,mert olajad túlmelegszik seperc alatt..Költséges dologba fogtál bele. Ha csak szar anyagok vannak kéznél,ne is állj neki. Ez a motor régi darab. Sokat bír ha jól meg van csinálva de Tdi sose lesz..

Előzmény: Máté Lengyel (20398)
Máté Lengyel Creative Commons License 2017.07.01 0 0 20398

Üdv! Köszönöm a válaszokat, próbálok én is mindenkinek mindenre válaszolni!

Szeptemberben megy ki belőle a motor, elmegy Hernádkakra majd ott megnézni nyomásproba, gátrepedés
megnézzük mi lehet a hiba, és fullon meg akarom csináltatni h a motorja fel legyen újítva!
525tds turbo + coolerrel már jobb lesz, nemtudom érdemes e venni egy 525tds turbot mivel ez a turbo
baszott nagy, mitől lenne jobb a tds? h bmw meg disel turbo?

 

Bi turbo megoldás, jelenleg megvan a tds cooler szoval először az menne bele, Adagolohoz én nem
nyúlok felhívom Krézit vagy keresek mást, olajhűtő nem volt meg hozzá szerintem azért nem rakták
bele, de jövő honapba érkezik az enyém. Azért vettem mert egyedi a bi turbos de nem valosult meg,
szóval inkább mostmár teljesítményre mennék, ha nagyobbat szólna egy 30d turbo jo adagoloval akk
az. Bár lehet idővel megcsináltatom a bi turbo megoldást Autos találkozon mégiscsak jol mutatna :D
előre egy 28 turbot mögé egy 30d turbot és akk ahol a kicsi meghalt ott kezdene a nagy, és nem 3-3
hengerre van leosztva hanem valami egészen más megoldás de majd csinálok képet.

 

ELektornika nélkül, elkezd tölteni a kicsi és ahol az már feltölött ott kezdene a nagy, gondolom
én? nem értek hozzá.

 

Hallottam már h "traktor motort tuningolni?" h nem erre valo. Haverom 2es golfja 3.0 tdi audi
turboval lehető legnagyobb cooler, épitett adagolo, és akkora porlaszto csucs h télen már be se
indul neki bírja? szoval ezt annyira nem értem.
Előkamrás motor, sajnos nem értek ennyire hozzá, látom meg talán értem is h mi az de pont, mit kéne
még tudnom erről, fejtsd ki ps pozotds h ez rossz miért rossz vagy miért mondja ezt mindeki?
tds cooler megy rá mert az van kéznél (később mehet rá amekkora befér mert megválltam a klímátol
emiatt) adagolót ha valaki bevállalja akkor mehet a tuning, turbo nyomásom 1.1 (a gyári 0.8 nem?)
Imádom a motorokat szóval nincs gáz (poén:D) felkészültem erre is.

 

30d motor ugrott a forgalmi, így annyira nem, szóval maradnék a gyári motornál.

 

Nem csinálták meg a 2 turbos megoldást, nem ment egy métert se, csak rá volt rakva, szóval nemtudom
mennyire lenne jó ha össze dobnám, egyenlőre tök felesleges mert nem megy egy turboval se, szóval
először adagolo építés mellett döntöttem.

 

2.5 től kezdett el tölteni a nagy turbo (egy) és ezen állítottunk 1.5 től kezd el, de így magas az
alapjáratom majdnem 1.

 
köszi a válaszokat! megprobálok képeket feltölteni, még annyi h a víz nyomás fogalmam sincs h 1.4 v 1.8 nekem csak azt mondták 1.8.
viszont ha valakinek van ilyen motor 2.4 td akk irja már le h üzemi melegen is kemény a viz cső, mert nekem az! vagy puhának kell lennie???? köszönöm!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!