Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

atiTDI Creative Commons License 2006.07.03 0 0 16
Kizártnak tartom, hogy akármilyen csodaszer is csodákat tenne. Szét kell húzni a motort, nincs mese. Könnyen előfordulhatott az is, hogy amikor megfőzted a motort, összeesett a dugattyú is, ill. meghúzta a henger falát úgy meg persze hogy fogy az olaj...
Előzmény: damatic73 (14)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.03 0 0 15
szerintem erre a célra a wd40 jobban megfelel
Előzmény: damatic73 (14)
damatic73 Creative Commons License 2006.07.02 0 0 14
Kitaláltam: veszek 1 spurit, beleöntöm a hengerekbe, hagyom lecsorogni egy napot, aztán mégegyszer, végül beleöntök az olajba egy blokkmosó adalékot, beindítom, pöfög 10 percet, leeresztem az olajat, szűrőcsere, bele az új olaj, aztán meglátjuk...
Előzmény: Pitbull (13)
Pitbull Creative Commons License 2006.07.02 0 0 13
Beszorult gyűrük megint más problema, mert azt általában a tökéletlenül elégett motorolajból képződő kártrány szokta beragasztni. azt meg ha spuri elégeti a beleszenesedik. SZVSZ ezért nem hiszem hogy ezt képes lenne oldani, de minden elképzelhető.
Előzmény: damatic73 (12)
damatic73 Creative Commons License 2006.07.02 0 0 12
Olvastam a linkelt oldalon, hogy tisztító tulajdonsága van egész a kipuff rendszerig, sőt katalizátort élesztett újra ahogyan kipucolta, csak azért gondoltam, hogy ha nem ugrott ki a helyéről az egyik szelepszárszimmeringem, és nem szakad át a gát a HF-ben, vagy nem nyomta ki a tömítést, illetőleg a szelepvezető kopása miatt nem verte ki a szimmeringet, hanem "csak" a 6 év állás miatt szorult be a gyűrű, akkor azt akár ki is oldhatná - ha már ennyire kipucolja a motort a leírás szerint.

Egyébként hozzáteszem, hogy 176 ezer volt a mociban, amikor leállítottam, és orrán-száján szórta az olajat: főtengelyvégek, vezérműtengely, szelepfedél, stb, és ahhoz mérten reális olajfogyás volt. A minigenerál után pedig ahelyett, hogy lecsökkent volna az olajfogyi, elkezdte egyre falánkabban nyelni. Ezért gondolok arra, hogy olajlehúzó gyűrű lehet a ludas, amint a 6 év állás alatt leragadt, vagy szerelési hiba miatt kiugrott a helyéről egy szelelpszárszimmering.

Persze az is bejátszik, hogy tavaly rossz volt a hűtőventim, és háromszor is szolíd gőzmozdonyt játszott a szekér, hogy ennek mi lett az eredménye, az megint csak bontás után látszik majd.

A hűtővizem is fogy, bár folyik a hűtőm a gomba mellett, viszont olaj nincs a hűtőkörben.
Előzmény: Pitbull (9)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.02 0 0 11

nem tudom Te milyen diesellel jársz, én a mol tankolok, de szerintem a dizelnél is jó (vagyis inkább forditva mondanám, ha beöntöd, rájössz, anélkül nagyon rossz)

Előzmény: radikál (6)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.02 0 0 10

Kérdésedre a válasz : semmit !

 

Ez az adalék kb. valami olyat tartalmazhat, amit itthon a MOL kilop a benzinből, németországban viszont (még) beleteszik :-))

Előzmény: damatic73 (8)
Pitbull Creative Commons License 2006.07.02 0 0 9
Semmit. Égésjavító hatása van nem motorfelújító.
Előzmény: damatic73 (8)
damatic73 Creative Commons License 2006.07.02 0 0 8
Hehe, jól bemosott/feljelentett/leordított, hogy mit képzelsz te, honnan veszed a bátorságot az ő kocsijában mindenféle löttyel kísérletezni...

Nem tudom gyerekek: 4,7 - 9,3 - 9,3 - 9,1 - ezek kompresszióviszonyok az 1.3-as OHC opelemben 186 ezer kilométerrel, szimmering és tömítésgarnitúra csere, 6 év állás, és 2 év üzemidő után. Benyából 8,4-et eszik, hozzá 500ml olajat 100-on. Néhányan itt ismerik már a sztorit, még nem szedtem szét, így nem állítható biztosan, hogy ez vagy az a baja.

Hogy ezzel mit csinálna ez a csodaszer...

Mert ha tényleg csak az olajlehúzó gyűrű ragadt le a nútba, akkor ki kéne hogy pucolja - vagy nem?

Bár, öntöttünk olajat a hengerekbe, úgy is mértünk: 5,3 - 10 - 10 - 9,7
Előzmény: abasc_v6 (4)
Pitbull Creative Commons License 2006.07.02 0 0 7
Benzinesben 1 éve használom, dieselben mindössze 2 tankolás óta. Kb 1/2 fogyicsökkenés. Láncfűrész, fűkasza meg érezhetően jobban pörög tőle. Ja és csak +7 ft literenként +40 mint a VíPúder.
radikál Creative Commons License 2006.07.02 0 0 6

Szevasz koma!

 

A Williams-ben több mint 2 éve használom.

B*szott jól megy tőle.

Kipróbáltam mellette a Shell V-Power adalékot(tömény verzióban ami nem hivatalos) de egy f*s volt ehez képest.

TD-be még nem próbáltam de ha a benzinesben jó volt akkor gondolom ahoz is jó.

Előzmény: Törölt nick (-)
JAMES Creative Commons License 2006.07.02 0 0 5
Ja, náluk is 230-at megy a mezei tádé? :-)
Előzmény: abasc_v6 (4)
abasc_v6 Creative Commons License 2006.07.02 0 0 4
Én is csatlakozom!

Tök jó a spuri!!!

Nekem már 4 autóban bizonyított:)
Olyan ember észrevette, hogy jobban megy tőle a kocsija, aki nem is tudta, hogy töltöttem bele.

Törölt nick Creative Commons License 2006.07.01 0 0 3

nincs, sőt a burnerest majdnem pofánvertem ; olvasd el azt a  topicot is :-)

Előzmény: KoPe50 (2)
KoPe50 Creative Commons License 2006.07.01 0 0 2
"Ja, jutalékot nem kapok, csak beirtam :-))"
Persze, persze...

Egy kis burn-r nincsen? :)

0
Előzmény: Törölt nick (-)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.01 0 0 1

idézet a tapasztalatok közül :

 

 

"Ugrifules
Dátum: 2006, Jan 23, Mon 22:00:32



Tök jó a spuri adalék. érdekes szaga van a kocsimnak, de határozottan jobban és finomabban megy tõle. (kb annyi a különbség, mint a hazai és a német benzin közt) Vettem 5 flakonnal"

504LACI Creative Commons License 2006.07.01 0 0 0
0 tapasztalatom van ezzel a szerrel.
Előzmény: Törölt nick (-)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.01 0 0 topiknyitó

Eddig nem hittem ezekben a csodaszerekben, de

- a tdi-be öntve 0,5 literrel csökkent a fogyasztás, a motor halkabb lett, végsebesség 220-ról 230-ra nőtt

- a benzines kocsimban a katalizátor meg volt halva, 1000 km alatt a spuri adaléktól ismét elkezdett működni, a legutóbbi zöldkártyán minden érték minimális volt

 

A haveri körben egyre többen használjuk !

 

http://www.spuri-adalek.hu/

 

Ja, jutalékot nem kapok, csak beirtam :-))

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!