"Hogy lehet kikapcsolni? Mert nekem egyszer a nyárin bejelzett" Leírom a menetét,de ez csak akkor érvényes ha a kijelzőn kiteszi a defekt ikont,tehát gyújtáskor már ott van.Sikeres művelet után eltűnik az ikon.
1:Csak álló kocsinál
2:Gyújtást bekapcsolni
3:Kormányon levő információs kijelzőn megkeresni/Settings-Driver assist-Deflation detection/opciot.
4:Nyomja meg és tartsa lenyomva az "OK"gombot a megerősítés megjelenéséig addig,amíg a vonalak _ _ _ _ _ _ végig nem futnak.Ezzel kész is,defekt ikon eltűnik a kijelzőn.
Csak akkor jelez,ha kisebb a kerék átmérő mint amivel a kocsi kijött gyárilag.Akkor viszont jeleznie kel,tehát kirakja a defekt és felkiáltó ikont a műszerfalra.Ezt viszont a menüben ki lehet kapcsolni,és ha visszamegy az eredeti kerék, akkor be kel újra kapcsolni.Nálam 205/55/16-os guminál ez az opció kivan kapcsolva,különben ottmarad az ikon a műszerfalon.Az hogy nálad miért nem működik így,azt nem tudom.Lehet,hogy valami hiba van az ABS gyűrű körül,vagy vezeték,csati stb
Úgy van,ahogy Főnixboys írta,a menüben lehet kikapcsolni.Akkut hiába veszed le,az erre nem reagál.Ha nincs a téli kerekekben szenzor(ezt nem írtad)akkor persze hogy bejelez,ha van akkor meg csak akkor jelez,ha kevesebb a levegő valamelyikben. Ez csak a szenzorosra érvényes ,a" DDS"rendszerű(ami nekem is van) az más.Az előbb leírtam annak az elvét is.
Így van.Nálam is jelzi a kerékcserekor.A szenzoros ami a szelepben van,az azért nem jelez mert neki mindegy mekkora a kerék,az a gumiban levő nyomást figyeli.
Nálam(meg ezek szerint nálad is) "DDS" rendszer van a defektfigyelőre.
A DDS az ABS MK60 ESP funkciója, és a gumiabroncsok nyomásveszteségét az ABS keréksebesség-érzékelőin keresztül számolja ki. A jármű meghajtása során folyamatosan figyelemmel kísérik az egyes kerekek sebességét. A gumiabroncsban fellépő nyomáscsökkenés csökkenti a gumiabroncs átmérőjét és ezáltal a kerék fordulatszámát. Ha a rendszer ilyen fordulatszám-különbségeket észlel, akkor a vörös jelzőfény világít. A DDS közvetett mérőrendszer, mivel csak figyelmeztetést ad a levegő elvesztéséről, de nem mondja meg, melyik gumiabroncsot / kereket érintette.
Nem,nem szenzoros van (kerekekben szelepjeladó)hanem ABS gyürütöl veszi a jelet a kerék átmérő és a forgás viszonylatából.Tehát kalibrálni nem lehet,csak kiiktatni.
Szeretném a véleményeteket kérni gumi kapcsán váltóméretekben.
Gyári:215/55/16
Télinek a 205/55/16 ot írják ami átmérőkülönbségben 2% nálam a defektjelzőt itt már ki kel kapcsolni mert jelez.Óra 100-nál98,29 a valós km
Viszont a 205/60/16 átmérőkülönbségben 1% itt valszeg nem mutat defektjelző.óra 100-nál 101,48 a valós km.
És akkor a 195/60/16 átmérőkülönbségben 0% Óra 100-nál 99,61 a valós km ez a legjobb váltóméret.A felnire ez még felrakható, lehet ezt a méretet használni?Miért a 205/55/16 ot írja télinek?
Én megírnám,de az enyém 2013-as és az már nem kéri a kodot így sajna nem is tudom a beírás modokat.Azért talán tudok segiteni,írd be a kérésed a Ford Focus index forumba is.Ott előbb fogsz kapni választ.
Klima off és a ventit meg a hőt szabályzom. Ki-be kapcsa a klima offon marad. Annyit nézz meg h nem e hagytad csak ablakfúvásra, akkor lehet h visszakapcsolja a klímát.
Megnyomom az A/C gombot - ekkor bekapcsol az automata klíma. Ha még egyszer megnyomom az A/C-t, akkor kikapcsol a klíma - ezt ki is jelzi.
Ezután már csak a ventilátor megy klíma nélkül. Ha ezután megnyomom az OFF gombot kikapcsol a ventilátor. Ha ezután újból megnyomom az OFF-t bekapcsol - de csak a ventilátor - klíma nélkül. Tehát olyan üzemmódba került, amilyet hiányoltál. (2008, TDCI, Ghia)
Hogy a fenébe lehet úgy bekapcsolni szellőző ventilátort,hogy a klímát ne kapcsolja közbe,nincs a szélvédőre nyomatva.Bárhogy índitom a ventit,mindig klímával indul,és ezt utána(ha nem kel) kikapcsolom.Nos ezt felesleges kapcsolgatásnak tartom,már csak a klíma érdekében is.Az is lehet,hogy valamit rosszul csinálok.Kétzonás digit klíma.
A segítségeteket szeretném kérni.: Most vettem új felniket az autómra és sajnos nem tudtam, hogy kell bele guminyomás érzékelő. Az lenne a kérdésem, hogy van e rá mód, hogy eltüntessem a hibaüzenetet a műszerfalról vagy mindenképp meg kell vennem a TPMS szenzort?
Válaszolok magamnak ha valakinek ilyen gondja lenne. Tökéletesen működik az AUX telefonról átveszi a zenét és a hívást is. Annyi, hogy a rádió menüjében egyszer be kell kapcsolni.
Sziasztok ! C-MAx 2005 1.6 cdti a múlt héten főtengely szíjtárcsa adta meg magát azt cseréltem . Ekkor vettem észre , hogy a motoron a váltó felöli részén valahol folyik a hűtővíz . A motor és a váltó összeillesztéséhez folyik le . Jól gondolom , hogy termosztát ház probléma lesz köszi a válaszokat szép napot