Ha jól tudom, az a HXU-115 fordája, szerintem csak addig van ott, amíg nem telik le a 3 hét hosszabbítása, bár ki tudja, ha olyan rossz állapotúak a frissen érkezett Mercik, még a végén kap műszakit, és ott is marad a HXU helyett, HXU-nál szerintem jobb állapotban van.
Közben FLX-727 friss műszakival az LXN-694 fordáján. PRF-924 helyett LXN-695 a pécsin, LXN-695 helyett pedig FLX-728 viszi az egrit.
Ezt azért tartom furcsának, mert elvileg kb 2 éve kapott felújítást Kecskeméten (mielőtt beállt ebbe a fordába), illetve volt egy hosszabb baleseti javítása is. Szóval biztos nem 2 forintot költöttek rá.
Biztosra semmit se tudni. Az egyik SRD-nek HZE-182-t kéne váltani. Mercik közül az egyik várhatóan HGR-t váltja. LTE-942 jelenleg tartalék. Szerintem JJR-t hamarabb dobják ki, mint KSU-t.
Ezek után kíváncsi vagyok, hogy a 2 SRD hova megy, ha tippelnem kéne, az egyik az HZE-182 helyére, a másik meg az LJF helyére (már persze ha az LJF selejt), az LTE-942 helyére is mehetne éppen, de az LTE mondhatni jó állapotban van, nem feltétlen a legfontosabb most cserélni. Ezen felül ott van még a HXU fordája, oda is kéne valami abban az esetben ha a HXU selejt lesz, bár ide lehet egy Merci fog kerülni. Reális esélyt látok arra, hogy a most idekerült Mercik közül lesz, amelyik helyizni fog, tekinte hogy a helyis csuklós állomány C80-asai sincsenek már túl jó állapotban. JJR-844 és KSU-075-ről tud valaki valamit? El tudom képzelni, hogy azok is selejtek lesznek hamarosan. A sulikezdésre én is kíváncsi leszek.
C80 alig fog maradni. HGR selejt, HZE-182, HZE-126 is csak amíg van rajtuk vizsga. HZE-127 kérdéses, mint ahogy HXU is. GZH és HPD selejt, mint ahogy HDY-516 is rövidesen. LJF-824 is jó eséllyel megy a levesbe. Készpénznek ne vegyétek, nem tartom kizártnak, hogy valamelyik kevésbé rosszat esetleg megcsinálják plusz 1 évre. Amire könnyen szükség lehet, mert a két SRD kivételével nem valami jó állapotúak... Lesz itt érdekesség a tanév kezdetével.
Nem hiszem, mert teljesen random, hogy minél jó, és minél nem, példa: LXN-ek jók, LIW-ek is, PRF-eket, RLT-ket le lehet kérni. MXU-k, NIG-ek, HZE-k, SSM-ek, SWW-kre hibát dob... semmi logika nincs benne, MXU-ból se mind rossz például, az itteniek igen, de mondjuk az MXU-901-et le lehet kérni, aztán persze megyén belül is vannak érdekességek, a KKL széria, 985, 984, 983-nál jó, de a 982-re és a 981 már hibát dob.
Emellett ha jól tudom, HGR-753 se fog többet menni, HPD-154-nek már lejárt a műszakija, GZH-168-nak is csak a hónap végéig van, kíváncsi vagyok mi lesz a sorsuk. HXU-115 és HZE-127 jövője is kérdéses, műszaki nincs már rajuk, és így hogy jött ennyi csuklós, szerintem nem is lesz, ellenőrizni nem lehet őket, mivel a JSZP továbbra is hibát dob csomó járműre (igazán megcsinálhatnák már, hónapok óta nem működik rendesen).
Itt ver a Isten velük..Kollegák panaszkodnak a hűtőfolyadék ellenőrzésére,ugyanis létra kell hozzá..Tegnap volt szerencsém utasként a 724hez..Klíma jó,megy is,de zörög,mint a haraszt..725be nem jó a klíma..Viszont öregek nagyon..
Igen, volt Zalaegerszeg-Szegeden is pár hetet. Pechemre ott is naná hogy aznap jött vissza a nyomorult Tourliner, mikor menni akartam ezzel, úgyhogy másfelé utaztam aznap. Viszont júli végén voltam LNY 618-cal, kb ugyanez (Zegerszegről Szentesre)
Üdv mindenkinek.Egy kis érdekesség .Tegnap késő délután értesültem róla hogy Zalaegerszegről az LNY-618 helyett egy zalai M.A.N. jön Békéscsabára.FLR-698.Gondoltam megnézem.Ha jól tudom ő még nem járt erre fele.