Őszintén sajnálom, rohadna meg az ilyen, remélem megtalálják... Nekem is így kellett volna csinálni tegnapelőtt: 1 asszony, 1 gyerek, és 1db Subaru maradt volna helyette - hát a Subarumat sajnáltam volna :-) Na jó csak egy rossz vicc volt, bocsi, de nem hagyhattam ki :-)
Köszönöm ajánlataitokat, de már papírozásban vagyok Gabo-81-el, úgyhogy úgy néz ki, megvan a leendő. Bár egy bánatom van, minden szín jó lett volna, csak feketét nem akartam. Kicsit az nyugtat, hogy a fekete is szebb élőben. És a Gabo-é is, mintha a tied ikertestvére lenne, ugyanennyi km, és szép állapotban van... csak fekete :-( . Csakis ABS-est vennék, öreg vagyok már vagánynak, 43 vagyok, két kisgyerekkel a hátam mögött.
Dombóvár mellett. 30/kettőhetvenhat0554 a telszámom, ha jársz erre ugorj be. :) Most fogom a 42e-s szervizt megcsinálni. Olajcsere, légszűrőcsere (még a gyári van benne), új iridiumos gyertyát kap (szintén még a gyári van benne...)
Várost amúgy sose látott, csak túrázásra használtam. Ausztria, Cseho. Szlovákia, Lengyelo., meg persze itthon. Amúgy azért cserélném, hogy vegyek egy túrásabb, nagyobb gépet, ami hosszú távú két személyes utazásokra alkalmasabb. Legszívesebben megtartanám ezt is, de annyira nem megy jól, hogy két motort tartsak.... :( Nagyon a szívemhez nőtt, ezért csak akkor válnék meg tőle, ha korrekt árat kapok (sok extra, szebb állapotban van, mint sok negyedennyit futott gép, gyk. új állapotú) és gondos gazdához kerül. A 30e-s szervizen volt ott egy 6ekm-es szervizre vitt er-6, és nem cseréltem volna el, ahogy az kinézett.... :)
Ja és az ABS-ről ne hagyd magad lebeszélni. Egyikőnk se Rossi, és kizárt, hogy bárki reflexből jobban fékezzen, mint az ABS. Nekem is megmentette már néhányszor az irhámat. Ha csak egy elcsúszástól megvéd, már behozta az árát.... Keress a neten ABS teszt videókat, látványos....
mondjuk én akárkinek nem adnám oda próbakörre. amikor eladtam az előző vasat, akkor a srác kocsival és családdal jött, így nyugodt szívvel engedtem a próbát.
2010.február 24-én este 20:00-kor elloptak tőlünk egy KTM EXC 450cm3 típusú motorkerékpárt a rendszáma: UIW-231 Színe:Fekete, narancssárga.A motor eladó volt, a tolvaj először magánszámról, aztán egy Pusztavámi nyilvános fülkéből telefonált időpont és helyszín egyeztetés miatt, hogy érdekelné a motor és megnéznék.Szé ...tovább »kesfehérváron a Seregély ...tovább »esi úton az Agip kútnál próbekörre vitte el és nem hozta vissza, taxik, rendőrök segítségével a Száraz réten megtaláltuk a forgalommal szemben motorozott, ez volt az utolsó helyszín ahol láttuk. Feltehetően nem Szfvári, mert kérdezősködött egy buszmegállóban, hogy merre kell kimenni a városból. Fehérvár rádióban, Juventus rádióban többször lehet hallani a lopásról. Kérek mindenkit, hogy küldjétek tovább minden ismerősötöknek, kapjuk el az ilyen trógert és bárki információval tud szolgálni keresse férjemet Farkas Istvánt a 0620/291-59-18-as telefonszámon, ill az iwiw -en. A biztos nyomravezetőnek magas jutalmat ajánlunk fel.Képet a fényképeim között láthattok a motorról.Köszönettel ISTVÁN
Citromsárga, 2007.05, 42ekm, nagyon megkímélt, ABS, újszerű láncszett, sport tükör, Leovince kipuff, bukógomba, táskatartó konzol, hátsó 50L-es doboz, gyári tankpad, F.Fabbri plexi. http://picasaweb.google.com/zsoltee77/MoKortura# Az első képen az enyém van elöl.
szeva! nekem van most egy vevőjelöltem, ha nem jön össze a dolog akkor jelentkezem. Az enyém abs-es, de hogy utólag bepakolni egy abs-t? na az nem lenne egyszerű....
Sziasztok! Szeretnék venni egy ER6N-t, jó lenne ABS-es (vagy szerintetek hozzá lehet jutni bontott ABS szetthez?), magyarországi, és akár hitelátvállalással! Ha esetleg tudtok ilyet, ne tartsátok magatokban! Köszi!
Kérdésed első felére nem tudok válaszolni, mert nekem még csak tisztítva volt. Viszont a másodiknál láttam a szerelést, csak az a baj, hogy nem most volt, nem emlékszem pontosan a részletekre. De igen, a tankot le kell szedni és a szerelő mutatta, hogy -ha jól emlékszem gumicső volt- melyik oldalt húzzam le, mert ha a másik oldalt bontom akkor a visszaépítés elég macerás lesz. És azt is mutatta, hogy mit kell még egy kicsit megbontani, mert ha nem akkor a légszűrő kihúzásánál a retek visszahull oda ahova nem kellene.
Hmm, megfigyelhettem volna jobban is... Kawasaki Cegléd-ben mutogatták + okítottak a dologgal kapcsolatban.
csereéretté vált a légszűrő a gépemben, tudja esetleg vki, hogy milyen gyártmányú a gyári darab? vagy esetleg jó minőségű utángyártott? szerelési leírást a használati útmutatóban nem láttam. bonyolult lehet? ha nem tévedek, a tankot le kell szerelni.
Van benne E-jelzés és igen a dob magyar ( www.mastek.hu ). Nekem sem nézték még sosem a dobot külön , de arra volt már példa ,hogy kérték tőlem az elakadás jelző 3szöget....pff... :) És csodálkozott mikor furán néztem rá :D Gyűjtök én sok mindenre ami a motorra,motorhoz kéne akkor a büntire miért is ne.... :P
ha nincs benne E jelzés (ez magyar dob?) vagy mi a szösz akkor megrakhatnak miatta, de nekem sem gyári a dob (bár E jelzés van benne), sokszor igazoltattak már, de külön a dobot sosem firtatták, mindig leragadnak a nem gyári rendszámtartón....:) sőt volt, hogy pirosnál az octáviában hátul lehúzta az ablakot és kérte hogy kicsit húzzam oda neki :) vagy a videón lévő gyorshajtásra gyűjtesz? :DD
Akksi utántöltése? Olyan bölcsőre gondolsz amibe van beépítve töltő? Vagyis aljzat. Lesz kiépítve szivargyújtó aljzat + autós töltö, szóval lesz folyamatos tápellátás. Viszont jó lenne olyan bölcső aminek van rögzített aljzata. Így nem kellene a készülékbe folyton bedugdosni a kábelt. De mivel a GPS-nek az oldalán van a mini USB ezért szerinte ilyen bölcső ehhez a típushoz nemigen van. Örülök ha megfelelő bölcsőre akadok.