Keresés

Részletes keresés

Saab2000 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2745
Egy merevszárnyú repülőgép repülési magasságát alapvetően kétféleképpen csökkenthetjük. Egy: lefelé fordítjuk az orrát ("enyhén lejt a gép", ahogy írtad), csakhogy a gép ilyenkor a fizika törvényeinek engedelmeskedve begyorsul, amiből sok minden lehet, de leszállás nem. Kettő: csökkentjük a felhajtóerőt, például azzal, hogy lelassítunk és/vagy "elrontjuk" a szárnyat. Egyik kedvenc fényképemen egy Boeing éppen ezt csinálja: rettenetesen lelassít, hogy a kis sportgéppel "kötelékben" maradhasson. Figyeljük meg közben a gép állásszögét!
Előzmény: Törölt nick (2707)
ZöPö Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2742
Azért persze az érdekes, hogy te egyből tudni vélted, hogy kire értem. Illetve, nem érdekes, csak jellemző. :-)
Előzmény: doncike (2732)
ZöPö Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2741
Ami a hozzászólásod második felében említett, kicsit zagyvára sikeredett kérdést illeti: egyszerűen nem tudom, miért kellene erre nekem válaszolni. Én nem állítok semmit. (Mintha már mondtam volna.)
Előzmény: Vgyuri (2737)
ZöPö Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2740
Vgyuri: TÉNY, hogy egyetlen kérdésemre nem válaszoltál. Nem véletlen, mivel azok az elmélet tudományos megközelítésére vonatkoztak, amire te nem vállalkoztál. Ha viszont semmit nem kell alátámasztani, akkor az elméleted valószínűsége pontosan megegyezik az UFO-ütközés valószínűségével. Ezt az is alátámasztja, hogy pontosan ugyanannyi Tu-154 katasztrófát ismerünk madár-, mint UFO-ütközés következtében.
Előzmény: Vgyuri (2737)
Kuruc71 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2739
A madár vs pilótafülkét szerintem elvethetjük. Ezek az üvegek több rétegű spec üvegek amelyek a max sebességnél is képesek egy madárbecsapódást elviselni. Ezért is nincsenek egy darabból, hanem kissebb lapokból áll össze a cockpit glas. A gép leszálláshoz közeledett holdingolt így cca 400 és nem 800-900 km/óra volt a sebessége. Ezen a sebességen a madár nem tud bémenni a fülkébe, csak ha "letkerik" az üveget.


szerintem
Vgyuri Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2738

A biztosítási "csalás" nem a családtagokat érintette. Ők megkapták az utasbiztosítás alapján járó kártérítést. Aki nem kapta meg a többit hiánytalanul, az a MALÉV.

Előzmény: Törölt nick (2735)
Vgyuri Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2737

Én megválaszoltam. Akármilyen madár is lehetett, semmelyiket kizáró ok sincs, és ha egy hajtómű "magától" is fel tud robbanni, akkor nincs olyan kis madár, amitől fel nem robbanhat. Nem is beszélve az ablakbeverésről.

 

Te viszont mai napig sem válaszoltál arra a kérdésre, hogy ki olyan hülye, hogy komolyan veszi, a palesztinok a számukra értékes személyeket-szállítmányt a velük harcban álló falangisták kezébe akarják juttani. Mert aki enélkül végrehajt egy addig még példátlan nemzetközi bűntényt, az mániákus gyilkos.

Előzmény: ZöPö (2734)
Vgyuri Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2736

A politikai felhangok még nem fogják pótolni a hiányzó bizonyítékokat, inditékokat. Még ki sem találhatták a biztosítási bizniszt, a vizsgáló delegáció még ki sem ért, amikor a libanoni államügyész már világgá kürtölte, kizárólag a "sasszemű" repülésirányító tanúvallomása alapján a lelövés teóriát. Ezzel a "sima" repülőszerencsétlegből politikai ügy lett.

 

 

 

Előzmény: Dynasty-006 (2733)
ZöPö Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2734

Az én állításaim, ha vannak, akkor azok Vgyurira vonatkoznak, ezért le sem írom őket.

 

Én kérdéseket tettem fel Vgyurinak, amire nem kaptam választ.

Előzmény: doncike (2732)
Dynasty-006 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2733
Az esemenyek,a maig hato kovetkezmenyek,a regiek(Dr. Fulop,Farkas Endre......) velemenye,a maig zart kapuk es neha fenyegetesek,valamint partunk es kormanyunk folytonossaga alapjan ez egy eleg hogy ugy mondjam "politikailag korrekt" megallapitas.............
Előzmény: Vgyuri (2729)
doncike Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2732

Megnyugodtam, kedves ZöPö, hogy tisztában vagy vele: logikailag nincs igazad.

 

Sőt, még latinul is tudod, hogy miért nincs. ;-)

Előzmény: ZöPö (2727)
ZöPö Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2730
Ezt én nem mondtam és nem gondoltam (még megközelítőleg sem). Rossz következtetést vontál le, ismét.
Előzmény: Vgyuri (2729)
Vgyuri Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2729

Tehát magyarul mindenki, aki nem a lelövés elméletnek adja a maximális valószínűséget, az szinvonal alatti.

 

Előzmény: ZöPö (2727)
ZöPö Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2728
OFF - Tudjátok, mit jelent: "argumentum ad hominem"?
ZöPö Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2727
Úgy gondolom, kedves doncike, hogy neked nem kellene erre a színvonalra süllyedni, és ezt most őszintén és a tisztelet hangján írom. Úgy veszem, hogy nem kérdeztél semmit. :-)
Előzmény: doncike (2722)
ZöPö Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2726
Bingó. :-)))
Előzmény: Törölt nick (2725)
doncike Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2723

Kicsit OFF, de azért nem nagyon: Izrael bombázott valamit Szíriában, ami may have been a nuclear reactor under construction.

 

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7063135.stm

 

doncike Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2722

Miért, az attól is függ?

Micsoda brilliáns elmélet, ha még ezt is figyelembe veszi! ;-)

 

Parciális megoldásként induljunk ki abból, hogy szűkebb pátriám, azaz a magam nevében -- én kérdézem: elméleted és előfeltételezéseid szerint minek a nagyobb a valószínűsége; annak, hogy egy adott repülőgép (legyen akár Tu-154) madárral, avagy UFO-val történő ütközés miatt vész oda.

Előzmény: ZöPö (2721)
ZöPö Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2721
Ki kérdezi? ;-)
Előzmény: doncike (2720)
doncike Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2720

De most már ez. ;-)

 

Szóval, mit mond erről az elméleted?

Előzmény: ZöPö (2719)
ZöPö Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2719

Nem ez volt a kérdés.

Előzmény: doncike (2718)
doncike Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2718

"Pontosan ugyanannyi precedenssel támasztottam alá az elméletemet, mint te. Az enyémben máshol vannak a lukak, de ettől még nem rosszabb. Valószínűség: 50-50."

 

Vagyis elméleted szerint egy adott (akár Tu-154-es) repülőgép ugyanolyan valószínűséggel lehet UFO-ütközés elszenvedője, mint madárütközésé.

Előzmény: ZöPö (2704)
Vgyuri Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2717

Én sehol sem mondtam, hogy az UFO-ütközés valószínűsége 0. Csak azt, hogy a madárütközésé kevésbé transzcendentális, igenis valós (habár nem nagy) szám.

 

 

Előzmény: ZöPö (2703)
ZöPö Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2713
Hát egyszer bármi leszáll bárhova... :-)))
Előzmény: Törölt nick (2711)
ZöPö Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2712
Még egy tipp: nincs olyan közel a szárny a beömlőhöz. Van Kistuskó metszetrajzod?
Előzmény: Törölt nick (2710)
ZöPö Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2709
Tippelek: a többit nem tervezték kavicsos vagy döngölt kifutóról üzemelésre.
Előzmény: Törölt nick (2706)
ZöPö Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2708
Az nem is neked szólt, szerintem.
Előzmény: Törölt nick (2705)
ZöPö Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2704
Pontosan ugyanannyi precedenssel támasztottam alá az elméletemet, mint te. Az enyémben máshol vannak a lukak, de ettől még nem rosszabb. Valószínűség: 50-50.
Előzmény: Vgyuri (2702)
ZöPö Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2703
"Én nem mondtam, hogy ez a legvalószínűbb ok, csak azt, hogy mivel semmit sem tudunk, semmit sem lehet kizárni." TEHÁT AZ UFO-ÜTKÖZÉST SEM.
Előzmény: Vgyuri (2701)
Vgyuri Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2702

Te még egy másik történettel sem tudod az UFO-ütközést valószínüsíteni :-)

 

Ha nincs effektív kizáró ok, akkor a valószínüség nem lehet nulla. Ez mndenképpen nagyobb, mint egy kicsit nulla.

 

 

Előzmény: ZöPö (2698)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!