Úgy látszik, egyre szélesebb márkaválasztékkal jelentkezik az itthoni piacon is a Kymco motorgyár. Motorok, robogók és quadok is szerepelnek a palettán. Milyen tapasztalatotok van a márkával kapcsolatban, milyen kiegészítőkkel érdemes hozzáfogni egy ilyen gyártmány megvásárlásakor?!
Amit meg eszre vettem, bar nemtudom jok e az infok .
Ha az indito rele csatlakozojat szet huzom, es a relet kozvetlenul az akkuról mukodtetem, akkor szepen kattog, tehat mukodik.
Viszont hiaba van rákötve az indito motor azt nem hozza mukodesbe.
Az indito motort ugy tudom mukodesbe hozni, (nem fordul korbe, igy nem inditja el motort, de megmozditja.) ha az akku negatívját a tesre a pozitívot pedig kozvetlenul az indito motor pozitívjához érintem.
Ezzel a módszerrel az elso par probalkzasnal, egyszer tudtam beinditani, epp hogy hozza erintettem a pozitiv akku vezeteket a starter pozitívjához, azonnal beindult a moci.
3 honapja semmi problema nem volt, tokeletesen indult, futott...
A telen ponyva alatt taroltam. Majd nemrég megprobalta a fiam beinditani, azt mondta valami fust jott ki az indito motor kornyekerol, aztán mar nem akart beindulni es a motort se akarta tekerni.
Gondoltam, leegette az indito motort... elofordul..
Kicsereltem, de semmi valtozas, eszre vettem, hogy az indito rele se kattan. esetleg az is kuka..
kicsereltem azt is, de a problema megmaradt.
Illetve eszre vettem hogy a kilometerora inditaskor ugy viselkedik mintha valami zarlat lenne a rendszerben.
(lekapcsol, majd a mutatok kiugranak, es ujra indul.
Ha szethuzom az indito rele csatlakozojat, akkor nem csinalja.
Tehat mintha az indito áramkörben lenne a hiba. De mi?
Ráadásul berúgásra tokeletesen indul es jar a moci.
Ha zarlat lenne valahol, akkor semmi modon nem indulna.. Nem?
Ha valakinek volna otlete, hol keressem a hibát, kérem jelezze.
A keverésen én is gondolkoztam, de maga a "görgő" (csak idézőjelben, mert ugye ez nem is görgő, hanem poligon) mérete a gond. Az eredetihez képest kijjebb nyomja a tárcsát már alapból (kb. 2mm-el), ezért már hézagolni kellene. Hozzá kell tennem, hogy ez nem az eredeti Dr. Pulley, hanem Kínai másolat:
Indulásnál nem elég nagy az áttétel. Kicsit lomhán indul meg.
Két félét vettem: 8 és 9 grammosokat. Eredetileg 8.5g-os volt benne. A 9g-ossal érezhetően hamar vált felfele, lomhán gyorsul. 8g-al sokkal jobb, de nincs érdemi különbség a végsebességben, viszont a megindulása lomhább.
Downtown 300 vagy 500-nál olvastam, hogy a görgősúlyok keverésével (16-15-16...) jó eredményt ért el egy fickó, de hát az más teljesítménykategória kissé. :)
Ma kipróbáltam a poligon görgőket (többféle súlyban is). Hát... semmi extra változást nem érzek.
Sőt az indítási nyomaték lehet kisebb is (ezzel a poligon görgővel úgy néz ki, hogy hézagolni kellene a variátort, mert kijjebb áll a hátsó tárcsa és a szíj már kissé lelóg a variátor hüvelyről).
Engem ez is érdekelne, mert volna egy Kymco most tesztre nálam, de a fő pilácsa nem megy csak a helyzetjelző és a berugó is szétugrott aztán... csinálni kéne. :)
Tuningolom a világítását a motoromnak. Egész pontosan LED-esítem, mert az eredeti (hagyományos) izzók rendesen beterhelt a motornak (látványosan csökken az alapjárat, ha bekapcsolom a teljes világítást).
Persze Kínai LED-es izzókkal. Sajnos nem túl jó az élettartam tapasztalatom ezekkel. Rendeltem többfélét, majd megírom, ha beválik valamelyik típus (de ez viszonylag hosszadalmas folyamat).
Az autómban már folyamatban van ilyen tesztelés (http://5008.emiter.hu/), de motorhoz való izzók többsége eltérő típusú, itt még nincs tapasztalatom.
ja ha már itt tartunk az viszont tényleg igaz hogy külföldön tankolt benzin től a kocsiknak is teljesen más a viselkedése fogyasztása pozitív értelemben! ez