Nem nekem volt Neosom! Az Fcs és MBK a motor-robogó topikból.
Nekem tuningolt aprilia SR-em volt.
A neos levegős minarelli fekvős, sok tuning van hozzá!
Ezek kellenek: 70-es henger, 19, vagy 21-es karbi, nyitott cső, karbonmembrán házzal együtt, variátor, sportlégszűrő és szépen begörgőzni az egészet! Esetleg sportkuplung.
Nem hinném, hogy felesleges a digitális műszerfal! Először is pontos! Aztán sok egyéb funkció van benne, mint napi kilóméter, átlagseb, legnagyobb seb, köridő, óra és még típustól függően sok egyéb!
A másik topicban nem akartam nagyon beleszólni, de nekem a Szint festék egész jónak tűnik (bár én nem feketét vettem, de gondolom a színárnyalattól nem függ a minőség). Ritkán használt motoron garázsban tartva sokáig jó lehet.
Most hétvégén haverommal kinn motoroztunk az erdőbe . Szoval ketten ültünk a motoron .
Az erdei utat keresztezte egy aszfaltos főút . Ezenn a főútonn akartunk átménni hogy a tuloldali erdőbe érjünk .
Ugy kb 60km/h val jöttünk az ösvényen , mikor a bokrok közül kivillant egy rendőrautó . Az az egy trafipax . Benn álltak az ösvényen ,és mérték a főúton haladó autók sebességét .
Satu fék , haver leugrott , visszafordulás .....
Szoval ha utast szállítassz ,még a földút is a rendőrökhöz vezet :)))
Én meg se merem mondani a koromat, de több vagyok, mint ti 2-en együtt. :-)
Én is 1x vittem csajt Simsonon, meg is fogtak, pedig földút volt, ahol azelőtt sose jártak. :-) Csak haza kellett tolnom a motort. Régen szokás volt, hogy a szelepet kivették, és jó messzire hajították. :-)