Szerintetek egy 2015 ös focus nál, ha a gyári tolatókamera egyáltalán nem reagál semmit rükvercnél, akkor kuka lehet, vagy akár szofveresen is lehetne valamit kezdeni? Még nincs nálam a kocsi, majd talán hétvégén, de picit zavaró, hogy végre lenne kamera és nem jó :/
Mehet még a nyári, csak ne töltsd maxra, tölts bele mondjuk egy litert, vagy kicsit többet, ha sokat pályázol. Az őszi esők, amikor még nem lesz fagy, ezt el fogják fogyasztani. Én október/november környékén szoktam elkezdeni a télit rátölteni, ha elfogy a nyári, ha nem (ráadásul a szintjelzőm halott). Bár én mínusz 40-est használok, a 19-esben nem bízom. Mire eljönnek az igazi fagyok (ez mostanság egyre inkább január-február) már csak a téli forog benne.
hat igazsag szerint nem en vettem a 4l nyari szelvedomosot, hanem tesom de mind1..
mas kerdes. ugy nez ki nalam az olajbetolto sapkanal . konnyezik gondolom a tomites elfaradt. lehet kapni csak kulon gumi tomitest hozza, vagy vegyek egy uj sapkat? ill a sapka mellett van egy gumicso ami a legszurohazba vezet. itt is erzek egy kis olajparat, viszont itt nem tudom van e tomites. hol milyen tomitest vegyek ide, hogy megszuntessem az olajpara szivargast.
Én speciel sose használok "nyárit", mikor tavaszodik már akkor bespájzolok egy 5 literes télit, az általában kihúzza a nyarat. Ha mégse akkor megy bele csapvíz, azt nem sajnálnám a maradékot elpacsálni ha jön a fagyos idő.
ertem, koszi! persze amikor toltod bele akkor figyelmesnek kell lenni, csak azon filozok hogy most mar nekem kezd kifogyni es hogy nyarit rakjak bele, vagy fagyallosat
Nálam Trend felszereltségűben volt figyelmeztetés a boardon, ha túl kevés volt már "Low washer fluid" felirattal. Egyébként meg amikor töltöd bele akkor a hangja alapján lehet következtetni, hogy mikor van már tele. Külön jelölés nincs rá szerintem és folyamatos szintjelzése sincs.
az, hogy a szelvedomoso tartalyba hany liter folyadek van, valahol a menuben elo lehet kotorni? mert az 1.6benzines mk2-nel probalom nezegetni a tartalyt, de sehol se latok min/max jelolest... ha igen merre keressem?
Nézd át a netes alkatrész-árusokat, utángyártottat 40E körül mindig lehet kapni (néha olcsóbban is) bontottan meg tucatjával kínálják 20 körül.
Nekem éppen volt már, pont ugyanerre az alkatrészre, csak éppen máshogy, télen hidegindítás után. De rájöttem, hogy ha kidobja akkor hagynom kell kell kicsit melegedni, utána leállítani és 4-5 percet várni (közben le szoktam törölni a hibakódot) újraindítani és a hiba tovatűnik. Középhideg, párás, télies időben szokott előjönni, különösen akkor ha a hidegindítás után röviddel leállítom. De mivel a probléma kezelhető így eddig nem vettem újat.
Azt persze aláírom,hogy hűvös ídőben érzésre picit jobban húz a gép,de ettől még nagy melegben is hasitani kel egy jó motornak.Itt a leírtak alapján másról van szó.Kiváncsian barom a fejleményeket,remélem meg fógja írni.
Nem valószinü.Nála világít a motor ikon,nem reagál a gázadásra,itt bizony híba van ami tárolva is van.Beirt híbát törölni kéne,és ha visszajőn elkerülhetetlen a javítása.Ennek semmi kőze az ídőjáráshóz,jól néznénk ki,ha csak akkor kéne jól müködnie ha hüvös van:)
Ilyenkor vészüzembe van a motor,azért nem megy jobban.Ki kel ólvasni(ólvastatni)a híbatárolót,akkor okosabbak leszünk Annélkül nehéz megmondani a tuttit,csak találgatni lehet.Csak tipp,esetleg üzaszűrő csere,ha már régen volt.
Az nem biztos hogy az! A hozzáértők gyertya betekerésnél megfújják rézsprayvel,hogy legközelebb ne szopjon vele senki.(szinte kötelező is lenne ).És annak a szine megeggyezik a rozsda színével.Szerencséd van ,akkor azzal fujták be előtted.
Ja és a gumibetétes fej van nekem is (képen).Anélkül visszaeshet a gyertya, vagy nem is lehet felfele kivenni normálisan olyan mélyről.Hézag összezárásról nem is beszélve visszapottyanás esetén.
jajj, ne fesd az ordogot a falra, :) nemreg vettem a focusom- elozo tulaj nem emlekszik mikor cserelt gyertyat... igy benezve a gyertya pipa mellett latok egy kis rozsdat, remelem nem azt jelenti hogy bele van rohadva a gyertya...
neked is benzines van? de az jo tipp, hogy ha beleesne a hengerge akkor egy palca+ragaszto komboval ki lehet 'operalni'
Ha már úgyis venni kell valamit akkor olyat vegyen amiben van belül gumi. A legutóbbi gyertyacserekor én is sima hosszított crovát használtam és bexoptam a faszt de rendesen. Az egyik porcelán el volt törve és beleesett a hengerbe. Pedig drága NGK gyertya volt. 1,5 órát hokiztam vele mire megragasztózott rézpálcával sikerült annyira megragasztani hogy kiemelje. Először zsírral próbálkoztam de az nem fogta meg eléggé.
A klasszikus belül gumis gyertyakulccsal ez nem történt volna meg. De ezek szerint már az NGK gyertyák se a régiek.
igen, azt elfelejtettem leirni, hogy van racsnim, hosszabitom/toldom meg 1-2 cucc, csak ilyen ;magas; direkt gyertyahoz valo dugokulcsom nincs. es nem akartam rosszat vasarolni.
Ráadásul pl. a rükvercnél van egy olyan állapot, amikor már úgy érzed benn van, aztán amikor felengeded a kuplungot akkor visszamozdul a kar közben meg fogszámlálás zajlik.
Ja, és az elektromos gázpedál miatt az esetleges sietős vagy erőszakolt felfelé váltások se könnyen kivitelezhetőek mert a kelleténél lassabban esik a fordulat,a benzineseknél legalábbis.