Keresés

Részletes keresés

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.01.31 0 0 723

annyira nem meglepő...


M0NY kapcsán egyelőre a megvalósíthatósági tanulmányról is mély hallgatás van... nem hogy környezetvédelmi engedély iránti eljárás, ami szép menet lesz.

 

Amúgy hadd jegyezzem meg: amit eddig nyomvonal változatot láttam, annak a gyenge pontja a Petneházy-réttől Solymárig tartó szakasz csomópontjai.

Előzmény: . kata31 (722)
. kata31 Creative Commons License 2021.01.31 0 0 722
. kata31 Creative Commons License 2020.12.17 0 0 721

Hát nem tehetek arról,hogy itt nem vagytok képben. Pl Pilisboroisjenő ipari bekötő út, az alagútszáj miatt megszűnő Panoráma út kiváltására.

Nm hiába ment be a törvényjavaslat a választókerületek átvariálásáról, ahol minden M0 bezárásban érintett település a 2.sz Választókerülethez szerveződve új társadalmi megvitatás megindulását serkenti.. https://www.parlament.hu/irom41/13679/13679-0015.pdf

 

Ezek nélkül erre felé tényleg csak az üres fecsegés marad.

Előzmény: ÁsítóSárkány (720)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.12.16 0 0 720

Most ezzel a "történtek előrelépések" megjegyzéssel nehéz mit kezdeni konkrétumok nélkül.

Konkrétumok nélkül persze, hogy csak üres fecsegésre van esély.

Éppen ezért hiányolok összefoglalót a NIF által megrendelt megvalósíthatósági tanulmányról is, aminek el kellett volna készülnie.

Előzmény: . kata31 (718)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.12.16 0 1 719

Szóval, ha jól értem, a vitatott szakasz leválasztása és ott megismételt eljárás. Amelyet immár nem lehet sommás eljárásban lezongorázni. Korrekt.

Előzmény: . kata31 (717)
. kata31 Creative Commons License 2020.12.16 0 0 718

J igen, nem vagyok fent.. Az M0-on történnek ma előrelépések, ami itt folyik ezért lényegtelen üre fecsegés csak. Pl az Aquincumi híd is ehhez kötődik, a Megyerire átterhelődő déli forgalomból kivonni, a Újpest és Óbuda közti forgalmat és csökkentve a városi dugót, ami ma U alakban keresi a meglévő két híd közt az utat..

Előzmény: ÁsítóSárkány (716)
. kata31 Creative Commons License 2020.12.16 0 0 717

Ööö.a Tők Perbáli lehajtóról és a 713-as hsz lett a vége. (ma csak az Úny-Kesztölc szakasz rendelkezik engedélyes nyomvonallal)

Előzmény: ÁsítóSárkány (716)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.12.10 0 0 716

nem vagyok facebookon...

miről szólt a per és mi lett a vége?

Előzmény: . kata31 (715)
. kata31 Creative Commons License 2020.12.09 0 0 715

Úgy tűnik anno szóltam, hogy per volt az M100-on. Most mehet tovább.(A kesztölci szakasz Únytól viszont megkapta már az engedélyt, de a facén szoktam ezeket kitenni.) - az végleges, építhető, ha kiírnák a műszaki tervezést.

 

Előzmény: ÁsítóSárkány (714)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.12.08 0 0 714

Úgy tűnik, a hatóság konstatálta, hogy vagy nem tisztázott minden adat, vagy van ellenérdekelt ügyfél (vö 2016. évi CL. törvény 41. és 43. §-ait), és oda a sommás eljárás. Ebből következően viszont aligha van jogerős engedély?

Előzmény: . kata31 (713)
. kata31 Creative Commons License 2020.12.08 0 0 713
Előzmény: ÁsítóSárkány (712)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.12.08 0 0 712

Végre kultúrált vita jellegű hozzászólás. Még jó, hogy megnéztem, mit írtál.

Itt a szerződés: https://nif.hu/kozerdeku-adatok/2018/10/tervezesi-szerzodes-megvalosithatosagi-tanulmany-mt-es-kornyezeti-hatastanulmany-elkeszitesere-valamint-jogeros-kornyezetvedelmi-engedely-megszerzesere-az-m0-autout-nyugati-szektor-10-sz-fout-m1/?fbclid=IwAR0zNTu5dswaK0v2K9_upB9cmKo9pPRuGhrMHnoYT1g6AVtd_MDiZ4X5rrk
Az MT elvileg el kellett készüljön -- hiszen épp a megrendelő kérte, hogy odáig szállítsanak és utána megy a gondolkodás tovább. A tartalma igen sokat nyomhat a latba az M0-Nyugat és/vagy M10[+M1133]+M100 témakörben. De egy bit információ nem nyilvános róla sajnos.

Előzmény: . kata31 (711)
. kata31 Creative Commons License 2020.12.08 0 0 711

Miféle eredeti hatásvizsgálat az M0 nyugat, azaz bezárt városi gyűrű  vs a most környezetvédelmező M100 kapcsán?? :D 

Na ezért nem járok ide, de ha van linked, elfolythatod vele a röhögésem!

 

Az M10-et ugyan lehetne most erőltetni, a megjelent Aquincumi híd tendere kapcsán, de a TEVÖ megnyerte a választást, nem fog újabb sajtókampányt csinálni..(Az M0 nyugat ellen sem immár)

 

Itt listázom az eseményeket, az M100 hirdetményt is: 

https://www.facebook.com/groups/316733755632885

 

https://www.facebook.com/groups/112785485886158

Előzmény: ÁsítóSárkány (709)
. kata31 Creative Commons License 2020.11.05 0 0 710

Miért ne lenne szó?..A felület nem érdekel már senkit itt. 

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/permalink/664245927548331/

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.10.04 0 0 709

Ezek szerint a döntéselőkészítési tanulmány már megvan?

Nem lehet erről többet tudni? Különösen az eredeti M0NY vs M10+M100 hatásvizsgálat kapcsán?

Előzmény: .6. (707)
. kata31 Creative Commons License 2020.10.03 0 0 708

..már nem téma az M0 nyugat elmaradása.

Előzmény: .6. (707)
.6. Creative Commons License 2020.10.03 0 0 707

Szept 25.-én tartott beszámolót a Pest megyei gyűlésben a Magyar közút: 

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2769702949985567&id=2268141913475009

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.09.10 0 0 706

Tanulmányt  kér Budakeszi, a II. és a XII. kerület  önkormányzata (anyagi forrással! és amennyire értem, viszonylag M0NY függetlenül, nyilván nem elrontva annak nyomvonalát) Budakeszit elkerülő útról

https://hirmondo.budakeszi.hu/peldaerteku-egyuttmukodes-budakeszi-a-ii-es-a-xii-kerulet-kozlekedesi-problemainak-megoldasaert/

. kata31 Creative Commons License 2020.06.12 0 0 705
. kata31 Creative Commons License 2020.06.12 0 0 704

A NIF oldalán viszont az M0 északra keresve eltűntek a kiírások: https://nif.hu/?s=m0+észak

. kata31 Creative Commons License 2020.06.10 0 0 703

El már biztosan nem marad, sőt halad.

Előzmény: . kata31 (702)
. kata31 Creative Commons License 2020.06.10 0 0 702

 

. kata31 Creative Commons License 2020.06.09 0 0 701

A szokásos módon megint a semmi köze Budapestnek, az M0 -al kapcsolatos úthálózatnak a műsor.. 

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/permalink/586817935291131/?comment_id=587209315251993

Előzmény: . kata31 (700)
. kata31 Creative Commons License 2020.06.09 0 0 700

A kapacitása ma 25db 40 tonnás kamion egy 15 perces menetre. Az 450 db a 18 menettel/nap. Tudod te mekkora a terhelés amit a komp elindítása lőtt mértek a 102-esen, mielőtt kijelentesz valamit, ami nem áll meg? 650 kamion.

(megtalálod a zsámbéki civilek miatti jegyzőkönyben..) Pedig pest felől sokkal nagyobb a kamion mozgás ma fel Jászfalunak, ahol lekanyarodhatnak Zsámbék felé az M1 hez!(a tinnyei letérőn a Garancsi tónál súlykorlátozás van)

Előzmény: NAR (698)
. kata31 Creative Commons License 2020.06.09 0 0 699

Nem mondtam,hogy új, csak elfelejtették elemezni a létét eddig. A nemzetközi teherforgalomban sokkal rövidebb Esztergomból a szlovák 63-ast használni, ami nagyon jó minőségű, mint háromszög alakban lemenni Bicskéig, majd onnan fel Komáromhoz!

 

A pilisi térségben és a zsámbéki medencében az Egomi irányból ezzel a 102-es terhelése megoldott, már csak a pesti irány a megoldandó, ahhoz nekik is az M0 nyugat szükséges!

Előzmény: NAR (698)
NAR Creative Commons License 2020.06.08 -1 1 698

Ez a teherkomp nem új, korábban is járt, csak a járvány miatt állt le, ezért az újraindulás sem nagyobb hírértékű, mint a bivalybasznádi kishatárátkelő újranyitásának. 2017-es menetrend szerint naponta 18-szor megy, ez kb. a váci komp menetrendje. A jelentősége is ekkora mind az országos, mind a budapesti közlekedésben.

Előzmény: . kata31 (697)
. kata31 Creative Commons License 2020.06.08 0 0 697
Előzmény: . kata31 (696)
. kata31 Creative Commons License 2020.06.08 0 0 696

Résztehermentesül a 102-es a Pilisi térségben és a zsámbéki medencében. Már csak az M0 nyugat hiányzik az ő tehermentesítésükhöz..is! (10.-én BÖT ülés)

 

Már tudnak a Szlovák oldalon haladni a teherautók Esztergomból Párkánynak, majd Komáromnak!
(A teherkomp 25 darab 40 tonnás kamion szállítására alkalmas. Menetidő 15 perc)http://www.volanegyesules.hu/hirek/item/397-elindult-a-teherkomp-esztergom-es-parkany-kozott

2020. 06. 07. 18:18 Dr. Völner Pál már hetek óta szorgalmazta a 2016-ban átadott, Esztergom és Párkány között létesített teherkomp újraindítását, melyre, mind a környékbeli vállalatok, mind a kompot üzemeltető cég részéről megvolt az igény. Az országgyűlési képviselő megjegyezte: erre a lépésre a gazdaság újraindítása miatt is szükség volt, hiszen a jelenlegi helyzetben fontos, hogy minél kevésbé szűküljenek be a lehetőségek.

https://www.kemma.hu/kozelet/helyi-kozelet/a-vallalatokat-segiti-az-ujraindulo-komp-esztergom-es-parkany-kozott-2520759/

. kata31 Creative Commons License 2020.06.08 -1 0 695

Te nem szólsz hozzám tudtommal.

Előzmény: ÁsítóSárkány (693)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.05.29 -1 0 694

Azért érdemes ránézni a 236/2020. (V. 26.) Korm. rendeletre...
https://magyarkozlony.hu/dokumentumok/ab39df8967665fdc987c1e905af12df063551d89/letoltes

 

A 345/2012. (XII. 6.) Korm. rendelet 1. mellékletében elég előkelő helyre ugrott az M0NY, ami legalább szimbolikus.

Szóval, ha engedély még elsőfokú sincs, valami alighanem történt a háttérben.

 

Őszintén, ha az eddigi nyomvonalakkal és különösen csomópont ötletekkel futnak neki, akkor szerintem hosszas pereskedésre lehet számítani a környezetvédelmi engedélyezésben...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!