tipus meg muszaki adatok nelkul egy kep alapjan eleg nehez barmit mondani. en nem annyira ertek hozza de minimum 400-500w-os motorja legyen (kb fel lo). meg kerdes milyen es mekkora akku van bennuk, tolto tudja e a 230V-ot (egyaltalan kulso vagy belso tolto), stb. a rugozas eleg felesleges dolog ennel a meretnel (varosban), inkabb csak sok holt suly amit cipelni kell. az ce jel szerintem kinaban nem problema;) matricat tudnak nyomtatni...
Hali! Konkrétan ilyeneket nézegettem, ezekre van garancia, pótalkatrész és EU szabvány meg CE + 3 fajta minősítés. Ti vennétek ilyet ha lehetne Magyarországon???
Konkretat tudsz mutatni amit neztel? Mindenutt ezeket a razor tipusokat latom, de gyanus hogy egy 130 dolcsis gep sokat nem fog tudni. Garit meg alkatreszt hogyan gondolnad, plane ha ebay es valami tavolkeleti? Azert azt is vedd figyelembe hogy ha eu-n kivuli akkor eleg kemeny plusz koltsegek vannak (szallitas+vam*afa).
Kozben latok kinai segway koppintast is, aminek van meg hatul 2 kis kereke hogy fel ne doljon:)
Most készülök venni egy motoros rollert városi közlekedéshez és főleg munkába járáshoz. A gopedeket és hasonló társait túlzottan drágának tartom, 1-2 száz ezret tuti nem költenék rá, viszont az e-bayen nézegettem azokat a bizonyos kínai típusokat amik jóval olcsóbbak, viszont itt Mo-n csak elvétve lehet találni használtan.
A kérdésem az lenne, van e valakinek tapasztalata ilyenekkel, főleg az elektromos típusok érdekelnének. Olvastam itt egy két helyen hogy jaj hát az gagyi mert kínai, de megnéztem egykét ilyen gyártót és elég komoly gépeik vannak, és gari is van rájuk meg pótalkatrész meg minden. Youtubeon is találtam róluk videókat és nem tűnnek annyira rossznak. Szóval ha valaki birtokol ilyet vagy esetleg kipróbált már hasonló kínai cuccot legyen szíves ossza meg tapasztalatait!
amit meg a rollerral kapcsolatban nem teljesen birtam kitalalni hogy hogy lehetne a tavolsagot (es atlagsebesseget) merni? mert ugye a biciklis merok 1m-es keruletnel kisebb kereket nem tudnak. persze lehetne duplat beallitani es mindent felezni. de az erzekelo rogzitese a nagyobb gond, mert nincs hova. foleg ennel a feloldalas lengokaros megoldasnal, hisz ott a tarcsafek igy az utban van. esetleg a hatso kerekhez, talan. neztem garmin gps alapu meroket. nem tul szimpik mert vagy nagyok vagy marha dragak. egy ora alaku hasznaltban is van vagy 20e raadasul eleg rovid ideig birja egy toltettel. persze biztos tud sok mindent meg trackelheto stb, de jobb lenne valami ami olcso es nem lopjak el az elso megallasnal es nem kell naponta toltogetni...
lattam mar tobbszor. jo kis cucc nem mondom, de attol hogy folyamatosan dolgoznak benne a motorok az egyensulybantartashoz es gyorsitashoz lassitashoz biztos baromira eszik az akut. megha az lion is. probalom most nezni a magyar honlapjukat de egyszeruen nincs semmi ismerteto vagy muszaki adat csak felsorolva a tipusok es arak (azert a 6000 eur nem gyenge a legolcsobb tipusert...) nezem az amcsit is de eleg nehez barmifele muszaki adatig eljutni de az akuk kapacitasat itt se lelem. mondjuk lion az mar eleve jo, meg 38km egy toltet. ha a felet, 2/3-at tudja akkor az mar nem rossz, persze biztos patkazas es megallas nelkul adtak meg.
hát ha egyszer kipróbálod , más lesz a véleményed ! :-)
én próbáltam a FEHOVA-án .
felejthetretlen !
ez a mostani modellnek olyan kormányruda van ,
mit egy repülőbotkormány , a dőntéssel irányitod , vagyis magadhoz szóritód és amerre dölsz arra megy . olyan mintha repülnél a föld felett ! / én repülök is mással tehát tudom mien érzés a repülés :-) /
van a városi változat ,egészen sok kilóméterig mondták hogy birja.
a terepjáró változata meg fele annyi ideig , de iszonyatos nyomatékkal akár a meredek egyenetlen hegyoldalon is felmegy !
nézd meg a kerekét mien széles a terepesnek (alsó kép)
netzem az amcsi honlapot es van mar lion akus is. raadasul dupla hatotav:) no persze dupla aron:( de azert az mar nem rossz. benzines nem lesz ezt mar eldontottem, telleg nem tudom kezelni a korulmenyeket. az mar olyan mint egy robogo (ules nelkul). meg nagyon hangos valoban. amugy van hozza valami tok amibe be lehet tenni es akkor nem olyan budos, de hat lakasban az is macera meg csodak nincsnek ha budod akkor ha kinyitom a tokot akkor csak kijon a benzinszag. egyszer ketszer elmegy de hosszutavon sehogy sem jo. az elektromosrol eleg keves infot talalni, bar van nehany video a neten, meg par irmany de nem sok. segway, hat nem tom. nekem nagyon nem szimpi. lassu, rovid hatotavu es elborzaszto aru. raadasul az az iszonyat mennyisegu elektronika es giroszkop ami benne van elremiszto. bar ahogy az ehte amcsi cuccok minoseget ismerem biztos jol egyben van, ott azert eleg szigoruak a jarmuvekre szolo eloirasok igy jol meg szoktak csinalni az ilyeneket. olvastam a goped elektromos hasznalatijat. kb a fele voros es szinte csak az van benne mit ne csinalj vele:) lefedezik magukat (a la mikros macska meg visszapillanto tukor).
hát az biztos hogy a benzineset nem igazán tolerálják , például a sétálóutcákban , étteremteraszokon , aluljárókban stb. .. csöpöghet , büdös , hangos.
és talán a rendőr is jobban beleköthet.
az elektromos viszont szinte mindenhova bevihető ahova gyalogosan is bemehetsz!
a goped elektromosnak semmi az a 8+8 kilométer egy töltéssel . szerintem.
goped, elektromos vs benzines? nem tudok donteni. kb 7-8km-re kellene (oda vissza 16, 90kg) teljesen sikon vegig (egy biciklis feluljaro van de azon feltolom). viszont nem biztos hogy van lehetosegem a visszamenet elott tolteni. benzines nem szimpi, hangos es benzines e miatt melohelyen nem tudom bevinni es otthon is csak lakasba fer.
A kiskerekű a magyar útviszonyokra szerintem veszélyes, de a bigfoot jó választás lehet mert szerintem ideális a mérete /a kerekének is/ és nagyon masszív építésű. Persze a /sima/ a maga 1.2 lóerejével nam túl acélos ezért a super bigfoot tűnik a befutónak. Vagy tuningkittet kell rendelni hozzá oszt hajrá.:))
csak leirom hogy az én két dörzskerekes gopedem , néhány éve a németországi veteránautós börzékről keröltek be.
egy barátom jár ilyenekre ő vette potom pénzért.
meg motoros gördeszkát is hozott ! nagyon profit ( nem kinait) .
ez életveszély volt , ment vagy 50 nel , a 5-6 centis kerekein , semmi kormány , csak egy bovdent fogsz a kezedben ! a motor hátrafelé ált , és egy aluöntvényben volt a fogaskerék áttétel 90 fokkal , ugy mint a flexen van megoldva.
Na kicsereltem a gumipumpat, es beallitottam a karburatort, ujra megy jol! :)
szerintem kene ra rakni a gyari membranos karbi helyett, egy rendes uszosat.. simsont vagy babettat, es akkor jobban tuningolhato lenne.. De ez mar a kovetkezo tulajra marad, feltettem a Vaterara..
Viszont Bory kis GoPedje megfogott.. egy ilyen kell! :)
A mai napon tettem szert erre csodára van hozzá motor is,de hiányos egy kicsit és nagyon nehezen indul be.Van rajta fék is és összecsukható,teleszkópos hátul és leszerelhető róla az ülés is.Egyszerűen rá lehet rakni egy másik motort is.Ha valakit érdekel eladó.Az ára 15000Ft.
Ma kicsit szetkaptam a karburatort, mert nagy gazra kicsit fulladt.. Most megjobban fullad:( Nem kap eleg benzint szerintem, mert ha kicsit felhuzom a szivatot, akkor (dusitom a kevereket) akkor jo.
Minden esetre most nem szerelem tovabb mert allati meg lett odakint;P
Probaltam en is kis csovet tenni a kipuffogora, ugy tenyleg halkabb.
Hát nem kevés, de ez még biztosan nem a vége. A + kipufogó miatt változhattak a gázkiáramlási viszonyok ezért még fogok a karbival is kisérletezni. Szerintem egy kis plussz üzemanyag jót tenne.