Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

t.lantos Creative Commons License 2018.05.18 0 0 24416

Akkut mindenkepp le kell venni, mert ott nem 12v rohangal, aztan nyilvan elve szeretned meguszni

Előzmény: GeriSoft07 (24415)
GeriSoft07 Creative Commons License 2018.05.18 0 0 24415

üdv, gyári(!) xenon izzó cserének van valami trükkje, primera p11 (2000)

A bal oldalinál az akku elég közel van, ki kell venni? Nem fog szivatni a riasztó ha leveszem az akkut?

Találtam szerviz leírást, az úgy kezdi, kössem le az akkut, vegyem ki a lámpabúrát, az ölemben cseréljem ki, tegyem vissza, és állítsam újra a fényszórókat, a normál user manual meg azt mondja, eszébe ne jusson, csak szerviz cserélhet

 

Mi az igazság?

GeriSoft07 Creative Commons License 2018.05.14 0 0 24414

üdv urak! Érdeklődnék, hogy 2000 körüli automata váltós nissant (primera) mennyire rulett megvenni? ezek CVT váltósak ugye? Olajcsere intervallum mi ezeknél?

Volt 2003-a WR+ automata, de az bolygóműves, elnyűhetetlennek tűnt, de eladtuk :(

t.lantos Creative Commons License 2018.05.02 0 0 24413

A Nissan gyari fagyalloja zold.

Amugy en egyszer vettem valamelyik autoba Tegee fagyallot, az citromsarga volt.

Előzmény: cucu (24407)
cucu Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24412

Bizony! Ezek nem keverhetőek. És más való az AL-hoz és más a rézhez.

Most már akár leakstop-ot is tehetnél hozzá..:)

Előzmény: musztika (24411)
musztika Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24411

hiba vót??

 

Előzmény: cucu (24410)
cucu Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24410

Jaj....

Előzmény: musztika (24409)
musztika Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24409

gondolom az volt benne, én már rózsaszínűt töltögettem utána...

Előzmény: cucu (24407)
cucu Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24408

Lehet, ez okozta a repedést...?

Előzmény: cucu (24407)
cucu Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24407

Abban miért zöld a fagyálló? Nem rózsaszínnek kéne lennie??

Előzmény: musztika (24406)
musztika Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24406

alut állítólag nem javítanak...

Előzmény: cucu (24402)
musztika Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24405

állítólag 20E körül már van bele hűtő, ha tényleg így van, nem vacillálok...

Előzmény: dokeee (24403)
hyp-r Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24404

Meg a vezetési stílusa miatt :D

Előzmény: bacskait (24387)
dokeee Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24403

Ne tegyél bele ilyen szarokat, egy csomó bajt okozhat hosszútávon.

Előzmény: musztika (24400)
cucu Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24402

Kapni Leakstop granulátumot, kb. egy ezres egy zacskó. Beleöntöd a hűtőbe és amikor a levegővel érintkezésbe lép, kikeményedik. Ezt országúti probléma esetére hordok magammal. Legalább évekig jó megoldást nyújt. A hűtőt inkább javíttasd meg, mert utána nehezebb javítani.

Előzmény: musztika (24400)
musztika Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24401

Max. jelzésnél, így pontos...

Előzmény: cucu (24397)
musztika Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24400

Lemostam a motorteret, meghajtottam finoman, hogy felmelegedjen a motor.

 

Hazaérve felnyitva a motorteret a hűtő tetején, az egyik sarokban finoman nyomja ki a zöld löttyöt, tehát a fagyállót.

 

KB. másodpercenként egy cseppet.

 

Konzultáltam szakikkal, állítólag hűtőcsere:-(((

 

Valami tömítőcucc nem játszik ilyenkor??

 

Egyébként egy 3.0 V6 Maxima-ról van szó...

 

Érdekes a kiegyenlítőtartályból most sem fogy, ugyan csak pár km-t mentem vele...

 

Reggel megsasolom...

 

Felfűtő Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24399

Nem tudom, benzines a kocsid?

 

Ha van benne gyertya, -azaz ha benzines- csináld a következő próbát, hogy megtudd, hengerfejes-e:

Egyesével csavard ki a gyertyákat. Egyszerre csak egyet!

Amikor kint van, tedd 4-esbe a váltót és húzd magad felé a kocsit, hogy megmozduljon a dugattyú. Amelyik hengernél kilövi a vizet, ott van átszakadva a hengerfej tömítés. 

Előzmény: musztika (24396)
cucu Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24398

Ne bíz a szerelőben vakon, mert ők is tévedhetnek! Nekem is azt mondták, hogy nem a hengerfej tömítés, aztán mégis... De az is lehet, hogy eleinte csak hűtő szivárgás, ami aztán később átmegy hengerfej problémába, hiszen nincs rendes hűtés.

A víz szintje nem csökkenhet soha, ha jó a rendszer!

Előzmény: musztika (24393)
cucu Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24397

Először is tisztázzuk, mit értesz az alatt, hogy fullon volt a viz? Mert ha teli volt a kiegyenlítő, akkor nem tudott tágulni, és ezért nyomta ki a motortérbe.

Meg a vízcsövek állapota is fontos, mert úgy el tud folyni, hogy nyoma sem marad. A hűtő repedésnél is ugyan ez van! Egyből elpárolog, és utána "kussol..." nem tudod, hol folyt el, csak egyszerűen kevés a víz.

 

Viszont a gyertyákról kiderül, mert ha víz kerül a robbanó térbe, akkor látod a színén. Vöröses lesz.

Előzmény: musztika (24396)
musztika Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24396

nálam mi lehetett a gond????

Előzmény: cucu (24395)
cucu Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24395

Nekem nincs kiegyenlítőm.

 

Az én pofára esésem abból fakadt, hogy a hőmérő mutatója alig emelkedik meg 1-2 mm-rel, és így is a normál tartományban marad. Pedig már forr a víz, legalább is 100 C fölött járunk a 82 C helyett. 

Egyszerűen rossz helyen van a gomba, (termosztát házban) bár máshol is így van, de más típusnál a mutató felmegy a pirosba, itt sajnos nem. Aztán amikor haza érve bele kukkantottam a hűtőbe, hát, 2 Litert simán rá tudtam önteni amikor lehűlt.

De ehhez a problémához hozzá jön még egy vadi új termosztát is, ami rapszódikusan késve nyitott, és ez is rá tett egy lapáttal, pedig német gyártmányú. Kicseréltem, mert gyanús lett, mert az alapjáratom is meghülyült, ugyanakkor a ventilátor meg nem kapcsolt be, mert a termosztát nem engedte a hűtőre a vizet, szóval jó kis móka volt...

Előzmény: musztika (24393)
musztika Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24394

ja és akár rövidebb városi szakaszok után is viszonylag gyakran bekapcsol a hűtőventi...

 

én a bogarakra, stb. fogtam, ki is pisztolyoztam, de nem változott...

musztika Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24393

pár ezer km-ként nekem is lement már max-ról min-re a kiegyenlítőtartályban a folyadékszint...

 

főleg nagyobb tempójú, hosszabb autópályás szakaszok után...

 

már én is hengerfejességre gyanakodtam, de a szerelőm megnyugatott...

 

a mostanihoz hasonlót viszont még egy autómon sem tapasztaltam...

Előzmény: cucu (24392)
cucu Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24392

Szia

Nekem az a tapasztalatom, hogy 20 évente érdemes kicserélni a hűtőt...:)

 

Sokat vacakoltam az elmúlt években a hengerfejjel, mert rendre hengerfejes lett, azaz kiégett a tömítés. A hűtő végett nyugodt voltam, mert 1-2 évente kiszereltem és elvittem hűtőshöz, aki megjavította amikor szivárgott. De az igazi megoldás mégis csak az új hűtő! Amióta kicseréltem, (Dániából hozták) azóta semmi bajom, megyek 160-al is ha úgy adódik, és semmi gondom sincs!

Előzmény: musztika (24390)
musztika Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24391

Anno volt egy 9000-es Saab-om, egyszer éjjel azt is megküldtem rendesen, reggelre egy deka víz sem volt benne, de akkor és feltöltés után is hibátlanul muzsikált.

 

Hasonló lehet a megoldás most is???

musztika Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24390

Sziasztok!

 

Tegnap meghajtottam egy kicsit a gépet, nem tudom, ezzel van-e összefüggésben, de hazaérve a motortér tele volt fröcsögve fagyállóva.

 

A kiegyenlítőtartályban fullon volt a folyadék, vízhőmérő a helyén, hibajelenség semmi.

 

Ma reggelre kiürült a kiegyenlítőtartály, ill. látom, hogy a hűtő felső peremén áll a folyadék.

 

Ez mi a tököm lehet???

 

Eldurrant a hűtő???

 

A meghajtás után még kb. 100 km-t mentem minden probléma nélkül!

 

 

bacskait Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24389

Nem az ár miatt szeretne kisautót, hanem ahhoz van szokva. Eddig dízelt használtunk, de nem szeretném már tovább kísérteni a sorsot (common-rail, turbo, stb.). Ami volt, az sima adagolós, szívóD. Nekem volt adagolós turboD. Az újabbaktól már tartok és vagy füstölés van vagy savanyúszag.

Én egy hibridre váltottam (mert elektromosban még kicsi a hatótáv számomra), második autónak meg nem szánunk többet, mint amibe ezek a 2005 körüli kisautók kerülnek.

Előzmény: t.lantos (24388)
t.lantos Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24388

Pedig erre mar egy dizel is jo lehet.

A sebessegtol fuggetlenul nem biztos, hogy egy kis autoval erdemes autopalyazni. Az ido elorehaladtaval az arak is osszecsusznak, a nagyobbak se dragabbak sokszor.

Az is igaz, hogy kicsibol konnyebb lehet kevesebbet futottat talalni.

Előzmény: bacskait (24385)
bacskait Creative Commons License 2018.05.01 0 0 24387

Az automata miatt jöhet ki a 7-7,5 lter fogyasztás?

Előzmény: hyp-r (24386)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!