Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.18 0 0 2979
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.04 0 0 2978
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.04 0 0 2977

Remélem, hogy még nagyon sok lehetőséget kap!:)

Előzmény: Cyroo (2975)
Cyroo Creative Commons License 2011.09.04 0 0 2976

AYRTON SENNA EMLÉKFUTAM 2011.09.18. Vasárnap 20:00 (rFactor)

 

 

Futamlebonyolítás:
20:00-ig szabadedzés
20:00-20:20 kvalifikáció (10kör)
20:20-20:30 warm up
20:30 Verseny 38 kör
A futamon indulók száma max 27 lehet!

Engedélyezett segítség:
szabad nézet, auto kuplung, alacsony kipörgésgátló, alacsony ABS.
A két utóbbi azért lett betéve mert 1993ban is ezek adottak voltak.

 

Kormény szükséges az induláshoz.

 

>> Jelentkezés <<

 

 

 


Cyroo Creative Commons License 2011.08.28 0 0 2975

BRUNO SENNA: VAN MÉG MIT BIZONYÍTANOM!

 

 

Bruno Senna az Autosport.com megkeresésének eleget téve válaszolt egy hosszab interjúban, minden kérdésre, mely mostanában megfogalmazódott a személye körül.

 

Kérdés: Ezt vártad, amikor ma reggel felkeltél?

 

Bruno Senna: Ettől jobbat, de valójában nem tudtam, mit is várhatnék. Ma reggel, amikor a 9. voltam nedves pályán, magabiztos voltam, ha nedves a pálya, akkor jók lehetünk, azt gondoltam. Amikor láttam, hogy javul az idő és szárad a pálya, akkor kicsit ideges lettem. Mivel én nem tudtam… Tudtam, hogy tegnap a száraz viszonyok között nehéz dolgom volt. Már az, hogy bejutottam a Q3-ba felér nekem egy győzelemmel. Tudtam, hogy nyomhatom, ahogy jól esik, nem volt mit vesztenem őszintén szólva. Nem akartam hibázni és összetörni a kocsit, akkor még nem is adtam bele 100%-ot. Ott nyomtam igazán, ahol tudtam, hogy megtehetem, kicsit el is fékeztem magam. Pont ott nem hibáztam, ahol mások igen, meg is lett az eredménye.

 

K: Milyen érzés a 7. helyről indulni, pláne a tavalyi éved után?

 

BS: Nagyon jó visszaemlékezni arra, hogy az első 5-ben harcolhattam (GP2-ről beszél), de a holnap az egy más történet. Tudom, hogy nem az lesz, hogy beülök a kocsiba és a dobogós helyért harcolok, de már nagyon várom a holnapi versenyt, rengeteget fogok tanulni. Ma is és minden egyes megtett körrel egyre többet tanulok, jobban érzem magam az autóban és a csapaton belül is. Az időmérőn problémáim voltak a KERS-el, folyton be és ki kellett kapcsolnom. Végül megjavult és nem hátráltatott, de a Q1-ben és a Q2-ben igen. Szerintem ebből is látszik, hogy már egészen megbékéltem a beállítási procedúrákkal.

 

K: Mennyi potenciál van ebben a kocsiban?

 

BS: Versenyről versenyre jobb lesz. Úgy értem, ha megnézzük majd a rajtokat, a kiállásokat meg mindent, akkor látjuk, ez nem azt jelenti, hogy kételkednénk az autó teljesítményében. Nem tudom, milyen irányba kell pontosan elindulnom, ha elérem az autó egyensúlyát korlátozó tényezők maximumát. Nem tudom képes vagyok-e erre, vagy arra, szóval inkább a csapatra bízom ezt. Eddig nagyon jó döntéseket hoztunk és az autó egyensúlya megfelelő volt, de ne várják el tőlem, hogy most az első éles hétvégémben mindenben jól döntsek.

 

K: Szerinted, ma sikerült sok embernek bebizonyítani, hogy tévesen ítéltek meg?

 

BS: Persze, ez kezdésnek jó volt, de a körülmények trükkösek voltak, néhány versenyző gyorsabb lesz száraz pályán. Szerencsére úgy tűnt, gyors vagyok ilyen körülmények között, de így is van még mit bizonyítanom. Folyamatosan jó teljesítményt akarok nyújtani, ha sikerül, akkor karriert csinálhatok.

 

K: Milyen érzés elverni időmérőn a csapattársad?

 

BS: Nagyszerű érzés. De sajnos Vitaly hibázott, holnap hátha jobban összevethető lesz a teljesítményünk. Az biztos, hogy neki áll a zászló egyelőre, ha száraz lesz a pálya. De, ha az elvárásokat nézzük, akkor eddig tényleg minden rendben ment. Holnap ismét jön a tanulás, lépésről-lépésre kell haladnom.

 

K: Mit mondott a csapat, mit csinálj a kvalifikáción?

 

BS: Nagyon magabiztosak voltak az esős beállításaink terén, így szinte semmit. A Q3-ban én mondtam nekik, hogy nem fogom nagyon nyomni, azt mondták „Oké.”. Tudták, hogy necces volt a helyzet a slick gumikon, ezért kicsit lejjebb adtak az elvárásaikból. Végül minden jóra fordult.

 

K: Mennyit dobott a mai nap az önbizalmadon?

 

BS: Nem panaszkodhatok, benne vagyok a legjobb 10-ben az első kvalifikációmon, az évad kellős közepén. Ismerem a pályát, illik hozzám. Vannak olyan pályák, amik annyira nem. Többet kell tanulnom majd azokon, de tudom, hogy egy ilyen támogató csapattal ezek is menni fognak.

 

K: Jogos, ha holnap pontokat várunk tőled?

 

BS: Egy álom válna valóra, ha holnap pontszerző helyen érnék be.

 

K: Két nagyon komplikált év van a hátad mögött a Forma 1-ben. Majdnem te lettél a Brawn GP egyik pilótája, milyen érzés volt lemaradni egy ilyen lehetőségről?

 

BS: Ha csak a múltra figyelnék, és azt mondanám „ha ez., ha az” akkor sok mindent el lehetne mondani. Ha tényleg nagyon visszamegyünk az időben és azt mondom, ha Ayrton nem halt volna meg, akkor ma teljesen másképp nézne ki a Forma 1-es karrierem. Ezért mondom a sok „ha” nem vezet sehova, el kell végeznem a jelenlegi feladataim. Nagyon kevés tapasztalatom van a többiekhez viszonyítva, mégis versenyképes vagyok.

 

K: Milyen érzés megbirkózni azzal, hogy sokak szerint csak a pénznek köszönheted a helyed?

 

BS: Erre a kérdésre csak úgy válaszolhat az ember vissza, ha jól vezet. Szerintem jó munkát végeztem ma, ez el is söpört néhány kérdőjelet. De valahányszor vezetek, mindig ugyanígy kell szerepelnem, csak akkor lehetek professzionális Formula 1-es pilóta.

 

K: Eric Boullier azt mondta, azért téged választott, mert fel akarta rázni újra a csapatot és mosolyt akart a dolgozók arcán látni. Szerinted ma bebizonyosodott, hogy jól döntött?

 

BS: Eric már a GP2-ben is velem volt és tudja, hogy versenyképes lehetek, ezért bizalmat szavazott nekem. Amikor kiválasztott anno hármas számú pilótának, amikor beülhettem a kocsiba Magyarországon és most is, azt reméltem, hogy büszkévé tehetem. Az ilyen lehetőségek nem jönnek csak úgy maguktól, ezért mindent bele is adok.

 

K: Jelent számodra valamit, hogy egy fekete-arany autóban ülsz és sárga sisak van rajtad?

 

BS: Különleges, főleg ha jól is megy!

 

K: Szerinted megtarthatod az ülésed az egész évadban?

 

BS: Remélem. Az esély megvan rá. Be akarom bizonyítani a csapatnak, hogy bízhatnak bennem, ez pedig egy remek kezdés volt hozzá. Mindenki boldog volt, de ugyanakkor óvatos is, hisz a holnap egy új nap és könnyű balhéba keveredni. Megpróbálok egy jó versenyt futni.

 

K: Mennyire érzed úgy, hogy a Senna családnevet képviseled?

 

BS: Nehéz megmondani. Az anyukám és a nagyszüleim nagyon boldogok, szóval szerintem büszkévé tettem őket és a Senna nevet.

 

K: Hogy tudsz nyugodt maradni ilyen körülmények között?

 

BS: Egyáltalán nem vagyok az.

 

forrás: http://www.f1-live.hu/hirek/legfrissebb_hirek/?newsOrder=getItem&newsId=38688

MagicAndi Creative Commons License 2011.08.17 0 0 2974

Köszi előre is.:)

Előzmény: Helter Skelter (2973)
Helter Skelter Creative Commons License 2011.08.17 0 0 2973

Jövő héten tudom csak megoldani, mert akkor leszek könyvközelben! :)

 

De mogoldjuk vhogy.

Előzmény: MagicAndi (2972)
MagicAndi Creative Commons License 2011.08.17 0 0 2972

és esetleg ha lesz időd  nem szkennelnéd be vagy másolnád le?...vagy mindegy hogy csak el tudjam olvasni.(azt hiszem talán nem vastag könyv)

 

Odaadom érte Oltványi Tamás: A halál árnyékában könyvét, az úgysincs meg neked...nekem meg 2 is van belőle.:)

Előzmény: Helter Skelter (2971)
Helter Skelter Creative Commons License 2011.08.16 0 0 2971

Nekem megvan.

Előzmény: MagicAndi (2970)
MagicAndi Creative Commons License 2011.08.15 0 0 2970

Nincs meg véletlenül valakinek Sanya könyve  Senna a Hungaroringen?

Cyroo Creative Commons License 2011.08.12 0 0 2969
candle Creative Commons License 2011.08.09 0 0 2968

Tekintettel arra, hogy Prost előzőtt, ezért nem. :-)

 

Amikor Prost autója kiér a szélárnyékból, elkezd táncolni. Erre utaltam.

Előzmény: convar (2966)
convar Creative Commons License 2011.08.09 0 0 2967

Én még nem. Ha a DVDn u.az lenne mint a BDn akkor már rég megvettem volna. De mivel a BD jóval bővebb tartalommal bír (ez sztem pofátlanság is, mert az embert rákényszerítik a sokkal drágább adathordozóra, arról nem is beszélve hogy a BDhez lejátszó is kell), így a BDt fogom megvenni. Viszont mivel BD lejátszóm nincs (és ezért nem is lesz) és a jelenlegi gépkonfigom pedig alkalmatlan BD lejátszására így ráér. Majd ha veszek új gépet (most augusztusban, vagy legkésőbb szeptemberben, ahogy jön a m.ny.díjpénztártól a pénz), akkor majd megveszem. Addigra hátha csökken az ára is :)

Előzmény: Helter Skelter (2955)
convar Creative Commons License 2011.08.09 0 0 2966

Ezzel arra akarsz célozni hogy Sennának a kocsija akarata ellenére indult el a box felé?

Előzmény: candle (2949)
convar Creative Commons License 2011.08.09 0 0 2965

"Szerintem aki még a 90-es évek előtt szocializálódott az efegyben, az az ilyen manőverekhez hozzászokott."

 

Ja, csak Prost nem :)

Előzmény: candle (2948)
Helter Skelter Creative Commons License 2011.07.24 0 0 2964

Ja, ide is betette valaki - köszönet ezért.

 

A fájdalmas vége is hozzátartozik a történethez, így teljes a sztori...

Előzmény: Kard (2962)
Helter Skelter Creative Commons License 2011.07.24 0 0 2963

Klassz.

 

Volt is szó erről is a filmben assszem! Prosttal term.

Előzmény: candle (2959)
Kard Creative Commons License 2011.07.24 0 0 2962

Ez egy 2010-es film csak lassan érkezett el hozzánk. Torrent oldalakon már rég fent van.

Tényleg nagyon jó a film. Minden percét élveztem, főleg a jó kis versenyzéseket. A végét tényleg rossz volt újra nézni :(

Előzmény: Helter Skelter (2955)
Helter Skelter Creative Commons License 2011.07.24 0 0 2961

:(

RIP egyszer volt is itt egy írás, hogy miért ezek a színek a sisakon és hogy mit jelentenek!

Előzmény: Cyroo (2957)
Helter Skelter Creative Commons License 2011.07.24 0 0 2960

Nekem nagyon tetszett a végét leszámítva, azt azért nehéz volt újranézni! :(

Előzmény: Cyroo (2956)
candle Creative Commons License 2011.07.24 0 0 2959
Cyroo Creative Commons License 2011.07.22 0 0 2958

Senna: a film (http://b-oldal.blog.hu)

 

"Nagy várakozással kezdtem el nézni az Ayrton Senna-ról készült filmet, bár egy kicsit tartottam is tőle, hiszen azért csak egy majdnem 3 órás dokumentumfilmről van szó. Nos, két részletben, de mindenféle csalás és tekerés nélkül megnéztem és azt kell, hogy mondjam, figyelmemet teljesen lekötötte, még tovább is tudtam volna nézni…

A film a valaha élt legnagyobb F1 versenyzőről szól és bár lehet, sokan most elkezdenek vitatkozni velem, közben saját kedvencüket ordítják artikulálatlanul, de én a VERSENYZŐ szót akarom kidomborítani. Innentől pedig nincs, azaz nem lehet vita. Megmondom őszintén, nem vagyok egy nagy F1 rajongó, sőt, manapság csak néha (és teljesesen véletlenül) kapcsolok oda a közvetítésekre. Ez a film azonban kifejezetten felkeltette az érdeklődésemet, hiszen az F1 egyik legérdekesebb időszakáról szól, amikor számos legendás pilóta volt pályafutásának hasonló szakaszában. Ahogy a filmben el is hangzik: „az autók pedig száguldó cigarettás dobozokra hasonlítottak”...

A filmben csodás korabeli felvételeket láthatunk, melyek közül kiemelendő:

  • Senna töretlen száguldása 1984-ben Monaco-ban, ahol az eső miatt leintik a versenyt (ekkor Senna Toleman-je már a 2. volt és 4 másodperccel volt gyorsabb körönként az élen járó Prostnál…)
  • Senna és Prost kapcsolatának evolúciója
  • Senna és Prost két ütközése, uh (1989 és 1990, mindkettő Japán Nagydíj)
  • A ki tudja honnan megszerzett videók a pilóták verseny előtti egyeztetéseiről (Senna kivonulása a teremből!!!)
  • A brazil emberek szeretetének bemutatása (kontraszt a szegénység és a büszkeség között)
  • Senna és Prost utoljára együtt a dobogón…
  • Feszültség Imola-ban (nagyon rossz érzés ezeket a képeket nézni…)

Visszatérve a 3 órás hosszúságra. A film (egyik) erénye, hogy nem bulvárosodik el, boldog-boldogtalan nem meséli el, hogy „mennyire nagy barátja volt Senna-nak”, meg hogy „milyen közel állt hozzá”. Azt gondolom, a film egyetlen hibájaként csak azt tudom feljegyezni, hogy a 3 óra ellenére "csak" pár ember nyilatkozik, végig az ő véleményüket halljuk Senna pályafutásának egyes szakaszairól. Alain Prost végig nagyszerű és nagyon érdekes, ahogy fogalmaz, de talán más pilóták véleménye (Piquet, Mansell, vagy közeli barátja, Berger, vagy akár a Senna-t követő új generáció) is érdekes lehetetett volna. A filmbőla közepén tulajdonképpen egy "Senna és Prost" dráma vált, persze, nem mondom, hogy nem csüngtem minden egyes kiejtett mondaton és képsoron, mely kapcsolatukat bemutatta... 

A film vége nagyon meghatóra sikerült, az utolsó képkockák nagyon erősek, mikor Senna-t és a hozzá közel állókat láthatjuk, természetesen a boldog pillanatokban és szomorúságban. Szívszorító látvány nézni ezeket a kontrasztos képsorokat és megtudni, hogy Imola-ban volt nála egy osztrák zászló az autóban, melyet az időmérő edzésen elhunyt Ratzenberger emlékére akart lobogtatni a dobogón... E ponton emelném ki a film aláfestő zenéjét, mely végig nagyon hatásosan vezeti fel a drámát.

Azt gondolom, a film méltó ehhez a csodálatos sportolóhoz, mondom ezt én, aki nem szerelmese az autósportoknak. Mindenkinek ajánlom, aki szereti a sportot és szereti a különc hősöket, akik nem érik be középszerű teljesítménnyel. Senna egy igazi versenyző volt, szenvedélye volt a sportág, de nem érte be azzal, ha egyszerűen „csak” gyors volt. Lehetett vele bármilyen képességű autó, ő csak a „leggyorsabb” címmel érte be. Senna 34 évet élt, szemünkben sosem öregedett meg és talán még a nem Senna-rajongók is bevallják, valóban ő volt a "leggyorsabb".

 

Remélem, megtalálta boldogságát és nyughatatlansága végleg lecsillapodott. RIP! "

 

 

 

 

Cyroo Creative Commons License 2011.07.21 0 0 2957
Cyroo Creative Commons License 2011.07.21 0 0 2956

Még nem látta, de valamikor a napokban megnézem.

Akik látták pozitívan nyilatkoztak.

 

Előzmény: Helter Skelter (2955)
Helter Skelter Creative Commons License 2011.07.20 0 0 2955

Láttátok már a Senna filmet?

 

Vélemények?

Cyroo Creative Commons License 2011.07.18 0 0 2954

 

Senna (Blu-ray)

 

A SENNA magával ragadó igaz történetet mesél el Ayrton Sennáról, a legendás brazil versenypilótáról, aki sokak szerint minden idők legjobb autóversenyzője volt. A film felöleli Senna monumentális Forma 1-es karrierjét 1984-től kezdve, amikor kiemelkedően tehetséges kezdőként berobbant az F1 világába, egészen az 1994-ben történt tragikus eseményekig. Bemutatja a versenypályán innen és túl folytatott testi-lelki küzdelmét azért, hogy tökéletes pilótává válhasson. A Senna-család és a Forma 1-es vezetőség önzetlen közreműködésével készült SENNA a legendás pilóta életéről szóló első hivatalos dokumentumfilm, benne számos, korábban még nem látható archív felvétellel. KIZÁRÓLAG BLU-RAY-EN: KÉT VÁLTOZAT A LEMEZEN! EREDETI VERZIÓ ÉS SPECIÁLIS BVÍTETT VERZIÓ A Blu-ray különleges technológiájának köszönhetően ez a közel egy órányi további exkluzív, többek között Alain Prost-tal és Ron Dennis-szel készült interjúkkal kiegészített Különleges bővített változat még alaposabb betekintést nyújt Senna életébe és karrierjébe. Senna Blu-ray

 

ára: 6990 Ft.

 

Extrák:

• Audiokommentár Asif Kapadia rendező, Manish Pandey író és James Gay-Reesproducer közreműködésével

• A legnagyobb győzelem
• „Elveszett” rádió interjú Gerald Donaldson közreműködésével

 

Megjelenés: 2011 július 28.

(néhány helyen 2011 szeptember 15.)

Cyroo Creative Commons License 2011.07.18 0 0 2953

 

Eredeti cím:Senna

Rendező:Asif Kapadia

Hangok:angol master audio DTS-HD 5.1, német DTS 5.1, japán DTS-HD Master Audio 5.1, portugál DTS-HD Master Audio 5.1, spanyol DTS 5.1

Feliratok:magyar, angol (halláskárosult), cseh, görög, holland, koreai, német, portugál, spanyol

Megjelenés:2011-07-28

Játékidő:106 perc

Képarány:1.85:1, szélesvásznú

Műfaj: Dokumentumfilm


Ajánlott ár: 6990 Ft

 

Senna - Blu-ray

 

Senna Blu-Ray - Árak

 

Senna DVD - Árak

Helter Skelter Creative Commons License 2011.07.09 0 0 2952

Kb. A 80-as évek egy ilyan korszak volt, én szerettem! :)

Előzmény: candle (2948)
Helter Skelter Creative Commons License 2011.07.09 0 0 2951

Nem kell félteni Prostot, ő is zárt be kapukat Senna orra előtt és ez valahol természetes is ebben a sportban.

Előzmény: convar (2947)
candle Creative Commons License 2011.07.09 0 0 2950

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!