Keresés

Részletes keresés

Brummogo Creative Commons License 2010.11.09 0 0 5

'98-ban hagytam ott őket ugyanezért.

Előzmény: Törölt nick (3)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.09 0 0 4

ja egyébként felenor

Előzmény: Törölt nick (3)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.09 0 0 3

Én most vettem egy második telefont, de csak arra, hogy engem el tudjanak érni. A hívás indítást le is tiltottam róla, sőt kóddal levédtem. A számláló is nulla kimenő hívást jelez októberre. Erre megkapva a számlát látom benne, hogy a havidíjon felül 257 Forint hálózaton belülit leszámláz nekem csúcsidőre... de most ez miért? Ezt szépen hozzácsapta az előfizetési díjamhoz, holott az 100%-ban lebeszélhető.

 

Nem is volt kimenőm, a havi díjam le is beszélhető..... nem igazán értem.

dezső a menő Creative Commons License 2010.11.09 0 0 2

Én androidos telót használok, van rajta egy nagyon jó kis program, meg lehet adni hogy percalapú a számlázás, ne számolja az ingyen hívható számokat, smseket számol, meg adatforgalmat. Minden hónapban összehasonlítom az adatokat a számlával, még nem volt soha eltérés. Vodafone.

Matt Creative Commons License 2010.11.09 0 0 0

ha gondolkodnál, és nem csak idehánynál, eszedbe jutna, hogy ha át is akarnak vágni, azt nem ilyen nyilvánvalóan fogják megtenni.

bár, ha csak simán összeesküvés elméleteket akarsz gyártani, akkor hajrá, bár tele van az ilyenekkel a padlás.  

Előzmény: unclesam (-)
unclesam Creative Commons License 2010.11.09 0 0 topiknyitó

Nekem régi vesszőparipám, hogy nagyon sok olyan szolgáltatást veszünk igénybe, ahol az ellenőrzés alapvető lehetőségeiből is kizárták a fogyasztókat. A pálmát minden esetre a telefontársaságok viszik el, mert nincs ember, aki a telefonálás befejezésekor tudná, hogy az adott hívás mennyibe került. Az utólag kapott részletes számla tartalmát pedig csak kb. tudja az ember, bármit hozzáírhatnak, az előfizető bizonyítási lehetősége nulla. A mobilszolgáltatók kártyás előfizetői még rosszabb helyzetben vannak, hiszen még akkor sem stimmel az egyenlegből levont összeg, ha stopperral mértem az időt, noha ilyen elvetemült telefonáló talán nincs is.Tegnap 10 év Pannon/Telenor mobilelőfizetés után kerültem abba a helyzetbe, hogy a csalásról ténylegesen meggyőződhettem.2010.11.08 14:02 -kor SMS-t kaptam, hogy egyenlegem 600.-Ft alá csökkent, vásárlási keretem 598.-Ft. Ezután egyetlen vezetékes telefon felé irányuló hívásom volt, amely kb. 6 percig tartott. Mivel igénybeveszem a Telenor vezetékes-hívó kedvezményes szolgáltatását, amelynek percdíja 5.-Ft, kapcsolási díj 5.-Ft, a beszélgetés max. 35.-Ft-ba kerülhetett volna. Erre mi történt?2010.11.08 14:09 -kor, tehát 7 (!) perc múlva ismét SMS-t kaptam, hogy egyenlegem 300.-Ft alá csökkent, vásárlási keretem 297.-Ft, tehát 301.-Ft-ot vontak le, ami a vezetékes hívás ötszöröse és még egy hét perces mobilhíváshoz (41.-Ft/perc 7 percig 288,-Ft lett volna) is sok. Ezután már nem telefonáltam.2010.11.09-én, ma reggel 8:33-kor feltöltöttem a kártyámat 3000.-Ft-tal egy automatánál és azonnal kaptam az újabb SMS-t, hogy egyenlegem 3254.-Ft, tehát 43.-Ft ismét eltűnt, vagy általam ismeretlen célra levonták.Mi lehet a tízmillió telefontulajdonos számlájával? Tudatosak a csalások, vagy az informatika önállósodott? Természetesen írtam a szolgáltatónak, de egyelőre választ nem kaptam. Egyáltalán mennyivel károsíthattak meg tíz év alatt?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!