Keresés

Részletes keresés

jarod_ Creative Commons License 2005.07.05 0 0 8

Volt régen egy híres plakát: "Venne ettől az embertől használt kocsit?"

 

Csak úgy eszembejutott :-D

Előzmény: incerfa (7)
incerfa Creative Commons License 2005.07.05 0 0 7

 

Nos? Senki többet harmadszor?

Előzmény: incerfa (6)
incerfa Creative Commons License 2005.07.02 0 0 6

 

Aranyos Vagy Szabi, hogy a "portékát" reklámozod.

 

Ha elkel, majd egy érdekes mesét fogok elmondani erről az egész "repülőgéptulajdonlásról"

Tudod a jó magyar betegségről szól, úgy hivják, hogy irigység !

Minden rendben lenne, mert miért ne lehetne valakinek saját röpülője.

Nem is lett volna gond, de pont XY-nak van ? (ez Én lennék)

Nos, ilyenről szól a mese.

 

Egyébként pontositanék: TMA-n belül természetes az XPR, ezzel sohasem volt gond LHGD-n. Minden 2000 feet fölé emelkedő légijárművünk ezzel rendelkezett és rendelkezik most is.

Az APP-vel a kapcsolatunk rendkivül korrekt volt, sohasem volt gond az együttműködés során.

Annyira ismerték a hangunkat, hogy számukra szinte ez egy is biztositék volt a korrekt együttműködésre.

Volt eset, amikor számukra kevésbé ismert "hang" jelent meg az éterben ugratni, egyből lehetett érezni némi bizalmatlanságot.

Egyébként most sem lenne gond, lehet most is ugratni, csupán az esetenkénti kényszerű várakozás meg a vektorálás miatt nem szabad igazi LHGD DROP-Z-t működtetni, mert már ez az ejtőernyőzés nem az az ejtőernyőzés, amit néhányan megálmodtunk és működtettünk.

A mai eje. már sajnos majdnem a cirkuszról szól meg a pénzről (gempa)

Mindegy....hosszú...

 

Egyébként a 'LILI"-t szivesen megvásárolná egy-két tandemes gurú, mert valóban lehetne vele derekasan termelni, csak sajnos ezek a guru barátaim ugyanolyan csórok mint mi néhányan !

Remélem azért valami pénzes  ürge ráharap, főleg ha látja, hogy vissza is jön a pénz!

Egyébként  most ne azt kérdezzétek,hogy akkor miért nem pörgetem !

Lehetne, de az új tulajnak úgy szeretném eladni, hogy ne legyen szétgyilkolva, mert azért köztudott, hogy az eje. azért "kiméletesebb" kezet igényel.

Nem véletlen, hogy a motor nagyjavitása előtt, meg után is ejére rajtam kivül csak a Bükigyuri, meg a Vargajancsi (Czupák!) repülhette.

Ez úgy szokták mondani nálunk, hogy ezek a pasasok is szinte szimbiózusban éltek a  LILI-vel!

 Ez engem rendkivüli módon megnyugtatott, mert azt a csodálatos érzést nehéz elmesélni, amikor egy olyanfajta csóró pasi mint én, aki sok társával egyetemben a repülőtereken kivül más teret szinte nem is ismert és "szolgálta" derekasan  a szakmát, elmondhatta azt, hogy van saját "temploma"

Ebben semmi exhibicionizmus nincs, de ezt az érzést kivánnám még sok olyan cimborámnak, akikkel együtt kezdtük markolni a botkormányt, meg rántottuk fel az ugrócsizmát. Tudod, nem vagy kiszolgáltatva senkinek sem, és akkor ülsz bele, amikor kedved szottyan, és mehetsz "imádkozni."

Bizonyára olvastad a reptéren a falamon, Templomom az ég, imám a repülés!

 

Visszatérve a szabipilótára: Kevés idővel rendelkezik, de a repülésben az egyik legnehezebb műveletet a leszállást úgy csinálja, mint ahogyan a nagykönyben elő van irva!

(Nem én oktatom, de a multkor kiváncsiságból beültettem a balba és elmentem Vele, csak úgy megnézni, hogy Na! mit tud ez a kissrác !Egyébként még nem ment el egyedül)

 

Előzmény: szabipilota (5)
szabipilota Creative Commons License 2005.07.02 0 0 5

A Lili egy nagyon jó kis szerkezet, szerettem volna a típusképzésemet vele megcsinálni, de lehet hogy addigra elviszi valaki. Lajos nagyon vigyázott rá, hangárban állt, nem a szabad ég alatt. Tuti jó állapotban van és még ugratni is lehet vele. Aki megveszi és van ugratói vizsgája, hamar visszatermelheti vele a vételárát.

 

Gödöllőn olyan alacsony a TMA, hogy pároslábbal a levegőbe felugrani is már csak engedéllyel meg transzponderrel lehet. Az ejtőernyős ugratás ott emiatt nehézségekbe ütközik. Ha tehetném, megvenném és levinném mondjuk Börgöndre, ahol sajnos igen szomorú események miatt nincs már az L410-es.

 

Szóval ott lehetne a Lilivel ugratni egész nap.

Persze, persze ezek csak álmok a részemről, sajna ugyanis a két összetartozó fogalomból, úgymint repülés-és-milliomosság, nekem csak a repülést sikerült megismerni. Bár egy cseppet se bánom, mert nincs ugyan gépem, de mégsem múlik el úgy hónap, hogy ne fújna el a seggem alatt a szél legalább egyszer...

 

 

 

Gregor83 Creative Commons License 2005.07.02 0 0 4
Gyönyörű gép! Istenem, ha lenne ennyi pénzem, fél percig nem gondolkodnék!
incerfa Creative Commons License 2005.07.02 0 0 3

Talán !

 Erősen gondolkom a dolgon !

Előzmény: tfrici (2)
tfrici Creative Commons License 2005.07.01 0 0 2

 

 

Szevasz Lajos!

 

 

Hűtlen lettél a Lili - hez ???

 

 

 

Nem ám, hogy felhagysz a repüléssel ....... !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

üdv.

 

Frici

Előzmény: incerfa (-)
Airbus A320 Creative Commons License 2005.07.01 0 0 1
Szép kis gép!
Előzmény: incerfa (-)
Dévényi Imre Creative Commons License 2005.07.01 0 0 0
0 érdeklődés
Előzmény: incerfa (-)
incerfa Creative Commons License 2005.07.01 0 0 topiknyitó

CESSNA-182 tipusú repülőgép kedvező feltételekkel eladó.

 

A repülőgép és adatai megtekinthetők a http://www.file.hu/aircraft/182/ weblapon.

 

A légijármű kiváló kondiciókkal rendelkezik, a légialkalmassági bizonyitványa ejtőernyős ugratásra is ki van terjesztve, 4 fő ejtőernyős  plusz pilóta számára.

A repülőgép a gödöllői repülőtéren megtekinthető előzetes egyeztetés után. Tel: (30) 999-22-77

 

Vásárlás esetén a vásárló tipusátképzését, új PPL esetén a kiképzését a legkedvezőbb feltételekkel vállaljuk. (FLY-MASTER REPÜLŐISKOLA GÖDÖLLŐ REPÜLŐTÉR)

Ára: 16. m.Ft/ + Áfa  melyből 10 m.Ft a repülőgép átvételénél, a fennmaradó összeg pedig ez év végéig fizetendő.

Alku esetleg lehetséges, mint az isztanbuli bazárban!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!