Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2017.06.19 0 0 160421

talalos kerdes. 

 

mi a zold kutyu funkcioja ? 

(nem kell logarlec :) 

 

http://indafoto.hu/cam_aro/image/25218065-1094b6ef/475353

Kisa Creative Commons License 2017.06.19 0 0 160420

Tanulságos! :) Kösz a visszajelzést.

Előzmény: Cs_Attila (160419)
Cs_Attila Creative Commons License 2017.06.19 0 0 160419

Urak. 6Baros c16se nyomozás a vègère èrt... Rèszben öngól lett valamilyen szinten... Bontóból lett vève a komplett motor. Valamikor valaki egy 1.2-es főtengelyel rakta össze.... Dugattyú teteje 3-4mm-el lejebb volt a blokktól FHP-n. Egyszerűen senki nem vette èszre össze rakásnál :(

Quattroman Creative Commons License 2017.06.19 0 1 160418

van ott olyan kábelkivezetés aminek a gumikarimáján van kihasználatlan hely ott átszúrod a membránt és kivezeted a kábelod.

Előzmény: Törölt nick (160415)
Zoli550 Creative Commons License 2017.06.19 0 0 160417

A gombájából szokott spriccelni az olaj. 

Előzmény: tAB (160416)
tAB Creative Commons License 2017.06.19 0 0 160416

Üdv az uraknak,

 

Peugeot 307 1.4B 16V KFU 2005, ezüst metál

 

Nagy terhelés után villogó olajnyomás lámpa. Olajcsere nem segített. Mérve még nem volt.

Van valami típusra jellemző nyűg, hogy milyen irányba induljunk?

 

Köszi

Törölt nick Creative Commons License 2017.06.19 0 0 160415

Sziasztok! (VW Polo 6n1 1999 APQ)

Tűzfalon hol érdemes keresni olyan lyukat, amin át tudok fűzni egy kis átmérőjű kábelt az utastérből?

Törölt nick Creative Commons License 2017.06.19 0 0 160414

Ebben teljesen igazad van, ez így a biztos.

 

Megnézem mi lesz, ha könnyen lejön a csukló, vagy kijön a váltóból, akkor babrálok vele. De, ha szívózni fog akkor kúpot használok...

Előzmény: C20NE (160413)
C20NE Creative Commons License 2017.06.19 0 0 160413

A fene tudja, én szétszedtem dib-dáb darabokra, golyónként elmosogattam, megszárítottam, új zsírral összeraktam és nem kellett kúpos cucc, használhattam a gyári harangot ami picit talán jobb minőség mint az utángyártottak.

Előzmény: Törölt nick (160412)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.19 0 0 160412

Köszönöm.

 

A gumiharangot felteszem kúppal.

De mivel most vettük az autót, nem tudom mióta volt szakadt a harang, így készülök az esetleges csukló cserére is...

Előzmény: C20NE (160411)
C20NE Creative Commons License 2017.06.19 0 0 160411

Az enyémnek ugyanilyen a vége egy ügyes kis pajszerral ki lehet pattintani, de láttam már aki egy határozott mozdulattal kihúzta. Az olaj témához nem tudok szólni.

Előzmény: Törölt nick (160409)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2017.06.19 0 0 160410

Az autószerelőm évek óta ilyennel jár. Tavaly nyáron ültem benne legutóbb, akkor volt benne 420 ezer km, éppen akkor jött vissza vele dél-Spanyolországból. Nem tudom, mennyit sportolt vele, lehet, hogy az övé egy különlegesen fejlett példány.

Előzmény: a8lang (160399)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.19 0 0 160409

Nézd ez nem segít.

 

Szereltem már féltengelyt , és sok mást is. Van azért tapasztalat. Egy gumiharang csere nem a világ.

 

Pl. egy lancia ypsilonból simán ki lehetett húzni, a lagunámból már fogta a belső gumiharang is a féltengelyt stb. azoknak van olajleeresztő csavarjuk itt nincs.

Szóval más és más.

 

De nem akarok úgy hozzáfogni hétvégén, hogy nem jártam előtte körbe a témát.

 

Azért, ha valaki leírja megköszönöm.

A menetét tudom, csak az érdekel, hogy a váltó felől, fogja-e biztosító a féltengelyt, vagy nem.

És , hogy folyik-e olaj belőle?

 

http://www.gtvebay.eu/bency/item_photos/2016liepa/1246901.jpg

 

A féltengely az opelekkel nagyon megegyező vagy uaz. tip.

 

Előzmény: *Steve (160408)
*Steve Creative Commons License 2017.06.19 0 0 160408

írásod alapján egy szerelő mert az eredménye ha nekiállsz egy járóképtelen autó lesz.

Előzmény: Törölt nick (160407)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.19 0 0 160407

Sziasztok!

 

Egy féltengely gumiharang csere kérdésem lenne.

 

Autó: Chevrolet Aveo 2011, 1.2 benzin 86 LE  A12XER motorkód.

 

A bal oldalon ( váltó) kellene  külső gumiharangot cserélnem, amihez ugye le kell vennem a külső csuklót.

 

A kérdésem:

Ki tudom venni a difiből a féltengelyt ehhez a művelethez egyszerűen? Mert képeken úgy látom, hogy belül is egy seeger gyűrű fogja a váltóban, vagy nem? Egyszerűen kicsúszna?

 

Gondolom az autó alatt is kioperálhatnám a külső csuklót, de jobb lenne kiszedve.

 

A váltón nincs olajleeresztő csavar. Ha megdöntöm, akkor is kifolyik az olaj?

Milyen olajat kell venni hozzá, nincs leírásom, és hol lehet feltölteni, és meddig?

 

 

diagnet Creative Commons License 2017.06.18 0 0 160406

Nem vagyok reklamáló típus. Tudom, hogy nem ő gyártotta. 

Itthon, az év cégénél sem lehetne szavatossági igénnyel élni,ha fél év múlva lenyúlna lánc... 

Bizonyos adóbevétel felett hatósági pajzs védi a cégeket a kellemetlenkedő ügyfelek ellen.

Előzmény: cam aro (160391)
Quattroman Creative Commons License 2017.06.18 0 1 160405

hangszigetelés.

másik ugyanilyennel pótolható

Előzmény: ezanicknevmarfogglalt (160404)
ezanicknevmarfogglalt Creative Commons License 2017.06.18 0 0 160404

Tisztelt Fórum,

 

van egy passatom, 1.9 pdtdi.

 

A motorfedő műanyag lap alól kiporlott a filc-féleség. Van ötletetek, hogy mivel pótoljam? Egyáltalán, mi a funkciója? Télen könnyebben melegszik?

 

Köszönöm

a8lang Creative Commons License 2017.06.18 0 0 160403

Ja az manuális. 

Az autóknál viszont megszoktam a minden motoros dolgot.

Nem is tudom mikor volt utoljára olyan autónk aminek mechanikus ülése volt vagy mechanikus váltója . 10-15éven belül biztos nem.

Van egy boltbajárós gyereket iskolába vívő meg minden vackot ezzel fuvarozó öreg 16 éves v6 automata lagunánk is de abban is motoros memóriás bőr belső van.

Előzmény: Ötzi tesó (160402)
Ötzi tesó Creative Commons License 2017.06.18 -2 0 160402

azért a toalettpapírt még kézzel kezeled?

Előzmény: a8lang (160401)
a8lang Creative Commons License 2017.06.18 0 0 160401

Max ketten fogják vezetni. De a bontott bőr belsők mind motorosak. Meg ne kelljen már egy autóban kézzel tologatni az ülést.

Nekem minden autóban motoros memóriás ülés van, meg se vennék olyat amiben nincs. 

Előzmény: Quattroman (160400)
Quattroman Creative Commons License 2017.06.18 0 0 160400

hányan fogjátok vezetni? minek a motoros ülés?

Előzmény: a8lang (160393)
a8lang Creative Commons License 2017.06.18 0 0 160399

Bőr belső az lenne hozzá meg navi is csak lehessen beépíteni.

Pl egy a8-ba nem olyan egyszerű. 

Egy ilyen kis tuaregnél talán nem annyira szerves része az elektronikának.

Hova kell rákötni? Gondolom nem csak adunk neki áramot és működik. 

Akkor mik a főbb hibái a motornak amire figyelni kell és idővel akár kevés km-nél is elromolhat?

Vízpumpa,.. .

Előzmény: mica-r (160396)
mica-r Creative Commons License 2017.06.18 0 0 160398

VCDS

Előzmény: a8lang (160397)
a8lang Creative Commons License 2017.06.18 0 0 160397

???

Előzmény: 409 (160395)
mica-r Creative Commons License 2017.06.18 0 0 160396

Valószínűleg az még használható lesz.

Nem tudom lehet-e ilyen bőrbelsőt szerezni egyáltalán

Előzmény: a8lang (160393)
409 Creative Commons License 2017.06.18 0 0 160395

 

 

 01->08-> 075/3

Előzmény: a8lang (160393)
409 Creative Commons License 2017.06.18 0 0 160394

 

 Na a vízpumpa az a 4-ből 3-nál már megvolt.  Nagy ötlet volt az olajtérbe tenni, mégha csináltak is neki kifolyót, ami mindegyiknél eldugult....

Előzmény: mica-r (160392)
a8lang Creative Commons License 2017.06.18 0 0 160393

Fater vett egy ilyet. 117e km Mo-i egy tulaj volt, eléggé rendben van. 2014-ig márkaszervízbe hordta 85e km-nél volt ott. Ecu szerint is annyi a km, számlák is vannak, szépen megy, nagyon egyben lévőnek tűnik, remélhetőleg 60-80ezret tud vele még menni. Sér mentes, szépen jár a motor(már amennyire egy ilyen dízel szépen járhat), váltó szépen vált. Kíváncsi vagyok mi lesz a baj vele ha lesz. Semmilyen hibakód nincs benne egyik vezérlőben sem.

DPF-et hol lehet megnézni melyik mérőblokkban a telítettségét?

A jó állapotért cserében full fapad. Kéne bele egy motoros bőr belső meg egy navi.

Motoros ülést könnyű ezekbe beépíteni(memória nincs)?

Ha tényleg ennyi van benne akkor 200-ig elmegy nagyobb hiba nélkül? Fater lassan megy, nem nyomja már egy autónak se.

Előzmény: mica-r (160392)
mica-r Creative Commons License 2017.06.17 0 0 160392

A java már többet ment sokkal, előjönnek a hibák. A motor javíthatatlan tud lenni könnyen. Konstrukciósan zűr az egész. 
Lemez kipuf csonk repedezik, pd elem elfárad, elolvasztja a dugattyút, vízpumpa tömítés okosan a motorolajba tud engedni, elég kicsi a turbó és könnyű kihajtani a lelkét ha valami kicsit nincs rendben (egr, befecskendezés).

Előzmény: 409 (160390)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!