Ezzel a géppel én is szemezgetek, kaptam is képeket róla kb 15 db-t tényleg olyan mint az új.
ha kell van róla számla is, vihető HQ boltba is, minimálisat enged csak az árból.
Csak most árokásó gépet kell vennem így sajna nem megy.
Amúgy én ilyet akartam venni csak nem tudtak szerezni, mert ugye itthol nem forgalmazzák és a cseh raktárban se volt éppen ezért lett a 372 xp, de mire ideért 372 xpg lett belőle.Természetesen nagyon jóárasítva 2 év garival.
Ennél a gép jónak tűnik, itt csak az eladó a fura... ha megnézed a hirdetéseit csak fűrészeket árul kismillió db-ot, vagy felvásárol-felújít-elad, vagy nepperkedik. Persze mindettől függetlenül lehetnek jók a gépei...
No mindegy, ha legközelebb veszek valami Husit, bedobunk pár láda sört és viszlek titeket is :D
Eredetileg sötét grafitszínű a kuplungdekni és a gép forgattyúsháza. És eredetileg hamar kopik.
A belinkelt eladó gép pedig ezüstös,szürkés színű,és feltűnően újszerű.
Ez annyit jelent,hogy ez a gép már atomjaira volt szedve. Ami nem feltétlenül rossz,ha úgy kínálom például eladásra.
De nem megkímélt gép ez,hanem széthajtott de "újjá varázsolt."
És így nem lehet tudni ez miben merült ki. Lehet újra van csapágyazva,rendesen meg van csinálva,de az is lehet,hogy az eladáshoz csak kicsit rá lett festegetve.
És ezt honnan a p*csából látjátok? Na jó biztos mert kicsit többet láttatok már mint én :D
De én akárhogy kémlelem így képen, nem veszem le mitől lehet újrafújt...biztos nem lehet valóban egy megkímélt fűrész, egy hozzánk hasonló gépére vigyázó embertől? Túl naív vagyok? Én nem bírnám így átcseszni az embereket...
A pici Husikat leszámítva, az összesben a kompresszió végnyomás 11 bar körüli. A 365-ben tán 9,5-10.
Erre ráfejel a deko szelep, ami letolja 7 bar körülire, és így már nehezebben indul. De ez csak tipp. / majd mérek egyet :) /
A Stihlnél is van olyan, hogy egy talptömítéssel növelem a kompresszió teret, ezzel némileg rontva a hatásfokot, így egy kisebb teljesítményű gépet kapok. ( a legolcsóbb kategória váltás)
Ha itt is vékonyítunk a talptömítésen, valamint az átömlőknél a fedelekből lecsiszoljuk a fojtást, akkor egy 372-t kapunk.
2T motornál az elméleti határ, ahol még beindul az valahol 5 bar kompresssziós végnyomás körül van, de a mostani kisgépeknél konstrukciós kialakításuk miatt szerintem inkább 6 bar.
Aztán lehet még az is, hogy nem tolja vissza a szelepet a gyengített munkaütemnél.
Már írtam a kéken is de itt is leírom hogy ez a dekoszelep engem szopatott, néha műkszik néha megnem, de főleg akkor nem jó ,ha visszahűlt a gép annyira hogy szivatóval induljon.
Teljesen hidegen és melegen jó. Annyi hogy én bal kézzel megtudom nehezen fogni és visszahúzni, de akkor nem fogom használni egyenlőre.