Az ide be-copyzott utsó mért körön is volt a 6.-ba kapcsolás után egy másodperc, amikor nem egyenletesen futott a motor, tortyogó (utcai vasaknál túldúsított jellegű) hangot adott - legalább is az én motoromból ilyen hang jönne telire-állt gázon, nagy fordulaton, erősen megijednék...
Valaki el tudja magyarázni nekem miért jó ez az üzemanyagbecslősdi? Erre a célra van egy speciális eszköz, az ún. mérleg, amire a kvali előtt az autó pilótástól ráhajtva kapna egy pontos adatot a tömegéről, és ezt az állapotot állíthatná vissza a kvali utánra. Csak arra kéne figyelni, hogy különböző boroskannákat ne hajigáljanak ki a pilóták a kocsiból :)
tudom, hoyg volt róla szó, csak az utolsó bekezdés miatt
Ferrari's rear wing illegal?
12 March 2006
After Ferrari's stunning performance on Saturday the design of their rear wing has been questioned by some teams, although the FIA said the flexible rear wing is completely legal on the Ferrari 248 F1 as it was checked on Saturday morning.
The FIA always checks every car to see if it is completely legal. They measure how flexible the wings are and if it is still within the book.
Pat Symonds told reporters in Bahrain: "I am not at all happy about it. It is very clear what you can or cannot do within the rules. There might be specific rules about specific parts, but there are also general rules and I know exactly what that Ferrari wing does. And that is not what I would expect it should do."