szerintem a bridge nem túl jó, ezért 3csere a két Ferrari... renault 2 csere, hosszú első résszel, JPM 2 csere de korábban jön ki mitn a Renault, Kimit nemtom, lehet 1 vagy 2 csere, de nála úgysem ez lesz a döntő, hanem hogy meddig bírja a teknika....
Svzsz a Renault és a Mc annyi benzinnel akar indulni, amennyit az időmérő alatt úgysem tudna elfüstölni. így aztán gumikímélésből és motorkímélésből végiglazsálták az edzést, nyomtak a végén egy lehetőség szerinti gyors kört, holnap pedig legalább 4-5 körrel tovább maradnak kint, mint a Ferkák.
Akkor van 22 versenyző első etup 6 utsó kiesik és az idejük a rajtsorrendjük ugye? Második etup 16 versenyző megint kiesik 6 és az utsó etupra marad 10, de ha valaki nem tudja túlszárnyalni egy második etup-os időtt akkor a 2.-ban is megszülethet a pole position.
"Asszem, elsősorban azért találták ki, hogy mindig sokan legyenek a pályán."
Igen. Hogy a pálya közönsége ne unja magát halálra. A pályaközönségnek ez a rendszer mindenképp jobb. Tévére szerintem a tavalyi egykörös jobban passzolt.
"Az első két szakasz izgi volt."
Hát én csak egyet izgultam: mikor Kimi elszált. A többi uncsi volt.
"A harmadiknak meg csak az eleje uncsi, majd egyre jobb lesz! :)
Az utolsó 5-6 perc valamennyire nézhető volt, de a többi nem hozott lázba.
a 3. szekcio eleje dogunalmas, de ugy a 10. perctol mar nagyon tetszik! vegre elertek hogy legyen palyan eltoltott ido is, szponzorok orulhetnek, helyszinen a nezok sem csak 1-1 kort kapnak baromi sok penzert, mi is orulunk mert van palik :)