Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

JumboJet Creative Commons License 2008.04.28 0 0 304

 

Én is beteszek pár családi autót,motort. Ezek édesapámé voltak.

 

TATRAPLÁN: CI  18-42  1951. VI. 17. (jelenleg is megvan,várja a felélesztését)

Rambler: IF 12-56    ??

Opel Kadett A: IH 15-43    ??

Opel Kadett A: CM 35-70  1965. X. 22.  (V.)tulajdonosa

Moszkvics 408: IV ??-??    ??

Moszkvics 412: IV 60-70   ??

Zaporozsec 968A: UC 51-40   1973. IX. 06.  (III.)

Zaporozsec 968A: IY 69-18    1973.  VI. 15.  (IV.)

Fiat 500: IG 43-70    1971. IV. 14.    (VI.)

Polski Fiat 125p: IZ 90-96  ??

Polski Fiat 125p: IH 45-72  ??

Polski Fiat 125p: IY 76-30  ??

Polski Fiat 125p: BF 04-81  ??

Polski Fiat 125p: IE 71-87   ??

Polski Fiat 125p: UP 54-82   1973. VII. 19.   (IV.)

Polski Fiat 125p: GK 95-32   1977. IV.  19.   (II.)

Jawa Ideal: LB 51-53  1966. VII. 20.  (II.)

 

 

Ezek már az enyémek.

 

Polski Fiat 125p: UF 32-75  1972. VI. 30. (III.) 2006. nyarán bontódott szét

Polski Fiat 125p: ZO 05-06  1972. V. 11.   (III.) 2000. őszén lett szétbontva

Polski Fiat 125p: ID 63-44  később HFW-020 1970. X. 22.   (IV.) Felújítás alatt

Polski Fiat 125p: BD 92-55 Később GFX-430   1970. XII. 16. (V.) Felújítás közben

antenn Creative Commons License 2008.04.28 0 0 303
Gazdagréten is az egyik utcában áll egy narancssárga Skif, N-es régi rendszámmal.
Előzmény: yenoee (292)
motorkami Creative Commons License 2008.04.28 0 0 302
Igen, elkeveredtem.

Postás rendszám szerintem túl kevés volt, el lehetett kerülni a ismétlést. A PA sorozat nem lehetett több 2000-nél (nálam a 06-22 a legmagasabb), a PF meg alakjában különbözik a magánautós PF-től. Ott is 11-10 a legmagasabb a postás teherautónál és 52-71 a legalacsonyabb a magánautónál. Eddig. Persze túl kicsi a minta ahhoz, hogy egyértelmű következtetést lehessen levonni.

A statisztikához egy pici.

Bíztam bent. hogy a hétvégén meg lesz az ezer. Aztán nagyon jó linkeket kaptam tőletek és találtam magam is a neten. Ennek az lett a következménye, hogy elértük az 1500-at és jelentősen nőtt a buszok és ezen belül természetesen az Ikarusok állománya:

Gyártmány Összesen
Ikarus 321
Wartburg 182
Pannonia 166
VAZ 110
Trabant 80
Skoda 64
Csepel mkp 42
Moszkvics 34
VW 29
FIAT 28
Volga 25
(üres) 21
MAZ 19
Polski-Fiat 17
Csepel tgk 14
Steyr-Puch 14
Opel 13
GAZ 13
Danuvia 12
Csepel 12
MZ 12
Rába 11
UAZ 11
IFA 10
Zastava 10
Dacia 10

Fajta Összesen
Magán szgk 570
Busz 316
Nagy motor 156
BM 77
Kis motor 67
Állami szgk 54
Posta 52
Tgk 40
Honvédségi 35
Oldalkocsis mkp 29
Pótkocsi 23
Vontató 17
Próba 15
Nem állami tgk 13
Taxi 10
Lassú jármű 7
Bérautó 5
Külföldi áp. Magánautó 5
Mkp 5
Nem állami szgk 4
Mentő 4
Teher ok. 1
Magán szgk. 1
Végösszeg 1506

Forrás Összesen
old-ikarus.hu 197
TL-54-01 107
Totalcar rendszámkereső 106
Autó-Motor 1977 75
Postamúzeum 50
haflinger 50
http://www.freeweb.hu/buszok/ 46
engé68 41
p21-feri-tb 40
Magyar Rendőr 36
motorkami 36
Autó-Motor 1965 30
trilex 27
Rendőrség-történeti Múzeum 25
Volánbusz-Érd 23
Szegecs 23
bzolee601 20
semmigond 20
Pondoray Béla 14
Nagyvasak.hu 13
lassújel 12
yenoee 12

Előzmény: vadász2 (300)
SZEGECS Creative Commons License 2008.04.28 0 0 301
Szerintem arra gondolt, ami nem P?-XX-XX alakú volt, hanem piros betűvel szerepelt rajta, hogy "PRÓBA", utána meg jött a szám.

Elég rossz minőségben, de itt látszik:


"PRÓBA 26-44" Moszkvában kinn járt bemutató Ikarus...
(Ezek szerint akkoriban próba rendszámmal ki lehetett menni külföldre? )
Előzmény: vadász2 (300)
vadász2 Creative Commons License 2008.04.28 0 0 300
A P-s rendszámot nem a postának adták?
Előzmény: motorkami (299)
motorkami Creative Commons License 2008.04.28 0 0 299
A P-s rendszámot csak egyszer adták ki. Aztán sok éven át használták. De olyannal ritkán találkoztunk, hisz valóban csak próbára használták.
Ha valaki műszaki vizsgára vitt valamit és nem volt rendszáma, fogott egy kartonpapírt, ráírta "Vizsgára" és feltette a rendszám helyére. Meg az értesítésre ragasztott egy 10 Ft-os okmánybélyeget.
Előzmény: yenoee (298)
yenoee Creative Commons License 2008.04.28 0 0 298
És a P-s rendszámok?
Előzmény: motorkami (297)
motorkami Creative Commons License 2008.04.27 0 0 297
Valószínű ezt is kiadták, csak fehér alapon fekete betűkkel.
A nagy motor E-s szériát is kiadták újra, ott formában különbözött. Ugyanígy a kismotor K-s széria.
Előzmény: vadász2 (295)
semmigond Creative Commons License 2008.04.27 -1 0 296
Inkább az lehet az ok, hogy ez nem 312-es, hanem egy régebbi széria. (pl. 311) Csak a tulaj nem tudja, hogy most mit is árul. :) Nem?
Előzmény: vadász2 (293)
vadász2 Creative Commons License 2008.04.27 0 0 295
Azt tudom, hogy buszos 'G' rendszámokat kiadták... de ott azokat is kiadták, amik korábban buszokon voltak, vagy csak azokat, amiket korábban a buszok nem használtak fel?
És ennek a Wartburgnak akkor mi lehet a megoldása? Nem is ez az eredeti rendszáma, csak ráaggatták? Nem tudsz utána nézni, hátha benne vagy az adatbázisban...
Itt egy buszos (Ikarus 66) GC-63-65!
Előzmény: motorkami (294)
motorkami Creative Commons License 2008.04.27 0 0 294
Jó a szemed :)
Nem adtak ki korábbi rendszámokat. A nyolcvanas ávekben adtak ki, de akkor is valamilyen eltérésnek kellett lennie, pl. a korábbi fekete-fehér GC-t, fehér-feketébe tették magánautóra.
Előzmény: vadász2 (293)
vadász2 Creative Commons License 2008.04.27 0 0 293
Hmmm, valami bűzlik NDK-ban!
Hogy lehet, hogy egy 1965-től gyártott 312-esnek 1962-es CE-s rendszáma legyen?
Újra kiadták volna a rendszámot? Adtak ki régen egyáltalán újra már korábban bevont rendszámot? Szerintem most sem adnak ki... :-?
Előzmény: semmigond (278)
yenoee Creative Commons License 2008.04.27 0 0 292
"Régi fényképeket rendezgetek mostanában", találtam pár rendszámot.
Skif sátras utánfutók:
NO-65-45 - miénk volt
NU-44-51 - ismerős családé

Valamint egy vmikor a hatvanas években kiadott kicsike fotóalbumban
(cím: B A L A T O N :)), az egyik fotón ott figyelmez egy régi Skoda (440?), rendszám: CA-06-60
DJ FER (T1_63) Creative Commons License 2008.04.27 0 0 291
Tiszteletem az Uraknak!

Gondoltam ezeket megosztom veletek:

Típus: Pannonia T1
Évjárat: 1963. November
Alvázszám: T13 11 1813
Motorszám: T13 11 1813
Rendszám: EO 29 34
Később a ketyerósítás végett lassú jármű minősítést kapott 1978-79(pontosan nem tudom) így lett a rendszám 30 000 (igen).
Forgalomból kivonva.

Édesapám legénykori motorjának még meg van a forgalmia:

Típus: MZ ES 250/2 Trophy (forgalmiban MZ 250)
Évjárat: 1973
Alvázszám: 1423485
Motorszám: 4741802
Forgalomba helyezés időpontja és helye: Debrecen. 1973. Március 19.
Rendszám: OK 57-68
Első tulajdonos: Favanci István, Konyáv Templom utca 10.
Érvényes műszaki vizsgája volt: 1979. Június 12.
Forgalombó kivonva: 1978. November 29.

Majdnem vettem egy 250-es Csepptankos Jawa-t. Semmilyen papír nem volt meg, tulaj '99-ben meghalt. 60 rongyot kértek érte.....

Típus: Jawa 250
Évjárat: 197?
Alvázszám: 2292981
Motorszám: 289730
Forgalomba helyezés időpontja és helye: ?
Rendszám: OG 14-57
Első tulajdonos: Kutasi István, Apostag
Érvényes műszaki vizsgája volt: 1980.
Forgalomból nem lett kivonva.



motorkami Creative Commons License 2008.04.27 0 0 290
Nagyon jó, már kerestem ezt az oldalt, emlékeztem rá, hogy van ilyen, csak nem tudtam hol.
Előzmény: SZEGECS (288)
the doctor Creative Commons License 2008.04.27 0 0 289
Szépjóestét az egybegyűlteknek.

Az MZ Fórumból jövök, és akkor gazdagodjon a lista egy kis motoros vonatkozással is.

Típus: MZ ES 125 Trophy
Évjárat: 1968
Alvázszám: 5155695
Motorszám: 7268203
Forgalomba helyezés időpontja és helye: Szekszárd, 1969. április 10.
Rendszám: LI 18-27
Első tulajdonos: Kárpáti János (villanyszerelő), Pincehely, Kolozsvári út 3.
Érvényes műszaki vizsgája volt: 1978. április 9-ig.
Forgalomból nem lett kivonva.

Típus: MZ ES 150/1 Trophy
Évjárat: 1974
Alvázszám: 5818042
Motorszám: 6469797
Forgalomba helyezés időpontja és helye: Nagykanizsa, 1975. június 9.
Rendszám: OS 90-40
Első tulajdonos: Tamás Ferenc, Porrog, Fő utca 107.
Érvényes műszaki vizsgája volt: 1986. augusztus 2-ig.
Forgalomból kivonva: Nagyatád, 1991. április 29-én.


Mindkét motor az én tulajdonomban van már, igaz még a nevemen egyiksem :)


Nagyon jó ötletnek tartom ezt a rendszám fórumot! Így tovább, megy a kedvencek közé :)
SZEGECS Creative Commons License 2008.04.27 0 0 288
Hátha még nem volt:
régi rendőrautók korabeli és mostani fotókon:

Nekem ez a kép a kedvencem onnan:
Link1Link2link3
SZEGECS Creative Commons License 2008.04.27 0 0 287
"HA 835"

Pobjeda, alvázszám: 0014084, motorszám: 2015221
Orosz Sándor sztahanovista gk.vezető lelkesen ír róla az 1954.márc.15-i Autó Motorban, "Szovjet gépkocsival - túl a kétszázezer kilométeren" főcímmel.
SZEGECS Creative Commons License 2008.04.27 0 0 286
AI-17-29

AF-50-20

Zuk: FM-04-62 (Háttérben a felirat: BNV 1975)

antenn Creative Commons License 2008.04.26 0 0 285

Ja én tudok még néhányat:

KE-25-25 Dacia 1310 apukám főnökének az autója volt, fehér

GN-57-12 VAZ 2101 fehér, egy kertben áll Bp.-n (most is), elég jó állapotban.

TT-40-45 Wartburg 353 sárga, egy Irigy Hónaljmirigy-filmben szerepelt.

D. NAGY Creative Commons License 2008.04.26 0 0 284

Üdv! Hozzárárulok én is egy számmal.

Danuvia 1958 06. hó.

OJ-605 majd KB 77-63

myko Creative Commons License 2008.04.26 0 0 283
Szerintem jó kis gép ez,legalábbis régebbi pajtásaihoz képest :)
Előzmény: haflinger (274)
haflinger Creative Commons License 2008.04.26 0 0 282
További V sorozatúak:

VC 81-59 Zetor-50 Super a zalaegerszegi Növényvédő Állomás gépe az 1970-es évek közepén











VC 48-86 Zetor-50 Super a zalaegerszegi Növényvédő Állomás gépe az 1970-es évek közepén












VF 42-40 Zetor-50 Super a keszthelyi Agrártudományi Egyetem géptani tanszékén az 1970-es évek végén












VF 69-28 Dutra UE-28 a keszthelyi Agrártudományi Egyetem géptani tanszékén az 1970-es évek végén (és még most is ott van és olyan, mint ha új lenne :-)













VH 98-41 MTZ-50 az 1970-es évek végén

















VK 82-81 Universal 650M román gyártmányú traktor a 70-es évek végén

















VN 91-55 T-150K traktor rönkszállító pótkocsival 1980 körül az Agromasexpo kiállításon















VP 40-62 T-150K 1980 körül
Előzmény: motorkami (270)
twiaj Creative Commons License 2008.04.26 0 0 281
Ez pedig apám vállalati autója volt. Barkas B-1000 5 személyes vegyeshasználatú, YE-74-85, ha jól emlékszem 1988-ból, 1991-től AVP-935, a gépjárműkereső szerint még ma is forgalomban van.

TL-54-01 Creative Commons License 2008.04.26 0 0 280
Így már értem, de egy 70-es évekbeli Autó-Motorból szkenneltem be.
Előzmény: antenn (260)
twiaj Creative Commons License 2008.04.26 0 0 279
AD-09-89 Moszkvics. Forrás Autó-Motor (1965?)

semmigond Creative Commons License 2008.04.26 0 1 278

Ford Cortina Consul 1964-ből, CM-26-91: http://www.vatera.hu/ford_cortina_consul_1964_64537978.html

 

 

 

Wartburg 312, CE-52-04: http://www.vatera.hu/wartburg_312_62952196.html

 

vadász2 Creative Commons License 2008.04.26 0 0 277
Előzmény: yenoee (275)
motorkami Creative Commons License 2008.04.26 0 0 276
Nicsak, a kis bajnok :)
Előzmény: haflinger (274)
yenoee Creative Commons License 2008.04.26 0 0 275
CO-26-50, Fiat 850-es, osztálytársamék kocsija volt, Csipkerek mellett valahol az erdőben beborították egy vízmosásba, ott rohadt széjjel. Kb 20 éve :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!