Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bxbreak85 Creative Commons License 2008.05.26 0 0 569
Nekünk 1989 szept vagy okt.hónapban átadott 120l (5 sebességes!!!:)) az EC 92-73 rendszámot kapta..Késöbb DAS-307 volt a rendszáma..Antann esetleg meg tudod nézni fut-e még?
Előzmény: ó-vodás5407070 (530)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.26 0 0 568
lNem igazán vagyok taxispárti ,de a Vígszínháznál tényleg nem lehet balra fordulni ,tehát az egykori Rajk L.u. (ma Pannónia) sarkára csak az ominózus kunkor abszolválásával lehetett eljutni. SIMON spann védekezése jogos volt.

Ez nem az én emlékem ,hanem a volt osztálytársamé :

Kukás LIAZ suli előtt : FN-42-80

Szénszállítás az iskola részére : YD-95-79 platós, kék ZIL. (A jármű nekem is dereng.)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.26 0 0 567
Jéé, A "TAPLÓFEJŰ LACIKA"!
Így hívták a háta mögött a az apparátusban ,még a legkomolyabb fejesek is. Fater a munkájából adódóan relative jó (tegező) viszonyban volt a ''levadászós"-sal, aki akkoriban A Kohó és Gépipari Minisztérium élén állt.
A miniszter (a mai cselekedeteitől függetlenül egy valóban kvalifikált úriember hírében állt ) is következetesen, csak a fenti néven emlegette delikvensünket , ha valamiért a cuki kis ábrázata szóba került.
( Egyébként a D 209 első feleségét -szintén jó fej - is jól ismerte az öregem ,és a hölgy is csak így becézte.) Ezt nem egyszer röhögve tágyalták apám meg a kollégái.
Nyilván W123-as 230/230E ,'86-tól 124-es.

Úristen !Mennem kell,lemaradok A DERRICKRŐL ,és nem látom a mumesz BMW-ket!
P.stephenson Creative Commons License 2008.05.26 0 0 566

Jobbegérgomb, tulajdonságok, kép elérhetősége copy, új ablak beilleszt. Majd "BIG" betűket "IMG"-re cserélni. Tádá!

 

P.s

Előzmény: engé68 (565)
engé68 Creative Commons License 2008.05.26 0 0 565
ezt hogyan csinálod?
Előzmény: P.stephenson (563)
vadász2 Creative Commons License 2008.05.26 0 0 564
Jobb oldal: Szerintem (90% :-) Framo!
Baloldal: Valami német: Vagy Mercedes 170, vagy Moszkvics 400 :-) (azazhogy izé, szóval Opel Olympia:-)
Előzmény: engé68 (562)
P.stephenson Creative Commons License 2008.05.26 0 0 563
Előzmény: engé68 (562)
engé68 Creative Commons License 2008.05.26 0 0 562
Egy kis fejtörő, én nem boldogulok vele. Az Octavia az még rendben van, CE 06-96, viszont a jobb oldalán álló FA 82-58-as furgon számomra ismeretlen, valamint a baloldalán lévő CA 57-34-es is. A kép minőségét nézzétek el, digitgéppel fotóztam ki könyvből, + le is kellett butítsam a zindex szintjére :(Budapest
elmentve azért ki lehet nagyítani használható méretre
haflinger Creative Commons License 2008.05.25 0 0 561
Hoppá, de fürge volt ez a ZUK, előbb elment, mint szerettem volna. De küldöm utána a többieket is:-)

FK 56-01 UAZ a Repülőgépes Növényvédelmi Szolgálat autója 1981-ben a Zalaszentgróti Állami Gazdaságban












SH 02-91 Robur Keszthelyen a hetvenes évek végén












FM 26-10 Rába 22.230 mezőgazdasági kivitel, az Enyingi Állami Gazdaságban a hetvenes évek végén
haflinger Creative Commons License 2008.05.25 0 1 560
Majd ha régi csehszlovák rendszámokat is elkezdesz gyűjteni, akkor lesz pár T-613-as képem is, de addig is pár hazai:

FJ 51-17 ZUK Keszthelyen a hetvenes évek végén












Előzmény: motorkami (559)
motorkami Creative Commons License 2008.05.25 0 0 559
Nekem is ilyesmi rémlik.
Előzmény: haflinger (558)
haflinger Creative Commons License 2008.05.25 0 0 558
Úgy emlékszem 630 ezer körül volt az ára a Merkur listájában, amikor a Zsiguli 80 ezer, a Polski Fiat 98-110 ezer és a Renault 16-os 145 ezer Ft volt.
Előzmény: motorkami (555)
engé68 Creative Commons License 2008.05.25 0 0 557
No igen, értem én, minden út Rómába vezet:) Meg hát miről is beszélünk, hiszen taxis volt, muszály volt a hosszabb utat választania :) És méghozzá olyan amatőr módon akarta becsapni az utasait, hogy még az öreg néniknek is feltűnt, mikor kóválygott a Vígszínháznál :)
Előzmény: qualitaet (554)
motorkami Creative Commons License 2008.05.25 0 0 556
Értem, te a fehér házra gondoltál, én meg kissé mélyebbre mentem :)
Arra emlékszem, a Maróti KISZ KB első titkár korában Mercivel villantott. Dehogy milyennel, arra nem emlékszem. Az biztos, hogy fekete volt, de ez nem meglepő.
Előzmény: qualitaet (549)
motorkami Creative Commons License 2008.05.25 0 0 555
A guruk szerint a Tatra-613 volt az egyetlen autó, amire nem kellett várni. Bementél a szalonba és megvetted. A Tatra topicban utána lehetne nézni, mi volt az ára.
Előzmény: engé68 (552)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.25 0 0 554
Nekem meg egy AY-os kép ugrik be folyton ,ha a témában tördelem a fejem.

Amúgy meg a CSERHALMI a lehető legjobb úton menekült operatív szempontból.
Alagút u. balos megint felfelé a szerpentinen ,még egy bal végig Vár alatt a Bécsi kapuig,bal ismét, jobb le a Hattyún , jobbos az egyirányú (mit számít az már a korábbiakhoz képest)Iskola u.-n oszt' készen is van!
Előzmény: engé68 (551)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.25 0 0 553
Egy IV-s 603-asra emlékszem,itt mocorgott budán, 86-88 körül.
Pesti TATRA-fanek kell, hogy emlékezzenek arra a 613-asra, amelyik szintén ebben az időszakban,mindig az Irányi utcában ,a Verespálné és a Váci utca közti szakaszon parkolt. A Gelato-ba menet rengetegszer parkoltam mögé ,elé. TR-es lehetett.
Előzmény: keepitretro (550)
engé68 Creative Commons License 2008.05.25 0 0 552
Az sem túl gyakori dolog, Kálmánnak most nyálaztam át 10 évfolyam Autó-Motort, hát mondjuk fénykép még csak-csak van róluk, de magyar rendszám még egyiken sincsen, csak bemutatják őket. Erzsébeten a Kossuth Lajos utcában állt egy a nyolcvanas évek első felében, méghozzá T valami rendszámmal, olyan volt, mint egy csoda, vadonatújonnan Tatra 613 magánautó... szerintem sokkal több nem is lehetett magánkézben
Előzmény: keepitretro (550)
engé68 Creative Commons License 2008.05.25 0 0 551
Azaz, szerintem is elég szigorú autók, kiváltképpen a sötétkék vagy a fekete. A saját hazájában is elég rossz híre volt, kiváltképpen a Moro affér után, amelyben mind a két típus főszerepet töltött be. Mondjuk én szinte kizárólag magántulajdonúakra emlékszem, abból is leginkább az utolsó szériás műanyagosakra, TJ, TK, TS betűkkel, de a számok teljes összevisszaságban vannak a fejemben, hiába, régen volt már, és nekem sajna nincs olyan királyságos memóriám, mint Neked. Egyetlen nem magán autóra emlékszem, az pedig AH-s volt
Előzmény: qualitaet (546)
keepitretro Creative Commons License 2008.05.25 0 0 550
TATRA 613?
Előzmény: qualitaet (549)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.25 0 0 549
Köszönöm szépen de én a pártvezetés alatt a budapestiekre, a felső pártvezetésre értettem. A pozsonyi úti PÁRTGARÁZSBAN a Mercin kívül, egy darab más nyugati gyátmányhoz semmilyen szervízháttér évtizedek óta nem volt. 1989 végétől fél évig jártam oda a 126-oshoz alkatrészért ,akkor mondta ezt egy ottani régi fószer.
Előzmény: haflinger (548)
haflinger Creative Commons License 2008.05.25 0 0 548
Megelőztél, éppen most akartam írni :-) A rendszámára ugyan nem emlékszem, de a gyönyörű fekete autóra igen.
Előzmény: motorkami (547)
motorkami Creative Commons License 2008.05.25 0 0 547
Cáfolnom kell. A Zala megyei Pártbizottság első titkára szolgálati autója sokáig 130-as FIAT volt.
Előzmény: qualitaet (546)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.25 0 0 546
Borzasztó haloványan, államiakra emlékszem. Úgy tudom nem az apparátus , hanem inkább vállalatvezetők kaptak ilyet (esetleg a III/III-sok az agilitás miatt).
A vállalati kocsik AE-AG rendszámot kaphattak (az AF kihagyásával,az mindig politikai szerveké volt) a 132-esek korában ,de ezt csak feltételezem. Az állammal vegyes tulajdonú,vagy tisztán nyugati cégek képviseletei pedig AY-t ,ez biztos.

Minap olvastam valahol egy 130-as tulaj szánalmas nyilatkozatát ,hogy az ő kocsija is a KÁDÁR-flottába tartozott. Ez a meskete is gazdagítja az egetverő baromságok - a témában egyébként sem szegény - tárházát. A pártvezetés a szovjet gyátmányokon kívül kb. '65-86-ig már kizárólag MERCEDEST szerzett be ,a még szolgálatban lévő amerikai típusokat folyamatosan selejtezték.Vonatkozott ez a külhoni diplomáciai testületre is.

Egyébként 130-ast és a 132-est én is karmoltam capo-s kiállása miatt.
Előzmény: engé68 (538)
haflinger Creative Commons License 2008.05.25 0 1 545
SG 18-37 IFA W50LA/K és E-512 kombájn 1980 körül a nagykapornaki TSZ-ben











SF 94-58 IFA W50LA/Z Kertitox Góliát permetező felépítménnyel a 70-es évek végén az Agromasexpo kiállításon











SE 87-67 IFA W50LA/K és BH 025M kotrógép a 70-es évek végén
keepitretro Creative Commons License 2008.05.25 0 0 544
ZJ 02-75 Skoda S100 fehér, 1976 május
p21-feri-tb Creative Commons License 2008.05.25 0 0 543

Szépnapot.

 

MH-76-43  MZ Ts 125 de luxe élénkpiros.Gyát év: 1977 Forg. hely: 1977 05 31

Átrendszámozva 1991 06 22  UEC-534-re

 

BJ-04-43  MZ Ts 250 középzöld. Gyárt év:1983 Forg.hely 1988 07 28

Átrendszámozva 1991 11 27  UFS-703-ra   és mégegyszer 

Átrendszámozva 1994 07 11  UPW-811-re

engé68 Creative Commons License 2008.05.25 0 0 542
jutnak
Előzmény: engé68 (541)
engé68 Creative Commons License 2008.05.25 0 0 541
FIAT 132-esek nem jut eszedbe véletlenül?
Előzmény: qualitaet (540)
qualitaet Creative Commons License 2008.05.25 0 0 540
Meg a lengyel csaj... ,semmi nyolcvanas évek eleji ''gáz szerkó''. Ma is megállná a helyét, tökre vinném...

Jut eszembe!

A BÁCS FERINEK egy fehér 1500 s-e volt '84 nyarán. Párszor láttam az orbán-téri közértben. Sajna a tábla nem ugik be, talán KJ-s?
Az viszont hundert prozent , hogy a tv-bemondó KERTÉSZ ZSUZSÁVAL volt. (gyengébbek kedvéért :molett, hemüveges hölgy , ő mondja alá a DALLAS-stáblistát)
Előzmény: engé68 (539)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!