Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nagysandorivo Creative Commons License 2015.08.29 0 0 1246

Sziasztok!

 

Segíteni tudnátok, hogy mi a neve a képen megjelölt szellőzőrácsnak ami a műszerfal felső részén van? Több fül le van róla törve és nagyon rezonál.

 

 

Köszönöm!

nagysandorivo Creative Commons License 2015.08.29 0 0 1245

Sziasztok!

 

Segíteni tudnátok, hogy mi a neve a képen megjelölt szellőzőrácsnak ami a műszerfal felső részén van? Több fül le van róla törve és nagyon rezonál.

 

Köszönöm!

alexfield Creative Commons License 2015.08.22 0 0 1244

Sziasztok!

 

Van egy 2006-os Astra H GTC-m, aminél ma arra lettem figyelmes, hogy az anyós ülés felől a lábtörlőgumin víz cseppek vannak! Utána néztem, és a kesztyűtartó mögül csepeg a víz, egy henger alakú műanyag búraszerű dobozba megy egy 2 szál vezetéket tartalmazó csatlakozó, és ott is vizes, gondolom ott csepeg! Mi lehet ennek az oka?

 

Válaszokat előre is köszönöm!

 

Blaudog Creative Commons License 2015.08.21 0 0 1243

Az elosztóban lévő hall generátor? jeladó zárlatára számíthat...

 

Előzmény: SzTsaba (85)
András82 Creative Commons License 2015.08.19 0 0 1242

Kicsit fogalalomzavaros amit írsz.

 

Szerintem:

2006-os évjáratban nem lehet X14XE motorkódja.

Azt tudtommal a 2000-es modellévig gyártották.

2006-os nagy eséllyen Z14XEP, esetleg Z14XE nagyon utolsó szériája...

 

Szerintem olvastasd ki valakivel a tárolt hibakódot, azzal előrébb vagy.

Előzmény: dom003 (1241)
dom003 Creative Commons License 2015.08.18 0 0 1241

sziasztok!

Adott egy 2006os Opel Astra g kombi. X14xe motorkódos. Nos a minap felvillant egy lámpa, a net szerint motorvezérlő rendszer,elindulásgátló, a könyve szerint kipufogó gáz szabályzó vagy mi az fene. Ez a kis lámpa folyamatosan világít. Mi lehet a hiba? Muszáj a szervíz vagy megoldható itthon is?

bnorci71 Creative Commons License 2015.08.17 0 0 1240

Sziasztok!

 

F Astra 1,7Tdi 1997-es

szervó kormánymű vége kiszakadt, hol van azonosító szám a kormányművön? felülről ahol a csövek belemennek semmit nem látok rajta csak egy 'R' betűt meg egy '4'-est

ugyan ennek a kocsinak a motorja nem pörög üresen se 2000-felé, üzemanyag szűrő nemrég lett cserélve belenéztem nem volt színültig a de levettem tiszta benne a gázolaj könnyen át tudtam fújni rajta, intercoolerről levettem a csövet turbónyomás van.

Ha nyomok egy padlógázt és nem engedem el amikor elkezd fulladni le is áll, de utána pöcre indul.

Mi lehet vele adagoló?

Ja befecsfejeknél meglazítottam a hollandert rögtön változik a hangja és jön is ki nafta.

Alapjárat egyenletes.

András82 Creative Commons License 2015.08.14 0 0 1239

Én is jókat hallottam róluk!

Én megvárnám őket.

2 év garancia!

Máshol 6 hónap...

Attól félek egyszer nekem is küldeni kell.

Előzmény: noorbee (1227)
koroseck Creative Commons License 2015.08.14 0 0 1238

Ja, nem is nekem válaszoltál, hanem az előző kérdezőnek

 

Akkor várom a további ötleteket!

Előzmény: koroseck (1237)
koroseck Creative Commons License 2015.08.14 0 0 1237

Megnyugtatlak, le lehet, csak nem szeretik az autószerelők bántani, nekem is az egyik opel-es kollega csinálta meg :)

 

Köszönöm válaszod, megnézetem ezeket.

Előzmény: András82 (1236)
András82 Creative Commons License 2015.08.14 0 0 1236

De aztán lehet tévedek, mert látom van hozzá készlet is:

 

András82 Creative Commons License 2015.08.14 0 0 1235

Tudtommal XEP-nél nem lehet levakolni az EGR-t :P

 

Érdemes ezek szerint angol verzióban használni az OPCOM-ot.

Kínai fordítás angolról magyarra :)

 

P0300 és társai nem gyújtáskimaradás, hanem égéskimaradás.

Sokan erre egyből a trafót/gyertyát cserélik, pedig ennek számos más oka lehet.

- alacsony rendszerfeszültség

- nem megfelelő mennyiségű levegő, benzin, szikra (a nem megfelelő időben)

 

Nekem pl hibás akksi okozott ugyanilyet, plusz a saru is rossz volt.

Csere után megszűntek az ilyen hibáim.

 

Fojtószelep tisztítást mindenképp érdemes csinálni, ha még nem volt.

Én ránéznék az akksira, töltésre is, főleg ha alacsony feszültséget jelez némelyik injektor.

A lambda szondára is rá kéne nézni, szerintem ez a katalizátor utáni.

 

Gyertyát is érdemes megnézni, a gyári (a gyárilag előírt) a legjobb megoldás szerintem.

Előzmény: koroseck (1233)
koroseck Creative Commons License 2015.08.14 0 0 1234

Kép eltünt...1

Előzmény: koroseck (1233)
koroseck Creative Commons License 2015.08.14 0 0 1233

Sziasztok!

 

És ilyennel?

 

Z14XEP LPG/Benzin 1,4 G Astra Twinport

 

Tünet:Az autó rángat

 

2 éve volt gyújtótrafósor cserélve, az EGR szelep vakítva.

 

Köszönöm!

András82 Creative Commons License 2015.08.13 0 0 1232

Sziasztok!

 

Valaki találkozott már ilyennel:

 

Opel Astra G

Z14XE 

2000/11

 

P0120 - Throttle Position Sensor 1-2 Correlation
(08) - Not present

P1550 - Limp Home - Electronic Throttle Control Power Management
(0B) - Not present

P1550 - Limp Home - Electronic Throttle Control Limited Performance
(0A) - Not present

Reggel hidegen indításkor feldob egy ilyen hibakód kombinációt.

Leállítom, beindítom mégegyszer, akkor elalszik a hibalámpa.
Tünet: semmi
Csak reggel, hidegen.

Valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalat? 

 

Lefordítani, le tudom :)

 

 

Kopi:

 

P0120-Fojtószelep helyzetérzékelő 1-2 korreláció

P1550-Elektronikus fojtószelep vezérlés teljesitmény irányitás

P1550-Elektronikus fojtószelep vezérlés csökkentett teljesitmény

noorbee Creative Commons License 2015.08.04 0 0 1231

Köszi az infót, közben hozzájuk vittem el http://pixelfix.hu/ remélem rendben lesz. 1 év gari van rá. Az opel szerviz szerint korábban valahol "megpatkolták" az üzemanyag pumpát (az apósom autója) sajnos a szervizben nem voltam ott mikor kiolvasták így ezt még ki kell nyomozom - állítólag ez sem egészséges a vezérlőnek, ha így marad.

Előzmény: B.GY (1229)
Tümmleres Creative Commons License 2015.08.03 0 0 1230

Igen, volt. A fogyasztás is menőtt, plusz erősen kormos volt a kipufogó gáz.

Egy szenzos hiba volt, diagnosztikai eszközzel rendelkező szerelő csinálta meg.

5-vagy 6000 Ft volt...

 

Előzmény: Barnabás Márton (1224)
B.GY Creative Commons License 2015.08.03 0 0 1229

Ja a link lemaradt :)

http://www.autom3.hu/

B.GY Creative Commons License 2015.08.03 0 0 1228

Kollégám ide vitte a kocsiját ECU javításra.Z14XE-s G Astra.Megvolt velük elégedve.

Előzmény: noorbee (1227)
noorbee Creative Commons License 2015.08.03 0 0 1227

Üdv Mindenkinek!

 

1,4-es motorvezérlőhőz keresek valakit aki helyre tudná pofozni. Eddig őket találtam: http://www.autodigit.hu/motorvezerlo-javitas.html , de 08.24-ig nem vállalnak már munkát. Lenne más akit tudnátok ajánlani?

Köszi előre is!

jankó 1 Creative Commons License 2015.07.25 0 0 1226

Sziasztok, 1 kérdésem lenne. Astra F 96-os 1.7td Opel motoros. Elég erősen melegszik, konkrétan rámegyek az autópályára 100-110, és folyamatosan megy a ventilátorom. Ilyen melegekben, 30 fok körül, Érdinek úgy megy fel, hogy fűtés ráteker venti 4. fokozat a víz mg 97-98 fokos. Az autó jó, -15 ben is pöccre indul, jól fogyaszt semmi baja, mióta megvettem mentem vele 40000 km de ez a melegedés nem hiányzik.

 

keppsystem Creative Commons License 2015.07.19 0 0 1225

Sziasztok nekem egy olyan bajom lett a combi ASTRA-mal (H) , hogy a csomagtér ajtó a gombbal nem nyílik de önmagátol kinyílik és  pár másogpercenként működteti a zárat, és ha a világítást fel-majd lekapcsolom akkor is kinyílik. hol keressem a hibát? járt már így más is? Köszi

 

Barnabás Márton Creative Commons License 2015.07.17 0 0 1224

Sziasztok!

 

1995-ös F astra Caravan 1.6 16V 

Azt a hibát produkálja, hogy mikor beindítom kb 15 másodpercig jó aztán felhúzza az alapjáratot 4 ezerre.

vákum cső rendben van.

alapjárati motor kilett cserélve azt a hibakódott ki is adta és a csere után nincs hibakód de ugyanúgy "bőg" a motor.

Esetleg volt már valakinek hasonló problémája?

B.GY Creative Commons License 2015.07.15 0 2 1223

Az őrangyalod így jelez :)

Előzmény: PanderOne (1222)
PanderOne Creative Commons License 2015.07.15 0 0 1222

Sziasztok!

Mi lehet a 2001es évjáratú 1.7 dti G astrámmal, amikor 130km/h felé megyek megjelenik a sárga kulcsos autó a műszerfalon és erőtlenebb is lesz az autó, ha csökkentem a sebességet pármásodperc után kialszik és visszatért a lélek is belé :) Köszönöm előre is a válaszokat!

Üdv.

B.GY Creative Commons License 2015.07.14 0 0 1221

Rózsaszín,de meg kell nézni hol folyik el,mert az új is eltűnik:)

Előzmény: balzsam1 (1220)
balzsam1 Creative Commons License 2015.07.14 0 0 1220

Sziasztok!

 

Apámnak van egy uccsó szériás G Astrája.

8 éves van benne 87 e km.

 

Eltűnt a víz a kiegyenlítő tartályból.

Többnyire rövid utakra használja (15-25 km)Milyen színű víz megy bele? Zöld vagy rózsaszín??

 

Találkozott valaki ilyennel?

 

Bazsi

 

nemethgab_01 Creative Commons License 2015.07.13 0 0 1219

Sziasztok. Megkotlott a generátorom. Sajnos nem tudtam hazajuttatni az autót, kénytelen voltam "idegenben" javíttatni. Elvileg felújították az egészet. Azóta a következő a gond.....
Eleinte vékony hangot hallottam a generátor felől, ami a fordulat változásával együtt változott. Ez megszűnt. Viszont arra lettem figyelmes, hogy alapjáraton ha egyszerre nyitom-zárom az ablakokat, bekapcsolom a ventilátort, vagy bármilyen fogyasztót, egy pillanatra leesik a fordulat, mintha fojtaná vagy terhelné vmi a motort. Ez korábban nem vol, és mivel elvileg felújították a generátort nem is számítottam ilyen jellegű problémára. Olyan gyanúm kezd lenni, hogy valamit nem a legmegfelelőbb módon oldottak meg. Mitől lehet a fenti hiba?

csesznak74 Creative Commons License 2015.07.06 0 0 1218

Sziasztok. 

Opel astra g karaván  1,4 benzin  173000 km. Atom gyenge.  Klimával egyenesen borzasztó. Klimával hullámzik az autó. Trafó, EGR csere megvolt.  

Szemből, jobbról a második gyertya kormos. Olajfogyás nagyon minimális. Ötlet valakinek? 

 

68attila Creative Commons License 2015.07.06 0 0 1217

Üdv!Ha érdekel valakit az általam lent leírt G-astra hiba megoldása:a generátoron van egy vákumszivattyú a szimeringje engedett az olaj befolyt a generátorba,emiatt időnként egy-egy pillanatnyi túlfeszültséget gerjesztett és ilyenkor kivágta a fényszóró izzókat az elektronika védelme pedig letíltott.Érdekes,hogy a feszültségszabályzón átment.Ahogy megszünt a túlfeszültség a motor azonnal indult.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!