Van egy 2006-os Astra H GTC-m, aminél ma arra lettem figyelmes, hogy az anyós ülés felől a lábtörlőgumin víz cseppek vannak! Utána néztem, és a kesztyűtartó mögül csepeg a víz, egy henger alakú műanyag búraszerű dobozba megy egy 2 szál vezetéket tartalmazó csatlakozó, és ott is vizes, gondolom ott csepeg! Mi lehet ennek az oka?
Adott egy 2006os Opel Astra g kombi. X14xe motorkódos. Nos a minap felvillant egy lámpa, a net szerint motorvezérlő rendszer,elindulásgátló, a könyve szerint kipufogó gáz szabályzó vagy mi az fene. Ez a kis lámpa folyamatosan világít. Mi lehet a hiba? Muszáj a szervíz vagy megoldható itthon is?
szervó kormánymű vége kiszakadt, hol van azonosító szám a kormányművön? felülről ahol a csövek belemennek semmit nem látok rajta csak egy 'R' betűt meg egy '4'-est
ugyan ennek a kocsinak a motorja nem pörög üresen se 2000-felé, üzemanyag szűrő nemrég lett cserélve belenéztem nem volt színültig a de levettem tiszta benne a gázolaj könnyen át tudtam fújni rajta, intercoolerről levettem a csövet turbónyomás van.
Ha nyomok egy padlógázt és nem engedem el amikor elkezd fulladni le is áll, de utána pöcre indul.
Mi lehet vele adagoló?
Ja befecsfejeknél meglazítottam a hollandert rögtön változik a hangja és jön is ki nafta.
Köszi az infót, közben hozzájuk vittem el http://pixelfix.hu/ remélem rendben lesz. 1 év gari van rá. Az opel szerviz szerint korábban valahol "megpatkolták" az üzemanyag pumpát (az apósom autója) sajnos a szervizben nem voltam ott mikor kiolvasták így ezt még ki kell nyomozom - állítólag ez sem egészséges a vezérlőnek, ha így marad.
1,4-es motorvezérlőhőz keresek valakit aki helyre tudná pofozni. Eddig őket találtam: http://www.autodigit.hu/motorvezerlo-javitas.html , de 08.24-ig nem vállalnak már munkát. Lenne más akit tudnátok ajánlani?
Sziasztok, 1 kérdésem lenne. Astra F 96-os 1.7td Opel motoros. Elég erősen melegszik, konkrétan rámegyek az autópályára 100-110, és folyamatosan megy a ventilátorom. Ilyen melegekben, 30 fok körül, Érdinek úgy megy fel, hogy fűtés ráteker venti 4. fokozat a víz mg 97-98 fokos. Az autó jó, -15 ben is pöccre indul, jól fogyaszt semmi baja, mióta megvettem mentem vele 40000 km de ez a melegedés nem hiányzik.
Sziasztok nekem egy olyan bajom lett a combi ASTRA-mal (H) , hogy a csomagtér ajtó a gombbal nem nyílik de önmagátol kinyílik és pár másogpercenként működteti a zárat, és ha a világítást fel-majd lekapcsolom akkor is kinyílik. hol keressem a hibát? járt már így más is? Köszi
Mi lehet a 2001es évjáratú 1.7 dti G astrámmal, amikor 130km/h felé megyek megjelenik a sárga kulcsos autó a műszerfalon és erőtlenebb is lesz az autó, ha csökkentem a sebességet pármásodperc után kialszik és visszatért a lélek is belé :) Köszönöm előre is a válaszokat!
Sziasztok. Megkotlott a generátorom. Sajnos nem tudtam hazajuttatni az autót, kénytelen voltam "idegenben" javíttatni. Elvileg felújították az egészet. Azóta a következő a gond..... Eleinte vékony hangot hallottam a generátor felől, ami a fordulat változásával együtt változott. Ez megszűnt. Viszont arra lettem figyelmes, hogy alapjáraton ha egyszerre nyitom-zárom az ablakokat, bekapcsolom a ventilátort, vagy bármilyen fogyasztót, egy pillanatra leesik a fordulat, mintha fojtaná vagy terhelné vmi a motort. Ez korábban nem vol, és mivel elvileg felújították a generátort nem is számítottam ilyen jellegű problémára. Olyan gyanúm kezd lenni, hogy valamit nem a legmegfelelőbb módon oldottak meg. Mitől lehet a fenti hiba?
Üdv!Ha érdekel valakit az általam lent leírt G-astra hiba megoldása:a generátoron van egy vákumszivattyú a szimeringje engedett az olaj befolyt a generátorba,emiatt időnként egy-egy pillanatnyi túlfeszültséget gerjesztett és ilyenkor kivágta a fényszóró izzókat az elektronika védelme pedig letíltott.Érdekes,hogy a feszültségszabályzón átment.Ahogy megszünt a túlfeszültség a motor azonnal indult.