Nem öt. Az csak a támogatás. A beruházó további legalább ötöt zsebből szándékozik hozzátenni.
Ha működő (fűthető, rendezvényezhető) úszóműnek megépül az eredeti elrendezéssel, kialakítással, mely nem az uszályokra csarnok hatékonyságú, én el tudom képzelni ezt az összeget. De az örödög a részletekben rejlik. Mennyire fog emlékeztetni az eredetire?
Lehetne a google egy olyan transz-Mercator, amin a képernyő közepe mindig a kiterített vetület közepe lenne, tehát nem csak szögtartó, hanem a térkép központjában a lehető legjobban mérettartó is (persze ez a belenagyítástól függ).
Szóval ha az északi sarkra keresek, akkor az legyen pontos és az egyenlítő, a nézet szerinti alsó és felső pontja legyen széthúzva.
Az UTM annyit tesz, mint vetületi rendszer, hogy univerzális transz-Mercator. Ez a Google Maps.
Ezen térképeken, amikor így van kivetítve, akkor a sarkok pont olyan hosszúak, mint az egyenlítő.
Viszont ezen térkép nagy elöőnye a szögtartóság.
Ha adott irányba elindulsz és azt tartod, akkor garantáltan oda jutsz, ahivá indultál.
Ezzel szemben van számos egyéb vetület, ami viszont területtartó. Láad EOV. Ami egy süllyesztett hengervetület.
Azt is hozzá kell tenni, hogy a Mapsszel ellentétben épp az Google Earth egyik zsenije, hogy ábrázolásban roppant dinamikusan váltja a vetületi ábrázolásokat (gömb, kúp, süllyesztett henger, stb), miközben a koordináta rendszere végig egységrsen az UTM-hez igazodik.
Mondjuk simán lehet, hogy olyanon bukott el a szovjet út lehetősége, hogy a szerződésben szerepel mondjuk a leszállítás és az átadás, amihez kell a gyári személyzet, viszont az meg az akkori kágébé szerint nettó kémkedés lehetett volna.a szovjet belvízi utakról...
Ez a négy hollandus hajó rendesen kikezdhette a bolgár költségvetést
Kis pontosítás: a 3 tolót a De Biesbosch in Dordrecht gyártotta, együtt készültek a SOFIA/ROUSSE kabinosokkal, a De Hoop pedig az utómunkálatokért felelt.