Nem kell hozzányúlni :) Gyári állapotban van :) Most szépen megy a terasz alá :) Annyi változtatás lesz, hogy megy egy ágy abban az oldalba ahol a hűtő van :) Na ahol a sárga figura van. Átnéztem hová tudom felfogatni, ugy hogy ne legyenek maradandó dolgok, és 3 perc alatt összecsukható legyen. 170 cm * 65 cm és a magassága 60 cm körül.
Sajnos kinőttűk, bár útolag kiderült jobban el tudtunk pakolni az N/126-ba.. de már ebbe is megtörtént 1-2 újitás és már alakul a dolog. A tied, hogy áll?
Az Autóklubnál legnagyobb megdöbbenésemre, még fékpadra is felhúzták, felpörgették, és hátramenetben hirtelem felengedték a kuplungot, és így ugrasztották be a ráfutóféket, hogy mérjék.
Gondolhatjátok, hogy a szívbaj jött rám belegondoltam, hogy a nem egészen egy éves kocsimmal leugranak a félpadról..., de megúsztam.
Még egy lényeges dolog a műszaki vizsgával kapcsolatosan, elsőzorban a lámpákat, a fényvisszaverő prizmákat ellenőrizték, és mondták, hogy a bukások abból szoktak lenni, hogy a prizmák elől, hátul és talán oldalt is (az enyémen van) nincsenek felszerelve.
A másik ami a régi NDK cuccoknál nem volt, de kell, hogy legyen, az a két biztosító lánc. Erre már a bejelentkezéskor telefonon figyelmeztettek.
Hali! Én tavaly vizsgáztattam az N/126-ot a Pécsi Közlekedési Főfelügyeleten. Alvázszámot néztek és a vílágitást a lakót ki sem kellet nyitni nekik. Jövöre visszem a Qek-et kíváncsi vagyok most tényleg hogy van ez?!
Én két éve vizsgáztattam az Autóklubnál, akkor kérték a gáztömörségi és az érintésvédelmi jegyzőkönyvet.
Az előző tulajdonos 2005-ben a papírokkal együtt adta az előző vizsgálat doksit is, ezek szerint 2004-ben is kérték már, mert feleslegesen biztosan nem csináltatta volna meg.
A stabilizátoros vonófejen a vonóhorgon levő gömbre nem a vonófej fém pofái fognak rá, hanem három ferrodolos betét ami mint egy-egy fékbetét fékezi a lengést, másrészt a vonófej tengelyirányban is lehetővé tesz - bizonyos határokon belül - csavaró-billegő mozgást. Engem nagyon érdekelne egy olcsó vétel, csak a Bastei rúdmérete természetesen NDK szabvány, és a standard ALKO fejek átmérője nem passzol. Egyébként itt még video is van a működésről: http://al-ko.hu/fahrzeugtechnik/caravan/entwicklungen/aks.html
"Hát az innen nem derül ki csak hosszas beszélgetések után és az is halványan,hogy ki -kicsoda" -van akinek sikerül.....,de éppen az a szép ebben a fórumozásban, hogy az ember saját maga döntheti el , milyen társaságban akar részt venni benne..........+ a kempingben is
Méé?Még nem vitted vizsgára amióta nálad van?A zzagyam eedobom..Nna most már főleg érdekel az a stabilizátoros izéé!Hogy akkor minek akarsz venni magadnak?80-90-nél többel úgysem utazol vele.Cirkulált már utánad a doboz?Vagy mert maradt felesleges pízed?Akkor kőccsük el 1 fórumosdira!Csak azért kell,mert olyan még nincs rajta?Sokkot kaptam.Aszittem,hogy...Na mindegy.
Nem!Hanem a vizsgán!Ezt illetékes helyen megkérdeztem az előbb említettek miatt.Mert én arra gondoltam,hogy egy ungáris papírt honnan a bánatból fogja értelmezni bármelyik idegennyelvű ország okoskája?Mert-hogy csak magyarul van rajta írva minden.Hát az a lényeg,hogy a műszaki vizsga érvényessége a garancia,hogy rendben van minden!
Tilmi?Neked ezt tudnod kéne!Te máá nem vagy kezdő,mint mi!!!Akkóó most mivan?
-valszeg, messzebb én se..........valahogy biztos alakulna......ha annyira érdekli a kempingest az érintésvédelem, biztos ért a mért eredményekhez is.....bogarássza.....
Hát pl. engem!Ha veszek valami új dógot akkor otthon rögtön szétszedem!Kíváncsi vagyok rá hogyan műkszik!Na jó most már nem annyira,de régebben így volt!
és külföldön az érintésvédelmi papírt hogyan magyarázod eeee?Mondjuk olaszországban.Hát én max az elettricsiig jutnék el olaszul,mert az meg máshogy úgy sem tud!
Akkóó jóvan!Szia Karcsi!Aztán mit mutattál fel a kempingben a középső ujjadat?Nna erre kíváncsi vagyok...Vagy pl. arra,hogy hogyan múúkodik az a stabilizátor?Valami komoly okfelytésre vágyok!