Miután mindenféle rendszámmal foglalkozó topic-kal találkoztam, de olyannal nem ami az 1990 előtt kiadott rendszámokkal, azok történetével foglalkozik, vettem a bátorságot, egy ilyent nyitni.
Arra kérem az ide írókat, az általuk feltett rendszámokkal kapcsolatban a lehető legtöbb információt, képet, évjáratot tegyék fel.
"Ha nem lenne nagy fáradtság, írjál gyártmányt, típust és a forgalomba helyezés dátumát is. Minden típust nem ismerek fel kép alapján, van amiben te jártasabb vagy."
Bocs, hogy akkor bővebb adatokat nem írtam, de elég húzós időszakunk van a munkahelyen és éjszakánként már nemhogy írni, de olvasni se nagyon volt erőm :-)
Gyártmányt, típust általában tudok írni, de forgalomba helyezést nem nagyon, max. azt, hogy kb mikor, hol készült a kép.
Most pótolom a múltkori képekről az infókat:
16-434 Eicher ED13 1980 körül Zalakaroson 633-36 Dutra-1000 1970-es évek végén, a Baki Állami Gazdaságban 636-89 Dutra D4K-B 1970-es években Zalaegerszegen 689-04 Dutra-1000 turbófeltöltővel felszerelve, 1980 körül, a helyszínre nem emlékszem 710-02 T-150K a Zalaszentgróti Állami Gazdaságban 1981-ben
AE 40-78 + VC 81-60 Haflinger és Zetor-50 Super, a pacsai Növényvédő Állomás gépei 1970 körül Türjén, a vasútépítésnél dolgoztak bérmunkában. A képen apám látható, aki akkor a Zetorral dolgozott, majd pár évvel később ő is Haflingerrel
AR 04-06 Lada Niva Keszthelyen 1980 körül
AR 33-21 UAZ-469B a nagykapornaki TSZ kocsija az 1980-as évek végén, benzincső-törés miatt kigyulladt és kiégett, (fél órával előtte még én használtam, de akkor éppen nem ültem benne)
AS 56-40 UAZ-469B a nagykapornaki TSZ kocsija, a 80-as évek közepétől 2000-ig szolgált hűségesen, Ő volt a legkedvesebb autóm :-)
AT 98-39 Haflinger 700 AP/2 a zalaegerszegi Növényvédő Állomás autója a 1980 körül, ekkor már apám dolgozott vele
FH 44-65 UAZ hátán Haflingerrel a Növényvédő Állomáson
No nem egészen ..... A kis motoros Spartak 1089ccm volt a 440 , valóban 4 henger 40 lóerő , a 445 volt a ' nagy ' motoros 1221ccm , 45 lóerős Spartak , a Felicia elődje pedig a 450 volt , a maga kemény 50 lóerejével .... De hogy ne csak OFF legyek : TN - 05 - 85 Lada 1200 ' 81 május . Ez volt az első autóm , ' 88 - ban vettük , ' 93 - ban , mikor az ember feneke alól vették meg az orosz ( ukrán ) nepperek a Ladákat , egy ilyen vitte el ...
Egyre gyakrabban előfordul, hogy olyan rendszámot közöltök, ami már megvolt. Ezért van az, hogy a forrás statisztikában nem annyi rendszám szerepel a nick mellett, mint amennyit küldtetek.
Egy kis leg:
Mivel a Wartburg van az élen, legrégebbi Wartburg:
Wartburg 161 Pannonia 154 VAZ 70 Trabant 54 Skoda 48 Csepel mkp 44 Ikarus 36 Moszkvics 23 Volga 19 FIAT 18 VW 18 MAZ 18 Polski-Fiat 15 GAZ 11 Rába 10 IFA 10 Steyr-Puch 10 Csepel tgk 10 Danuvia 10 Zastava 9
Fajta szerint mind:
Magán szgk 440 Nagy motor 138 Kis motor 64 Posta 51 Állami szgk 41 Busz 35 Tgk 26 Honvédségi 26 Oldalkocsis mkp 24 BM 16 Pótkocsi 15 Nem állami tgk 13 Taxi 8 Vontató 6 Lassú jármű 5 Nem állami szgk 4 Bérautó 4 Külföldi áp. Magánautó 3 Mkp 3 Próba 2 Mentő 1 Teher ok. 1 Végösszeg 926