Általában ez van ha a jv nem rendezkedik: a makói buszon nyomorgás, a deszkin teniszeznek, makói busz Deszkre ér, szinte minden megállóban meg kell állni a leszálló utasok miatt. Makói utasok morognak, megy az anyázás, járat késik.
Ha a jv nem engedi fel a makóira az utast, mert pl előtte áll a 8-ason a deszki, akkor meg lelkileg megroppannak. Én nem is értem.
A reggeli 6:45-ös járatnak meg van elég baja / utasa, nem hogy még a deszkiekkel kelljen szórakozni. Egyébként menetrend szerint 6:46-kor indul a szanitól a deszki járat. Ez olyan nyúl szindróma. Ha késik a deszki, akkor a makói járat a hibás, ha nem késik, akkor is, mert neki joga van oda felszállni. Észt meg nem osztanak minden megállóban (ezek szerint).
Szegeden a Bakay Nándor utca 48-szám alatt érdeklődj. A főbejáratnál a portán megmondják melyik hölgyet keresd. Elvileg létezik a lehetőség, de az utóbbi időben nem indult "D" kategóriás tanfolyam.
Mezőhegyesen csak kb fél napot volt FGM- 328, előtte is és utána is GUFfancs volt. Utóbbinak eléggé nyikorognak a fékei. LLE-634 helyett még mindig BOS-770, és KAZ is újra nálunk van. Viszont jó hír, hogy KMB-549 dolgozik.
HKE-983 ment ma (is?) Pestre. Régebben az volt a módi, hogy ha valamelyik autó kidőlt a sorból és másik gazdás autót kellett betenni helyette, akkor a kidőlt autó gazdája ment vele, tehát pl. ha HKE-982 kihalt, akkor megkapták 983-at és ők mentek vele Pestre, 983 gazdái meg valami 260-ast kaptak. Ámde újabban úgy látom, hogy ilyenkor (pl ma) HKE-983 ment a saját gazdájával Pestre, és 982 gazdái 983 fordájában valami tartalékautóval. Utóbbi igazságosabb rendszer szvsz.
HHR-852-be is ömlik be a víz a legbefúvóknál (főleg a 4-es ülések felett), valamint a 1-2 helyen az olvasólámpáknál, illetve a 2-es ajtónál a légbefúvó mennyezeti konzolnál.