Keresés

Részletes keresés

1047 005-2 Creative Commons License 2006.09.19 0 0 1975
"akkor sikerült ismét félrerakni egy olyna gépet ami nem üzemképes :((
Majd 20-25év múlva meg majd mindeki fel akarja támasztani csak nem lesz pénz rá úgy mint a Gyíknál..."

Nagyobb a valószínűsége,hogy hamarosan megjelenik a pályaépítéseknél vagy egy magáncégnél bértolatni.
Előzmény: varjan01 (1967)
papifan Creative Commons License 2006.09.18 0 0 1974
Tényleg, remotdália...
Ma valszeg dög lett a 234-es bézé,
ami az egyik szilvási bézékígyó tagja volt.
A 1313-as ontopik masina segítségével jutott el F.abonyba.
Hova ment onnan?
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.18 0 0 1973
Csak 1200-as van.1206-7-8-9-10-11-13-14-20.
Előzmény: Andreesh (1972)
Andreesh Creative Commons License 2006.09.18 0 0 1972

Hali!

Most melyik remot Dácsiák vannak Pécsen?

Kösz!

vasutTOM Creative Commons License 2006.09.17 0 0 1971

A 7578 kolléga is ezt kérdezte. Neki ezt a választ küldtem:

1985-ben a MÁV kísérleteket kezdett az M47 sorozatú mozdonyok motorcserével történő korszerűsítésére. 1989-90-ben 2023 és a 2032 psz. gépekbe 8 PA-4V 185 típusú dízelmotort szereltek. A 2032 psz. mozdonyba az új motoron kívül egy VOITH L3r4 típusú hajtóművet is beépítettek. A hajtóművet az osztrák VOITH cég ajánlotta fel a MÁV-nak kipróbálásra. 1995-ben a 2033 psz. mozdonyt is átépítették. A gépbe a már korszerűbb 8 PA-4VG dízelmotor és a L3r4U2 hajtómű lett beépítve. A MÁV a mozdonyok pályaszámát nem módosította. 1996-ban 3 újabb mozdony lett átépítve. A mozdonyokba a 2033 psz. mozdonnyal megegyező motor és hajtómű lett beépítve. A motor változó geometriájú (VG) égéstérrel, elektronikus regulátorral, elektronikus diagnosztikai és kijelző egységgel rendelkeznek. A hajtóműnek mindkét irányba 2-2 nyomatékváltója van. Az irányváltás az ellenkező forgásirányú nyomatékmódosító feltöltésével valósítható meg. A hajtómű elektromos vezérlésű. Az utóbbi mozdonyok átszámozásra kerültek, a pályaszámuk második számjegyét egy 1-re cserélték. (2057→2157).

Előzmény: peti 19 (1930)
Nohabf Creative Commons License 2006.09.17 0 0 1970

Talán  a Royal Hungárián  majd meg lehet találni mint kiskanalat.

 

(Bocsi ez kicsit durva volt).

Előzmény: Don Simon (1968)
Nohabf Creative Commons License 2006.09.17 0 0 1969
Nem hinném elég romosan néz ki szegényke.
Előzmény: varjan01 (1959)
Don Simon Creative Commons License 2006.09.17 0 0 1968

"Már  a Füstiben pihen az M47 1001-es gép is:"

 

Ahoz képest hogy már hány éve átlett minősítve, már éppen itt volt az ideje hogy valami történjen vele.

És tényleg igaz az, hogy ha ilyen tempóban haladnak vele, akkor jó ha 20 év múlva lesz beleőle valami.

Előzmény: Nohabf (1955)
varjan01 Creative Commons License 2006.09.17 0 0 1967
akkor sikerült ismét félrerakni egy olyna gépet ami nem üzemképes :((
Majd 20-25év múlva meg majd mindeki fel akarja támasztani csak nem lesz pénz rá úgy mint a Gyíknál...
Előzmény: m61-008 maki (1963)
f_k Creative Commons License 2006.09.17 0 0 1966
Köszi, arra tippeltem volna én is.
Előzmény: Hornyi88 (1965)
Hornyi88 Creative Commons License 2006.09.17 0 0 1965
Ajka-Felsőcsingeren 05.27.-én. :-)
Előzmény: f_k (1964)
f_k Creative Commons License 2006.09.17 0 0 1964

Ezek a képek hol készültek?

 

Köszi

Előzmény: Szili_V43 330 (1933)
m61-008 maki Creative Commons License 2006.09.17 0 0 1963

Közel sincs hozzá.

Előzmény: varjan01 (1959)
varjan01 Creative Commons License 2006.09.17 0 0 1962
Bocsánat!
Természetesen M43 és M47ről van szó a kérdésemben!
Előzmény: varjan01 (1961)
varjan01 Creative Commons License 2006.09.17 0 0 1961
Félig OFF
Érkezett Mo-ra olyan gép ami nem került a MÁV állagába és 1ből vállalatokhoz ill. cégekhez került iparmozdonyként?
varjan01 Creative Commons License 2006.09.17 0 0 1960
Mail ment!
Előzmény: peti 19 (1949)
varjan01 Creative Commons License 2006.09.17 0 0 1959
Üzemképes a gép?
Előzmény: Nohabf (1955)
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.17 0 0 1958

M47-2023:98.08.04 C Sm

 

M47-2032:99.06.09 C Sm

 

És volt még a 2033,de azt 2005-ben átépítették 1300-ra

 

M47-2033:95.03.05 C+K Sm

Előzmény: peti 19 (1930)
Nohabf Creative Commons License 2006.09.16 0 0 1957
Csak ide sikerült besessennünk de ahogy elhagytuk a helyszínt már csukták is be az ajtót utánunk.
Előzmény: V43 1346 (1956)
V43 1346 Creative Commons License 2006.09.16 0 0 1956
Mégiscsak bejutottatok? :O
Előzmény: Nohabf (1955)
Nohabf Creative Commons License 2006.09.16 0 0 1955

Üdv!

 

Már  a Füstiben pihen az M47 1001-es gép is:

cs1014 Creative Commons License 2006.09.15 0 0 1954
Azt hogyan?

Másik hajtómű, vagy csak módosított áttétel.

Kisdákó nem 60-as csak?
Előzmény: KÖNIGNORBI (1897)
peti 19 Creative Commons License 2006.09.15 0 0 1953

Köszi

 

És ezek melyikekből lettek?

Előzmény: V43-1145 (1950)
laleszka Creative Commons License 2006.09.15 0 0 1952
Köszi.

Előzmény: peti 19 (1927)
M62 187 Creative Commons License 2006.09.15 0 0 1951

"Ha az én írásaimat ennek vélted,akkor elnézést kérek."

Nincs miért! Nem veled van/volt gondom. Véleményem inkább általános kérés, smile-val a végén :-)

 

Előzmény: Törölt nick (1938)
V43-1145 Creative Commons License 2006.09.15 0 0 1950
+ 1233, 1234
Előzmény: peti 19 (1949)
peti 19 Creative Commons License 2006.09.14 0 0 1949
Sziasztok

 

Hol tart jelenleg a remotosítás? Én itt tartok, lehet, hogy enyhén le vagyok maradva: :-)

 

 

M47 1201

M47 1202

M47 1203

M47 1204

M47 1205

M47 1206

M47 1207

M47 1208

M47 1209

M47 1210

M47 1211

M47 1212

M47 1213

M47 1214

M47 1215

M47 1216

M47 1217

M47 1218

M47 1219

M47 1220

M47 1221

M47 1222

M47 1223

M47 1224

M47 1225

M47 1226

M47 1227

M47 1228

M47 1230

M47 1231

M47 1232

M47 1235

M47 1236

M47 1238

M47 1301

M47 1302

M47 1303

M47 1304

M47 1305

M47 1306

M47 1307

M47 1308

M47 1309

M47 1310

M47 1311

M47 1312

M47 1313

M47 1314

M47 1315

M47 1316

M47 1317

M47 1318

M47 1319

m61-008 maki Creative Commons License 2006.09.14 0 0 1948
Köszönöm az információt.
Előzmény: szanthoa (1946)
tom sawyer Creative Commons License 2006.09.14 0 0 1947

Valószínűleg biztos:-)

 

Előzmény: szanthoa (1941)
szanthoa Creative Commons License 2006.09.14 0 0 1946
Most a fűtőház 30-as vágányán van. SZERINTEM helyben hozzák rendbe (gondolom festés, külső alkatrészek pótlása stb.).
Előzmény: m61-008 maki (1942)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!