Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Poéta81 Creative Commons License 2009.10.20 0 0 625
Aloha!
Japker Center http://www.japker.hu/

Aloha!
Előzmény: stella978 (624)
stella978 Creative Commons License 2009.10.20 0 0 624
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségünk.
Most vettünk egy 2000.XI.havi Corollát. Alapból egy kazettás Toyota rádiós egység van bent a konzolon. Kazettánk már nincs, viszont cd-nk az van egy pár. KAzettát soha nem fogunk hallgatni benne. CD olvasó létezik ehhez, vagy az egész egységet ki kell cserélni egy cd-s autórádióra???
És egyébként tudtok-e olcsó bontót Budapest környékén? Vagy olcsó boltot. A ködlámpa helyén lévő díszrács kéne még!

Köszi!
Wild_Wind Creative Commons License 2009.10.20 0 0 623
Üdv!Nem tudja vki véletlenül hogy van e légtelenítő csavarja a hűtőrendszernek a G6-os 4E-FE Corolán?Klíma nélküli, előre is köszönöm, üdv.
identicalmcqc Creative Commons License 2009.09.29 0 0 622
Hello!
1998-as békalámpás Corollám indítókulcsa megmakacsolta magát: eleinte kicsit akadozva lehetett zárba tolni, most viszont a hibajelenség az, hogy mintha egy kicsit mélyebbre csúszna a kulcs a gyújtás zárban és nem vagy csak nagyon kicsit fordul el. Ennek lehet oka az immobiliser kulcsbaépített chipjének meghibásodása? A szervízkulccsal minden további nélkül, pöccre indul továbbra is.
Nem lenne gond, ha a csomagtartó nyitó kallantyúja a vezető oldali ülés mellett nem tört volna le, így viszont két kulcsot kell hordani egy autóhoz.
Mit érdemes ilyenkor csinálni? Érdemes vacakolni vele vagy hagyjam a fenébe és keressek egy mási zárkészletet oszt jónapot. Keresem az optimális ár-érték arányú megoldást.
Köszönöm!
Üdv,
Kuszi
zsoel1 Creative Commons License 2009.09.28 0 0 621
Szia kleingy!

Az aotó 1.4-es VVT-i és a váltó 5 sebességes manuális!
Előzmény: kleingy (619)
zsoel1 Creative Commons License 2009.09.28 0 0 620
Szia!

Az ár 120-e kértek érte! Olaj+szimeringek stb ami ilyenkor vele jár!
Előzmény: Heesh (618)
kleingy Creative Commons License 2009.09.28 0 0 619

zsoel: javaslom, érdeklődj itt is, hátha többet tudnak segíteni. A váltó amúgy manuális vagy MMT?

http://forum.toyotaclub.hu/index.php?board=7.0

 

 

Heesh Creative Commons License 2009.09.28 0 0 618
Ne aggódj, van más is(bár az már a te autódat talán nem érinti). Amúgy mennyi volt a csapágycsere?
Előzmény: zsoel1 (617)
zsoel1 Creative Commons License 2009.09.27 0 0 617
Igen benne van minden!
Előtte az alap szerviz dolgokon kívül nem csináltak mást vele!A toyotánál azt mondták hogy a váltó csapágy az széria hiba((( Hát egy érdekes dolog! Azért vettem toyotát mert úgy gondoltam nem sok baj lex vele. Szerintem egy cégnek egy váltó javítás eléggé égő! A másik kocsim 30 éves és még a váltó nem volt meg bontva.
Előzmény: Heesh (616)
Heesh Creative Commons License 2009.09.27 0 0 616
Amúgy szk-es, lekövethető előéletű?
Előzmény: zsoel1 (615)
zsoel1 Creative Commons License 2009.09.27 0 0 615
szia!

Hát ennyi amit írtam mert decemberbe vásároltam! Egyenlőre szerintem egy 92-e km-er autótol ez épp elég!
Előzmény: Heesh (614)
Heesh Creative Commons License 2009.09.27 0 0 614
Milyen problémák voltak még vele?
Előzmény: zsoel1 (613)
zsoel1 Creative Commons License 2009.09.27 0 0 613
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérné mert már kezdek ki fogyni a dolgokból!
2005-ös évjáratú COROLLÁM 92-e km-er van benne! Voltak vele problémák és egyet nem tudok meg oldani! elöször fura hang jött a motor tér felől (zúgás) a váltóba kellet cserélni 2 csapágyat! Kecskemétem a toyotánál el végezték! Utána cseréltettem 2 axiál csuklót mert állítolag kotyogott. De még egy kotyogás marad benne ami mostanában földes úton fel erősödött. Kiderült hogy a kománymű és a kormány közti kereszt kotyog!
Ilyen keresztet honat lehet szerezni? Vagy csak szak szervízben lehet javítani!
E9Matyi Creative Commons License 2009.09.25 0 0 612
Eddig én sem találkoztam ilyen problémával, de a klubban az egyik tag Corolla GT-i-je ugyanezt produkálta.
Nem olyan, mintha gumi vagy felni lenne, mert inkább azt vettem észre, hogy ugyanúgy 100 fölött gyorsításnál csinálja inkább. Ha elengeded a gázt, majdnemhogy megszűnik. A centír, vagy tojás gondok meg álló motornál, üresben is jelentkeznek. Elkezdtem gondolkozni. Valami olyan alkatrész lehet kikopva, ami húzó erőnél képes rezonálni/kotyogni.
Először megpróbáltuk az olcsók cseréjével. 2 kormányösszekötő gömbfej és talpas gömbfej. Mégcsak nem is csillapodott a jelenség. Természetesen ha felemeltük az autót a kerék állt mint a cövek. Egy külső féltengely csuklót is cseréltünk, ami kézzel érezhetően jobban kivolt. Így sem változott a jelenség, sőt egyre intenzívebb.

Most hasonló cipőben járunk. Kérdés, hogy diffi lesz-e vagy netán megússzuk egy belső kormányösszekötővel. Szerencsére a klubban van sok segítőkész tag és kapunk kölcsönbe jó féltengelyt a próba erejéig. Ha a jó féltengelyekkel is csinálja, akkor Diffi lesz...
Most tényleg 3 váltód van? Nem vették vissza egyiket sem? Próbáld meg eladni a Késmárkba, vagy a Japkerbe.

Reményekedjünk, hogy belső féltengely csukló lesz. Ha gondolod megvárhatod, amíg mi leteszteljük, addig ne vegyél semmit. 1 hónapon belül megtörténik!

Egyébként ennek a srácnak az autójáról van szó:
http://corolla-club.hu/forum/viewtopic.php?t=1019&start=60
compot Creative Commons License 2009.09.16 0 0 611

Az lenne a legkevesebb.

 

De ahogy néztem európai modelleknél nem müködik az amit usa oldalakon láttam ebben a témában.

Előzmény: Totyasrác (598)
spooner Creative Commons License 2009.09.06 0 0 610
Ahogy mondod, és mivel azt postán küldték, és ugye igazából meg se fordult a fejembe hogy ugyanilyen baja lehet (a kezdetek kezdetén még) mondjuk hogy kapugarancia volt rá csak, ezért azt megettem!
Előzmény: Heesh (609)
Heesh Creative Commons License 2009.09.05 0 0 609
Dea másik váltó fel volt már rakva, és ki lett vele próbálva?
Előzmény: spooner (608)
spooner Creative Commons License 2009.09.05 0 0 608
Ezeken már túl vagyok, és semmi változás! Komplett kereket felnistől cseréltem kipróbálás végett, és még csak nem is változott a helyzet egy szemet se. Féktárcsákat vadi újra cseréltem, semmi változás...
Mindenesetre ha végére jártam netán a történetnek, megírom a tanulságot!
Előzmény: Totyasrác (606)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.05 0 0 607
Nem kell odanézni, csak tudni kell, mit csinálsz. Nekem 1-2 perc a csere kényelmes tempóban - igaz, elsőre megszenvedtem vele. Kézikönyvben emlékeim szerint lépésenként le van írva a munkafolyamat.
Előzmény: louis175 (602)
Totyasrác Creative Commons License 2009.09.05 0 0 606
A 100 feletti rázkódás, azért simán lehet egy szálszakadt gumi / centírozási gond miatt is... Ha a hátsó keréken, akkor nem a kormnyt rázza, hanem az egész kocsit. Volt ilyenem (nem Corollával), és a hátsó ülésen a kulccsomóm 30cm-eket ugrált 100 felett. A végén 150gramm súly a jobb hátsó keréken megoldotta, a felni nem volt a helyzet magaslatán :O

A tünet nem változik kerékcserekor? (Téli/nyári, vagy csak első/hátsó?
Előzmény: spooner (603)
Totyasrác Creative Commons License 2009.09.05 0 0 605
Rossz hírem van: ehhez valóban nőgyógyásznak kell lenni :/
Előzmény: louis175 (602)
Heesh Creative Commons License 2009.09.05 0 0 604
Hát, nekünk van 2 japán autó is a családban, öreg mindkettő, az egyikben 200K van, és mozog is a féltengely mindkettőben, tehát lóg a diffinél, de semmi ilyesmi tünet nincs. Ill. az egyik az nincs is országúton használva, de a másik(a 200K-s) az úgy fut nagy sebességnél is a pályán, mintha sínen menne. Szóval nem biztos hogy emiatt van. Egyébként ha kirakod üresbe, akkor is csinálja?
A mostani 1.6 Corollámba asszem nem lóg, úgy rémlik megnéztem aknán, amikor át lett nézve. De abban még nincs 100e sem(vvti, 2002-es).
Előzmény: spooner (603)
spooner Creative Commons License 2009.09.05 0 0 603
Hogy leírjam az egész történetet, ahhoz nagyon sokáig a gép előtt kellene üljek...
Röviden annyi, hogy kb másfél éve a kocsi 100 feletti tempónál elkezdett elég komolyan rázkódni. Remegés érződött a padlólemezen, és minél gyorsabban mentem, annál jobban előjött ez a hiba. Végül rájöttünk, hogy kizárásos alapon csak egy dolog lehet: A belső féltengely csukló a váltóból kijövet rettenetesen lóg fel-le. Hogy ezt hamar orvosoljam (egyébként 2000-es évjáratú a kocsim) vettem egy másik váltót, ami még sokkal fiatalabb sérült kocsiból 2005-ösből lett kivéve. Örültem is, mint majom a farkának, de hihetetlen vagy nem, a féltengely csonkot beledugva ugyanolyan természetellenes lógása volt. Érdekes viszont, hogy egy 1.4-ből való váltóba is beleraktam a féltengelycsonkot, aminek ugyanaz a fogszáma, mérete stb, csak a váltó külseje sok helyen nem egyezik, ezért kókányolás nélkül nem lehetne felrakni, abban viszont meg se mozdult a féltengelycsonk!
Így már két rossz diffivel rendelkező váltóm volt...
Eljött az ideje, hogy komolyan foglalkozzak a kérdéssel néhány hete, mert az autóval kezdett iszonyatosan gáz közlekedni. Szerelő szét, hiba megállapít, a differenciálműnek rendelllenes lógása lett, kikopott a diffi háza. Csodával határos módon találtam egy harmadik váltót, mert 1.6 vvti váltó az kb mint a fehér holló... Két szar váltóval találkozni már nagy balszerencse, NA ÉS AKKOR MIT MONDJAK, HA A HARMADIK VÁLTÓBA IS LÓG A FÉLTENGELY CSONK, MINT ÁLLAT????

Ezért ami biztos, hogy hiba van, féltengely lóg, és három hibás egyhatos váltóval találkoztam.
Ha az van, amire én gondolok (és nagyon nagy a valószínűsége) akkor a toyota az 1.6-os váltóban lévő anyagot és illesztést kurvára elbaszta!!!!!!!!!!!!!
Km nem vészes, mikor a hiba jelentkezett még nem volt benne 180ezer km!

Találkozott-e már valaki hasonló hibával?!
Ha igen, kérem írjon a fórumba, vagy akár a gaz69@freemail.hu-ra is!

Előre is köszönöm!
Előzmény: Heesh (601)
louis175 Creative Commons License 2009.09.05 0 0 602
Üdv!

2004-es Toyota Corolla 1,4 Hatchback tulajdonosa vagyok.
Tud valaki olyan megoldást a tompitott izzó cseréjéhez,amihez nem kell nőgyógyásznak lenni?
A bal elsőhöz kivettem az akkut,teleszkópos tükör segitségével az sikerült,de a jobb elsővel gondban vagyok.
Tud valaki segiteni?
Heesh Creative Commons License 2009.09.04 0 0 601
Vannak egyéb váltó-diffihibák is, akkor ez összefüggésben lehet ezzel?
Előzmény: spooner (599)
Heesh Creative Commons License 2009.09.04 0 0 600
Hali!

Évjárat, km?
Amúgy kérdezősködj itt is:

http://forum.toyotaclub.hu/index.php?board=7.0
Előzmény: spooner (599)
spooner Creative Commons License 2009.09.04 0 0 599
Sziasztok!

Kérdésem a következő!

VVTi- 1.6!!! Nem találkozott már valamelyikőtök azzal a problémával, hogy 100-110 feletti tempónál a belső féltengelycsukló szétrázza a kocsit meg a fogatokból a tömést is?!?!?!
Megvizsgáltuk, az egyhatos váltókon azt tapasztaltuk (ellentétben az egynégyesével) hogy a váltókban levő differenciálmű háza vészesen, és nagyon hamar elkopik, lógni kezd benne a féltengelycsukló!!!

???

Ha lenne hasonló tapasztalata valakinek írjon ezzel kapcsolatban.
Előre is köszönet
Totyasrác Creative Commons License 2009.09.02 0 0 598
Háááát - általában ennél több kell azért (ki/bekapcsoló, fék-, kuplungkapcsoló stb.). Meg szoftverben engedélyezni talán, ilyesmik.
Előzmény: compot (596)
szmol88 Creative Commons License 2009.09.02 0 0 597
hellosztok
toyota corollához hátso szélvédöt szeretnék szerezni dx 80-as évjárathoz
compot Creative Commons License 2009.08.24 0 0 596

Sziasztok!

 

2006 corollába szeretnék tempomatot. Ugy sejtem, benne van csak "ki van felejtve" a kapcsoló. Tudtok erről vmit?

 

http://www.toyotanation.com/forum/showthread.php?t=299894

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!