Egy kis segítségre lenne szükségünk. Most vettünk egy 2000.XI.havi Corollát. Alapból egy kazettás Toyota rádiós egység van bent a konzolon. Kazettánk már nincs, viszont cd-nk az van egy pár. KAzettát soha nem fogunk hallgatni benne. CD olvasó létezik ehhez, vagy az egész egységet ki kell cserélni egy cd-s autórádióra??? És egyébként tudtok-e olcsó bontót Budapest környékén? Vagy olcsó boltot. A ködlámpa helyén lévő díszrács kéne még!
Hello! 1998-as békalámpás Corollám indítókulcsa megmakacsolta magát: eleinte kicsit akadozva lehetett zárba tolni, most viszont a hibajelenség az, hogy mintha egy kicsit mélyebbre csúszna a kulcs a gyújtás zárban és nem vagy csak nagyon kicsit fordul el. Ennek lehet oka az immobiliser kulcsbaépített chipjének meghibásodása? A szervízkulccsal minden további nélkül, pöccre indul továbbra is. Nem lenne gond, ha a csomagtartó nyitó kallantyúja a vezető oldali ülés mellett nem tört volna le, így viszont két kulcsot kell hordani egy autóhoz. Mit érdemes ilyenkor csinálni? Érdemes vacakolni vele vagy hagyjam a fenébe és keressek egy mási zárkészletet oszt jónapot. Keresem az optimális ár-érték arányú megoldást. Köszönöm! Üdv, Kuszi
Igen benne van minden! Előtte az alap szerviz dolgokon kívül nem csináltak mást vele!A toyotánál azt mondták hogy a váltó csapágy az széria hiba((( Hát egy érdekes dolog! Azért vettem toyotát mert úgy gondoltam nem sok baj lex vele. Szerintem egy cégnek egy váltó javítás eléggé égő! A másik kocsim 30 éves és még a váltó nem volt meg bontva.
Segítséget szeretnék kérné mert már kezdek ki fogyni a dolgokból! 2005-ös évjáratú COROLLÁM 92-e km-er van benne! Voltak vele problémák és egyet nem tudok meg oldani! elöször fura hang jött a motor tér felől (zúgás) a váltóba kellet cserélni 2 csapágyat! Kecskemétem a toyotánál el végezték! Utána cseréltettem 2 axiál csuklót mert állítolag kotyogott. De még egy kotyogás marad benne ami mostanában földes úton fel erősödött. Kiderült hogy a kománymű és a kormány közti kereszt kotyog! Ilyen keresztet honat lehet szerezni? Vagy csak szak szervízben lehet javítani!
Eddig én sem találkoztam ilyen problémával, de a klubban az egyik tag Corolla GT-i-je ugyanezt produkálta. Nem olyan, mintha gumi vagy felni lenne, mert inkább azt vettem észre, hogy ugyanúgy 100 fölött gyorsításnál csinálja inkább. Ha elengeded a gázt, majdnemhogy megszűnik. A centír, vagy tojás gondok meg álló motornál, üresben is jelentkeznek. Elkezdtem gondolkozni. Valami olyan alkatrész lehet kikopva, ami húzó erőnél képes rezonálni/kotyogni. Először megpróbáltuk az olcsók cseréjével. 2 kormányösszekötő gömbfej és talpas gömbfej. Mégcsak nem is csillapodott a jelenség. Természetesen ha felemeltük az autót a kerék állt mint a cövek. Egy külső féltengely csuklót is cseréltünk, ami kézzel érezhetően jobban kivolt. Így sem változott a jelenség, sőt egyre intenzívebb.
Most hasonló cipőben járunk. Kérdés, hogy diffi lesz-e vagy netán megússzuk egy belső kormányösszekötővel. Szerencsére a klubban van sok segítőkész tag és kapunk kölcsönbe jó féltengelyt a próba erejéig. Ha a jó féltengelyekkel is csinálja, akkor Diffi lesz... Most tényleg 3 váltód van? Nem vették vissza egyiket sem? Próbáld meg eladni a Késmárkba, vagy a Japkerbe.
Reményekedjünk, hogy belső féltengely csukló lesz. Ha gondolod megvárhatod, amíg mi leteszteljük, addig ne vegyél semmit. 1 hónapon belül megtörténik!
Egyébként ennek a srácnak az autójáról van szó: http://corolla-club.hu/forum/viewtopic.php?t=1019&start=60
Ahogy mondod, és mivel azt postán küldték, és ugye igazából meg se fordult a fejembe hogy ugyanilyen baja lehet (a kezdetek kezdetén még) mondjuk hogy kapugarancia volt rá csak, ezért azt megettem!
Ezeken már túl vagyok, és semmi változás! Komplett kereket felnistől cseréltem kipróbálás végett, és még csak nem is változott a helyzet egy szemet se. Féktárcsákat vadi újra cseréltem, semmi változás... Mindenesetre ha végére jártam netán a történetnek, megírom a tanulságot!
Nem kell odanézni, csak tudni kell, mit csinálsz. Nekem 1-2 perc a csere kényelmes tempóban - igaz, elsőre megszenvedtem vele. Kézikönyvben emlékeim szerint lépésenként le van írva a munkafolyamat.
A 100 feletti rázkódás, azért simán lehet egy szálszakadt gumi / centírozási gond miatt is... Ha a hátsó keréken, akkor nem a kormnyt rázza, hanem az egész kocsit. Volt ilyenem (nem Corollával), és a hátsó ülésen a kulccsomóm 30cm-eket ugrált 100 felett. A végén 150gramm súly a jobb hátsó keréken megoldotta, a felni nem volt a helyzet magaslatán :O
A tünet nem változik kerékcserekor? (Téli/nyári, vagy csak első/hátsó?
Hát, nekünk van 2 japán autó is a családban, öreg mindkettő, az egyikben 200K van, és mozog is a féltengely mindkettőben, tehát lóg a diffinél, de semmi ilyesmi tünet nincs. Ill. az egyik az nincs is országúton használva, de a másik(a 200K-s) az úgy fut nagy sebességnél is a pályán, mintha sínen menne. Szóval nem biztos hogy emiatt van. Egyébként ha kirakod üresbe, akkor is csinálja? A mostani 1.6 Corollámba asszem nem lóg, úgy rémlik megnéztem aknán, amikor át lett nézve. De abban még nincs 100e sem(vvti, 2002-es).
Hogy leírjam az egész történetet, ahhoz nagyon sokáig a gép előtt kellene üljek... Röviden annyi, hogy kb másfél éve a kocsi 100 feletti tempónál elkezdett elég komolyan rázkódni. Remegés érződött a padlólemezen, és minél gyorsabban mentem, annál jobban előjött ez a hiba. Végül rájöttünk, hogy kizárásos alapon csak egy dolog lehet: A belső féltengely csukló a váltóból kijövet rettenetesen lóg fel-le. Hogy ezt hamar orvosoljam (egyébként 2000-es évjáratú a kocsim) vettem egy másik váltót, ami még sokkal fiatalabb sérült kocsiból 2005-ösből lett kivéve. Örültem is, mint majom a farkának, de hihetetlen vagy nem, a féltengely csonkot beledugva ugyanolyan természetellenes lógása volt. Érdekes viszont, hogy egy 1.4-ből való váltóba is beleraktam a féltengelycsonkot, aminek ugyanaz a fogszáma, mérete stb, csak a váltó külseje sok helyen nem egyezik, ezért kókányolás nélkül nem lehetne felrakni, abban viszont meg se mozdult a féltengelycsonk! Így már két rossz diffivel rendelkező váltóm volt... Eljött az ideje, hogy komolyan foglalkozzak a kérdéssel néhány hete, mert az autóval kezdett iszonyatosan gáz közlekedni. Szerelő szét, hiba megállapít, a differenciálműnek rendelllenes lógása lett, kikopott a diffi háza. Csodával határos módon találtam egy harmadik váltót, mert 1.6 vvti váltó az kb mint a fehér holló... Két szar váltóval találkozni már nagy balszerencse, NA ÉS AKKOR MIT MONDJAK, HA A HARMADIK VÁLTÓBA IS LÓG A FÉLTENGELY CSONK, MINT ÁLLAT????
Ezért ami biztos, hogy hiba van, féltengely lóg, és három hibás egyhatos váltóval találkoztam. Ha az van, amire én gondolok (és nagyon nagy a valószínűsége) akkor a toyota az 1.6-os váltóban lévő anyagot és illesztést kurvára elbaszta!!!!!!!!!!!!! Km nem vészes, mikor a hiba jelentkezett még nem volt benne 180ezer km!
Találkozott-e már valaki hasonló hibával?! Ha igen, kérem írjon a fórumba, vagy akár a gaz69@freemail.hu-ra is!
2004-es Toyota Corolla 1,4 Hatchback tulajdonosa vagyok. Tud valaki olyan megoldást a tompitott izzó cseréjéhez,amihez nem kell nőgyógyásznak lenni? A bal elsőhöz kivettem az akkut,teleszkópos tükör segitségével az sikerült,de a jobb elsővel gondban vagyok. Tud valaki segiteni?
VVTi- 1.6!!! Nem találkozott már valamelyikőtök azzal a problémával, hogy 100-110 feletti tempónál a belső féltengelycsukló szétrázza a kocsit meg a fogatokból a tömést is?!?!?! Megvizsgáltuk, az egyhatos váltókon azt tapasztaltuk (ellentétben az egynégyesével) hogy a váltókban levő differenciálmű háza vészesen, és nagyon hamar elkopik, lógni kezd benne a féltengelycsukló!!!
???
Ha lenne hasonló tapasztalata valakinek írjon ezzel kapcsolatban. Előre is köszönet