Ma mi a divat? Ha megállítanak, és feljelentenek, akkor a rendőrnek kell valami papírt írnia, hogy miért jelent fel, és alá kell írnom?
Tegnap kaptam meg egy szép csekket.
Jöttem haza Kaposvárról, jött szembe egy rendőrautó. Azt láttam a tükörben, hogy szinte kézifékes megfordulással fordult meg, majd utánam eredt. Jött mögöttem egy darabig, majd bekapcsolta a villogót.
Megálltam, kérdezte, hogy tudom-e miért állított meg. Mondtam, hogy nem tudom.
-Mert telefonáltam.
Mondom nem telefonáltam, itt a telefonom, (amit a hátsó ülésen lévő dzsekim zsebéből halásztam elő) nézze meg a híváslistát.
Nem akarta megnézni.
Erre azt mondja, hogy nem használtam az irányjelzőt ,amikor leállított.
Mondom de használtam, nem vagyok olyan hülye.
Mutassam a kötelező felszereléseket!
Kinyitom a csomagtartót, tele volt paintball cuccokkal. (Sokkot kapott, de abba nem kötött bele.)
Aztán azt mondta, hogy feljelent ezekért a dolgokért, további jó utat!
Semmi papírt nem írt, csak jött tegnap a határozat egy csekkel együtt.
Utolért a xenon végzet és elvették a forgalmimat. Egyértelműen meg akartak vágni, nem érdekelte se a duma, se a pénz. Azt ígérte a zsaru, hogy 3 napon belül kapok értesítést, hogy mi a teendő, de másfél hete nem kaptam semmit és kezd zavarni, hogy papír nélkül rohangálok az autóval. Kérdésem elsősorban TD-hez szólna, de ha van ebben másnak is tapasztalata, akkor szívesen veszem bárkitől a választ. Szóval a kérdés az lenne, hogy meddig kell ilyenkor várni az értesítésre és ilyenkor újra kell vizsgáznia az egyébként másfél hónapja vizsgázott vasnak, vagy elég egy szemlére vinnem, bemutatván hogy kiszedtem a xenontot?
Megőrülök! Még mindig nem tudom, hogy mi az piros gomb. Amúgy meg megnyomtam és nem történt semmi.
A transzmitter problémát már megoldottam, megtaláltam azt a pontot, ahonnan levezettem a kábalt. Az extra szivargyujtó hüvely most a rádió melletti üregben van.
Írtad, hogy transzmitterezni szeretnél, de a szivargyújtó miatt ez csak akkor lehetséges, ha gyújtáson van az autó.
Mit ad ég, én is szoktam transzmitterezni, de én a hátsó szivargyújtóba dugom be a transzmittert ezáltal 1.: nem "csúnyítja" el a műszerfalat, 2.: levett gyújtással is szoktam tudni hallgatni a transzmitteren lévő zenét.
Nekem nem létszükséglet, hogy a transzmitter az orrom elé legyen bedugva (sőt!) ezért (?) meg sem kíséreltem a hátsó ülésről vezetni, de egyébként tényleg nagyon vicces volt a leírásod, jót nevettem rajta. Az igaz, hogy ha rendszeresen babrálni akarod a traszmittert, akkor a kezed ügyében kell hogy legyen, én csak elindítom véletlenszerű sorrenddel és többet nem nyúlok hozzá.
De valószínűleg neked van igazad, ebben az esetben bombázd szét a gyújtáskapcsolót és a kábelezést, én nem tenném, de hát különbözőek vagyunk.
A piros gombot semmilyen körülmények között nem szabad megnyomni.
Az az igazság, hogy sok mindent megpróbáltam már, így a hátsó ülésekről való vezetést is, de 183 cm-es magasságom ellenére nem értem el onnan bizonyos kezelőszerveket.
Komolyabban: még soha nem ültem hátul a jármű működése közben. Ha a családomban jogosítvánnyal rendelkező egyén vezetett, én az anyósülésen szimuláltam nyugodtságot, miközben a testnyílásaim teljes zártságot mutattak.