Olyan mintha most gurult volna ki a Margit utcából, leszámítava a légkondit, ami akkor még nem volt rajta. a belseje is szép, de majd pár apróságot észreveszel. az oladalburkolatnál elhagyták a karcálló HPL burkolatot, és a padló sem a jól megszokott Grabiol padlózat. Az üléshuzat mintája a már jól megszokott( lásd pl Classic, vagy HKE).
Reggel KBS-693 ahogy első járatáról beállt a leszállító kocsiállásra a motor elájult és több liter olaj ömlött ki belőle. A kocsiállást felszórták de még délután se lehetett használni.
Talán emiatt indult meg a kavarás lavina, KBS-690-t nem láttam, helyette CMX-841 (saját gazdával), de off sequence volt több autó is, pl.: KBS-691, HRE-909, GIM-057 (utóbbi KBK-844 helyén saját gazdával).
ABU-013 Makón, asszem a 357 is meg van még ott. ELM-348 is szintén ott van. CCP-870 Szegeden. EOG-356 darabokban még fellelhető egyes buszokban. Pl a motorja a GDN-227 -ben. EVL-477 meg Hódmezővásárhelyen.
Max megrendelik az alaktrészeket Budapestről, és ha megérkeznek akkor kicserélik. A képen nem látszik pontosan, de úgy tűnik, hogy csak a középső lökhárítóelem szorul cserére. Amögött nincsennek igazán sérülékeny alkatrészek( a vonoszem van ott).
845: esetleg még a légrugó is elöregedhetett, de a fékrendszert is megviselhette a tél