FLR-291 is odanőtt a debreceni járatra 1441/136,115. Hónapok óta ő van 792 helyett.
Egy kis nosztalgia:
Emlékeim szerint amikor GYS-377 a Köröshöz került először a Gyula-Lenti járatra került, de a pacinak túl sok volt.
Majd átkerült a doboziakhoz akik viszik a 1441/136,115 járatot. De ott sem állt össze a technika, így talán 2001-ben CJY-858 Ikarus 260.32-vel jártak hetek vagy talán egy egész nyarat a klímás busz helyett, éppen úgy mint ma 22 évvel később.
Azért arra nincsenek szavak, sem pedig mentség, hogy a KXY-292 még 1,5 hét elteltével is folyamatosan Egert járja....
4,5 óra KLÍMA nélkül, és ok, értem én hogy kevés a hosszútávú utas, de hogy aki hosszabb távon utazik a hőhullám kellős közepén azt szívatja a Volán, no comment
De tök jó: SWW-267 járjon csak nyugodtan Szeghalm-Gyoma járaton, SWW-271 szintén zenész...
Úgy, hogy egyébként a 267, 272 egész hétvégén munka nélkül pihen.....
Szerintem ezt leírom a Volánbusznak is, kíváncsi vagyok mi lesz a válasz :)
Nahhh, mindegy, a morgásom ennyi volt.... a véleméményem viszont nem változott: SZÉGYEN
"2023. július 17-étől (hétfőtől) várhatóan július 28-áig (péntekig)a Sebes-Körös-híd lezárása idején a Vésztő és Szeghalom közötti útszakaszon szünetel a buszközlekedés. A lezárás idején a vasút igénybevételét javasoljuk, amelyen elfogadják a buszbérleteket és kerékpár is szállítható."
Nem nagyon követem a csoportot de...valaki meg tudná mondani hogy az az egy szem Rába Premier 291 jár-e még Csabán helyiben (ki lehet a fogni tanszünetben)? Illetve...: az LTE-942-vel mikor/hol találkozhatok?
OFF Uhhh, azzal egyszer utaztam 2007 nyarán, aztán éjfélkor, Tatárszentgyörgyről még várt rám egy túra a tanyavilágba... Fiatal voltam és kellett a pénz bohó. :D ON
Az hogy fér bele a vezetési időbe? Az utolsó busz Bp-ről Kecskemétre 20 perrccel az érkezés után vissza is indul, s a kettő együtt bőven több, mint 4,5 óra.