Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tourist Creative Commons License 2008.04.29 0 0 322
Szia Motorkami,

A trabantos listád végére küldöm:

ZV 70-66 Trabant 601 Universal forg.hely.: 1977
Családi kocsi volt, a pontos dátum a múlt homályába vész
Előzmény: motorkami (321)
motorkami Creative Commons License 2008.04.29 0 0 321
Néztem és úgy döntöttem a buszoknak új táblázatot kell csinálnom.
Előzmény: trilex (320)
trilex Creative Commons License 2008.04.29 0 0 320
aha. akkor majd nézd meg azt is
Előzmény: motorkami (311)
yenoee Creative Commons License 2008.04.29 0 0 319
FH-89-10 Csepel 344, fényképezés éve 1977, Oroszlány
GC-?33-33? Ikarus-Steyr, 1975 Volánbusz-reklámfotó
YC-?14-12? Zil PB-gázpalack szállító felépítmény, 1975, Volán-Tefu reklámfotó

Ha megjavul a scannerem, lesznek képek is.
motorkami Creative Commons License 2008.04.28 0 0 318
Lehet, hogy nem ahhoz az autóhoz való az a rendszám, de az is lehet, hogy nem az eredeti csomagtér fedél.
Előzmény: vadász2 (317)
vadász2 Creative Commons License 2008.04.28 0 0 317
A mai világban már semmi sem lehetetlen. Csak nekem gyanús az a 312 alakú kopásfolt a Wartburg felirat után... :-)

Rendszámok a '61-es Lienerből:
AB-82-50 Volga 21
CE-04-44 Moszkvics 407
Előzmény: semmigond (296)
revlimit Creative Commons License 2008.04.28 0 0 316
te be vagy regelve a magyarorszag.hun??
Előzmény: twiaj (281)
p21-feri-tb Creative Commons License 2008.04.28 0 0 315

Amikkel a seregben közlekedtem.

HA-42-06  Vaz 2101

HK-22-36  Mz Ts 250/1

HK-22-44  Mz Ts 250/1

HR-65-73  Uaz parancsnoki

HR-36-93  Gaz66 platós (foszabos)

HR 36-94  Gaz66 platós (segélyhely)

HG-06-42  Csepel törzsbusz (hilton-1)

HG-06-43  Csepel törzsbusz (hilton-2)

 

lassújel Creative Commons License 2008.04.28 0 0 314

ha már ZO.

Egy ZO Dunakesziről.

ZO-98-90 sötétkék Zsiguli

1993 rendszámcsere: DYG-894. Utána, ha jól emlékszem szétbontva 94 táján.



engé68 Creative Commons License 2008.04.28 0 0 313
Üdv!

Szerintem máshol van a megoldás és mindenkinek igaza lesz a végén, mégpedig olyan módon, hogy a Polskik állami/szövetkezeti rendszámmal kerültek forgalomba helyezésre, és csak a későbbiek folyamán kaptal magánrendszámot.
JumboJet kollégának ebben a hozzászólásában egyébként nem csak a ZO-sra illik ez ezen gondolkodásmód menetén, ugyanilyen "probléma" áll fenn az UP-s(1973-as autó, 1975-ös frszú), a GK-s(1977 -- 1985?) valamint az UF-es(1972 -- 1974) Poláknál is.
Mondjuk ez az én véleményem, majd JumboJet megerősít(vagy cáfol) :)
Előzmény: motorkami (308)
p21-feri-tb Creative Commons License 2008.04.28 0 0 312
OY-40-33  Mz Ts 250/1 piros. Egy kolegáé volt ujonan 80-82 környékén.
motorkami Creative Commons License 2008.04.28 0 0 311
Én az old-ikarus.hu-ra bukkantam.
Előzmény: trilex (310)
trilex Creative Commons License 2008.04.28 0 0 310
szóval ezt:
http://jarmu.cyberhungary.net/vtkall/
Előzmény: trilex (309)
trilex Creative Commons License 2008.04.28 0 0 309
ezek szerint nem ismered ezt az oldalt?
az összes BKV-s busz rendszáma fennvan, 1982-től.
Előzmény: motorkami (302)
motorkami Creative Commons License 2008.04.28 0 0 308
Azért meg kellene nézni még egyszer, a ZO 1977-ben futott. Lehet elírás, elnézés...
Előzmény: JumboJet (306)
motorkami Creative Commons License 2008.04.28 0 0 307
Köszönöm, lenne néhány kérdésem:

A Tatraplan-nak nem lehet tudni a 2 betű 3 számos rendszámát? Elvileg be van ütve valamelyik ajtóoszlopba. Az 51-es forgalombahelyezés ahhoz a rendszámhoz tartozik. Örülnék, ha tudnám, ezt a CI-s rendszámot mikor kapta.
A Ramblert hirtelen nem tudom, az önálló márka volt vagy típus. Arra emlékszem, a Renault gyártotta licence-be.
A BD 92-55 magánautóként kapta ezt a rendszámot vagy "tsz-elnök" autóként?
Előzmény: JumboJet (304)
JumboJet Creative Commons License 2008.04.28 0 0 306
Most kié volt az autó a Tied vagy az enyém? Kinek van meg a forgalmija nekem vagy Neked?? :-))) Ne akard,hogy szkenneljek!! :-))
Előzmény: Nézelödő (305)
Nézelödő Creative Commons License 2008.04.28 0 0 305
" Polski Fiat 125p: ZO 05-06 1972. V. 11. (III.) 2000. őszén lett szétbontva " ???

Ez inkább IO lehetett ....

Előzmény: JumboJet (304)
JumboJet Creative Commons License 2008.04.28 0 0 304

 

Én is beteszek pár családi autót,motort. Ezek édesapámé voltak.

 

TATRAPLÁN: CI  18-42  1951. VI. 17. (jelenleg is megvan,várja a felélesztését)

Rambler: IF 12-56    ??

Opel Kadett A: IH 15-43    ??

Opel Kadett A: CM 35-70  1965. X. 22.  (V.)tulajdonosa

Moszkvics 408: IV ??-??    ??

Moszkvics 412: IV 60-70   ??

Zaporozsec 968A: UC 51-40   1973. IX. 06.  (III.)

Zaporozsec 968A: IY 69-18    1973.  VI. 15.  (IV.)

Fiat 500: IG 43-70    1971. IV. 14.    (VI.)

Polski Fiat 125p: IZ 90-96  ??

Polski Fiat 125p: IH 45-72  ??

Polski Fiat 125p: IY 76-30  ??

Polski Fiat 125p: BF 04-81  ??

Polski Fiat 125p: IE 71-87   ??

Polski Fiat 125p: UP 54-82   1973. VII. 19.   (IV.)

Polski Fiat 125p: GK 95-32   1977. IV.  19.   (II.)

Jawa Ideal: LB 51-53  1966. VII. 20.  (II.)

 

 

Ezek már az enyémek.

 

Polski Fiat 125p: UF 32-75  1972. VI. 30. (III.) 2006. nyarán bontódott szét

Polski Fiat 125p: ZO 05-06  1972. V. 11.   (III.) 2000. őszén lett szétbontva

Polski Fiat 125p: ID 63-44  később HFW-020 1970. X. 22.   (IV.) Felújítás alatt

Polski Fiat 125p: BD 92-55 Később GFX-430   1970. XII. 16. (V.) Felújítás közben

antenn Creative Commons License 2008.04.28 0 0 303
Gazdagréten is az egyik utcában áll egy narancssárga Skif, N-es régi rendszámmal.
Előzmény: yenoee (292)
motorkami Creative Commons License 2008.04.28 0 0 302
Igen, elkeveredtem.

Postás rendszám szerintem túl kevés volt, el lehetett kerülni a ismétlést. A PA sorozat nem lehetett több 2000-nél (nálam a 06-22 a legmagasabb), a PF meg alakjában különbözik a magánautós PF-től. Ott is 11-10 a legmagasabb a postás teherautónál és 52-71 a legalacsonyabb a magánautónál. Eddig. Persze túl kicsi a minta ahhoz, hogy egyértelmű következtetést lehessen levonni.

A statisztikához egy pici.

Bíztam bent. hogy a hétvégén meg lesz az ezer. Aztán nagyon jó linkeket kaptam tőletek és találtam magam is a neten. Ennek az lett a következménye, hogy elértük az 1500-at és jelentősen nőtt a buszok és ezen belül természetesen az Ikarusok állománya:

Gyártmány Összesen
Ikarus 321
Wartburg 182
Pannonia 166
VAZ 110
Trabant 80
Skoda 64
Csepel mkp 42
Moszkvics 34
VW 29
FIAT 28
Volga 25
(üres) 21
MAZ 19
Polski-Fiat 17
Csepel tgk 14
Steyr-Puch 14
Opel 13
GAZ 13
Danuvia 12
Csepel 12
MZ 12
Rába 11
UAZ 11
IFA 10
Zastava 10
Dacia 10

Fajta Összesen
Magán szgk 570
Busz 316
Nagy motor 156
BM 77
Kis motor 67
Állami szgk 54
Posta 52
Tgk 40
Honvédségi 35
Oldalkocsis mkp 29
Pótkocsi 23
Vontató 17
Próba 15
Nem állami tgk 13
Taxi 10
Lassú jármű 7
Bérautó 5
Külföldi áp. Magánautó 5
Mkp 5
Nem állami szgk 4
Mentő 4
Teher ok. 1
Magán szgk. 1
Végösszeg 1506

Forrás Összesen
old-ikarus.hu 197
TL-54-01 107
Totalcar rendszámkereső 106
Autó-Motor 1977 75
Postamúzeum 50
haflinger 50
http://www.freeweb.hu/buszok/ 46
engé68 41
p21-feri-tb 40
Magyar Rendőr 36
motorkami 36
Autó-Motor 1965 30
trilex 27
Rendőrség-történeti Múzeum 25
Volánbusz-Érd 23
Szegecs 23
bzolee601 20
semmigond 20
Pondoray Béla 14
Nagyvasak.hu 13
lassújel 12
yenoee 12

Előzmény: vadász2 (300)
SZEGECS Creative Commons License 2008.04.28 0 0 301
Szerintem arra gondolt, ami nem P?-XX-XX alakú volt, hanem piros betűvel szerepelt rajta, hogy "PRÓBA", utána meg jött a szám.

Elég rossz minőségben, de itt látszik:


"PRÓBA 26-44" Moszkvában kinn járt bemutató Ikarus...
(Ezek szerint akkoriban próba rendszámmal ki lehetett menni külföldre? )
Előzmény: vadász2 (300)
vadász2 Creative Commons License 2008.04.28 0 0 300
A P-s rendszámot nem a postának adták?
Előzmény: motorkami (299)
motorkami Creative Commons License 2008.04.28 0 0 299
A P-s rendszámot csak egyszer adták ki. Aztán sok éven át használták. De olyannal ritkán találkoztunk, hisz valóban csak próbára használták.
Ha valaki műszaki vizsgára vitt valamit és nem volt rendszáma, fogott egy kartonpapírt, ráírta "Vizsgára" és feltette a rendszám helyére. Meg az értesítésre ragasztott egy 10 Ft-os okmánybélyeget.
Előzmény: yenoee (298)
yenoee Creative Commons License 2008.04.28 0 0 298
És a P-s rendszámok?
Előzmény: motorkami (297)
motorkami Creative Commons License 2008.04.27 0 0 297
Valószínű ezt is kiadták, csak fehér alapon fekete betűkkel.
A nagy motor E-s szériát is kiadták újra, ott formában különbözött. Ugyanígy a kismotor K-s széria.
Előzmény: vadász2 (295)
semmigond Creative Commons License 2008.04.27 0 0 296
Inkább az lehet az ok, hogy ez nem 312-es, hanem egy régebbi széria. (pl. 311) Csak a tulaj nem tudja, hogy most mit is árul. :) Nem?
Előzmény: vadász2 (293)
vadász2 Creative Commons License 2008.04.27 0 0 295
Azt tudom, hogy buszos 'G' rendszámokat kiadták... de ott azokat is kiadták, amik korábban buszokon voltak, vagy csak azokat, amiket korábban a buszok nem használtak fel?
És ennek a Wartburgnak akkor mi lehet a megoldása? Nem is ez az eredeti rendszáma, csak ráaggatták? Nem tudsz utána nézni, hátha benne vagy az adatbázisban...
Itt egy buszos (Ikarus 66) GC-63-65!
Előzmény: motorkami (294)
motorkami Creative Commons License 2008.04.27 0 0 294
Jó a szemed :)
Nem adtak ki korábbi rendszámokat. A nyolcvanas ávekben adtak ki, de akkor is valamilyen eltérésnek kellett lennie, pl. a korábbi fekete-fehér GC-t, fehér-feketébe tették magánautóra.
Előzmény: vadász2 (293)
vadász2 Creative Commons License 2008.04.27 0 0 293
Hmmm, valami bűzlik NDK-ban!
Hogy lehet, hogy egy 1965-től gyártott 312-esnek 1962-es CE-s rendszáma legyen?
Újra kiadták volna a rendszámot? Adtak ki régen egyáltalán újra már korábban bevont rendszámot? Szerintem most sem adnak ki... :-?
Előzmény: semmigond (278)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!