Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zsolta dCi Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7811
miután mindenkinek 1-3 hetet csúszik az autó :) és még most is fel tudsz háborodni rajta :))) lol

változárra én is egyből viszem ahogy kihoztam, a riasztóval várok 1-2 napot

Előzmény: mzdude (7807)
Alexfux Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7810
Nem marad ott. Próbáltam már kicsit lenyomni, de visszajön. Pedig mintha egyszer már, mikor megvettem, sikerült volna kikapcsolni. Fel fogok hívni egy Renault szervízt.
Előzmény: dh00 (7808)
dh00 Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7809
Na jarganyt leadtam reggel a R.K. krt-i szervizben. Eleg korrektnek tuntek elsore, legalabbis nem raztak le. Sot mar hivtak is mobilon hogy maradhat-e tovabb az auto mert szetszednek a valtot hogy megkeressek a hibak okat. Szoval par nap es talan lesz eredmeny a korabban felsorolt hibakkal kapcsolatban.
dh00 Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7808
A kulcsot OFF allasban huzod ki? Mert ugy nem szabadna visszafordulnia ON allasba.
Előzmény: Alexfux (7806)
mzdude Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7807
Nna, kezdődik.

A kocsim átadása 20-ára volt kitűzve. 20-án délután hívtam a kereskedőt, hogy mi van. A szavaiból úgy értettem, hogy a vizsgáztatás és az okmányiroda van vissza. 21-én vagy ma lesz kocsi. OK.

Én - komolyan véve az ígéretüket, miszerint tartani tudják a határidőt - már jó előre bejelentkeztem holnapra váltózár beszerelésére.

Ma - ismét az én érdeklődésemre, egy másik munkatárstól - kiderült, hogy a kocsi vámpapírjait várják éppen, utána mehet vizsgázni és okmányirodába. Itt kezdtem úgy érezni, hogy vagy hülye, félsüket és félvak vagyok, vagy valaki nem mond igazat.

Igazából nem volna sürgős a kocsi, de nagyon bosszant, hogy mások szopnak miattuk. Ahova bejelentkeztem, ott megborul a szerelők napirendje. Hívogatnak a biztosítótól, hogy mikor küldöm az adatokat. Haver napok óta haptákban áll, hogy amikor hívom, vigyen az autóért. Gondolni is rossz arra, mi lenne, ha nem szabadúszóként dolgoznék, hanem mondjuk szabadságot kellene kivennem emiatt.

Alexfux Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7806
Üdv Everibodrik!

Képzeljétek, nem sikerül kikapcsolni az utasoldali légzsákot. Beledugom a kulcsot, eltekerem OFF irányba, majd a kulcs visszaugrik eredeti helyére (ON) és a műszerfalon a kikapcsolás visszajelző lámpácska nem marad égve (gyújtás ráadáskor kigyullad, majd elalszik).

Én bénázok, vagy valami error van a mátrixban?

zsuga666 Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7805
Hali Über !
Tekinthetjük normálisnak is. Akár. Merthogy nekem is ilyes hangot szok hallatni, ha a motor leállítása előtt ( rendszeresen ) nem kapcsolom le. Úgyegyébként nem tudom árt é neki. A csigaevőknél antiszocibb, nacionalista népség kevés van. Ez csak a népesség nemzetközi összetételének fényében igazán röhejes. De ilyenek.
Előzmény: diesel_uberalles (7801)
mzdude Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7804
Amikor neked odaadják. Elvileg. Gyakorlatilag semmit, ahogy az én is éppen tapasztalom.
Előzmény: dohonyiz (7803)
dohonyiz Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7803
Szia!

Néztem, és azon járt az eszem, mit lehetne ott rodeózni a Thaliákkal :-))))

más.

Szerintetek a szerződésre ráírt "A tervezett átadás dátuma" mit jelent? Amikor Ők megkapják, vagy amikor én eljöhetek vele?

Zoli

Előzmény: diesel_uberalles (7802)
diesel_uberalles Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7802
Még inkább off:
A hétvégén nézte valaki a Forma1-et? Azért a Renault megmutatta, hogy megy a szekér :)))
diesel_uberalles Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7801
Sziasztok!

Kezd előjönni a paranoiám :) Az normális, ha a kocsi leállításakor még megy a klíma, és olyan hangot ad, mint a repülőgép a motor leállításakor? :) (Klíma nélkül alles gut, úgy áll le, ahogy az elő van írva neki...)

Más, picit off:
Írtam a francia központnak e-mailt. Angolul. A nacionalista átokfajzatok hogy válaszoltak? Franciául. És ráadásul nőnek hisznek... :) De azért a fordítás után kiderült, hogy továbbküldték az e-mailt. Mekkora mázli, hogy nem a Toyotának írtam, mert amekkora pancser vagyok, japánul válaszoltak volna... :)

boszi70 Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7800
Hú! Akkor rendben. Ez mellé ment! Bocs!

Klima ügyben a tapaszatlatom megegyezik 1.4v8 által írtakkal (nekem is 1.4/8v). A v_tibor által említett szegedi 31 fokban nálam is 900-1.000 között volt az alapjárat, amit korábban nem tapasztaltam. Szombat reggel viszont normális, tehát van valami összefüggés a külső hőmérséklet és a terhelés között, és valóban "jobban dogozik" a klíma, ami magával vonja, hogy a kocsit is jobban rázza. Remélem, hogy ez tényleg nem rendellenes?

Előzmény: Laja73 (7799)
Laja73 Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7799
ne aggódj, semmi olyat:)
a futómű rázásáról írt valaki korábban, nyilván neki szántad az ezzel kapcsolatos leveled

gratulálok az újaknak, használjátok egészséggel a kicsit:)

a benzinmutatón ne aggódj, a feléig kb. kétszázat megy, a másik felén meg további négyszázat:)

Előzmény: boszi70 (7797)
LekiPapi Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7798

Köszönöm!

Én is ettől féltem, mert 3 bal kezem van.

LP

Előzmény: Alizé (7792)
boszi70 Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7797
Ajaj! Mit írtam?
Előzmény: Laja73 (7770)
ÖregMackó Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7796
Szia mindenkinek!

A kiváncsiságtól hajtva megnéztem a hétvégén és azt láttam, hogy tényleg bekapcsolja a klíma a motor hűtő ventillátort! Tehát a zajba az is belejátszik bár eléggé csendesen forog. Nekem is univerzális tetőcsomagtartóm van, ott tóltam el hogy amikor lekötöttem a csomagot a feszítővel összekötöttem a két rudat és ott húztam meg tehát a csomagtartók szerettek volna egymás felé hajolni és a talp mivel fordult volna megnyomta a tetőt. A szívem szakadt meg a látványtól. most már tudom, hogy mindkét rúdhoz egymástól függetlenül kellett volna erősíteni a csomagot. A 15 ezres szervíz "csak" az Assistance-hoz kell a garanciához 30000-es van előírva.

Más baj nincs faljuk a kilómétereket, ma fogom átlépni a 20000.-et.

Üdv mindenkinek

gabocsiga Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7795
Ha már több mint egy éve használod, akkor mindenképpen tisztítani ajánlatos. Egyébként is kellene legalább évente 1x kifertőtleniteni a rendszert. A mechanikai tisztítás sem ártana, de az körülményesebb...
Előzmény: LekiPapi (7791)
gabocsiga Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7794
Általában úgy van kalibrálva, hogy idejében elmenjen a polgár tankolni...
Előzmény: kovlui (7793)
kovlui Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7793
Én megkérdeztem a szervízben. Azt a választ kaptam, hogy a műszer az üzemanyag szintjét jelzi a tankban és nem a mennyiségét. A tank viszont nem téglatest alakú, ezért az üzemanyag szintje nem egyenletesen csökken. Ergo: nem hibajelenségről van szó.
Előzmény: Grizzly67 (7787)
Alizé Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7792
A takarólemezt felfelé kell húzni, úgy jön le a patentról. Ha kifelé húzod csak a patent rögzítő fülei törnek le. ( Én így jártam:( )
Előzmény: LekiPapi (7791)
LekiPapi Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7791
Sziasztok!

Tegnap megnéztem: 2002 októberi dci-ben is megvan a pollenszűrő helye. Az azt takaró műanyag lemezt is könnyű levenni, -hála a kitűnő fényképes dokumentációnak-, de a lemez szélét még egy, a sárvédőbe applikált patent is tartja. Ez finom mozgatásra nem enged, rángatni pedig nem mertem. Van-e ötlet, hogyan lehet oldani, mert anélkül a lemez csak felhajtható, így kényelmetlen lesz kifürészelni alóla a szűrő fedelének helyét.
Másik kérdésem: fontos-e egyúttal tisztítani a klímát (én nem nagyon merem), vagy azt elegendő majd ősszel, a 2 éves szervíznél megcsináltatni?

Köszönöm

Zsolta dCi Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7790
1500km-ig ne pörgesd fel 2500 fordulat fölé tartósan ennyi a kézikönyv szerint, és 6000km-nél éri el a kocsi a max teljesítményt
Előzmény: Pax2 (7789)
Pax2 Creative Commons License 2004.05.23 0 0 7789
Üdv mindenkinek!

Mult héten pénteken vettük át az 1.5 dci-t, 1200 km megtétele után a tapasztalataim:

Rendkívül elégedett vagyok a motor teljesítményével, különösen dombon, kis fordulaton is jol húz. Fogyasztása már a bejáratás időszakában is kiváló, döntően lakott területen kívüli használatban 5 liter alatt van.
A motor csendes, menetzaj elfogadható szint alatt van. 120-nál gyorsabban nem mentem még vele, szerintetek mikor kezdhetem forgatni?

A belső kárpitozás szine és minősége nem az én izlésem, de az ár miatt kompromiszumot kötöttem.
Amit nagyon hiányolok a váltó box, a hőmérő,a pollen szürő és a kapaszkodo az ajtón. (előtte opel astra classicom volt) Rádió kinézetre puritán, viszont a távvezérlés nagy találmány.

Kaptam hozzá himzett szőnyeget (gyári?) de nem praktikus, teszek bele gumit.

Elképzeltem kromozott hűtömaszkal....sokat dobna rajta. Fényezés is érdekes: ha rásüt a nap, a hologramszürke lilának látszik, vagy forduljak szemorvoshoz? :)

Öszességében: 1re jobban tetszik! :)

Előzmény: Grizzly67 (7787)
virgoncz023 Creative Commons License 2004.05.23 0 0 7788
Szia!
Az üa. szintjelző nem arányosan esik a fogyasztással, hanem az elején gyorsabban (tele tankot alig mutat, mert szinte azonnal elkezd lefelé kúszni), de aztán a végefelé belassul. Én most járok 520km-nél és az utolsó fehér pöckön áll már vagy 50km óta.
Előzmény: Grizzly67 (7787)
Grizzly67 Creative Commons License 2004.05.23 0 0 7787
MEGÉRKEZETT! Péntektől én is nagyon boldog tulaj vagyok!
Minden pompásan működik, a klíma csodás (még nem volt klímás autóm), nekem a polo és r19 után a fék is nagy élmény, szép is, beférnek hátra a horgászbotjaim (átlósan), amik eddig kombik kivételével sehova, a gyerekek is elférnek, gyönyörű a műszerfal úgyhogy teljes a boldogság. Kár hogy sehova nem kell mennem vidékre!

Egy apróság van: 140km után a bezinszintmérő lement a 2/3 állásig. Megijedtem, hogy tényleg ennyit fogyaszt, aztán tankoltam, de még 10 l sem ment bele.Nálatok is pontatlan a benzinszintmérő? Ezzel vissza lehet menni, vagy kiröhögnek? Vagy azt mondják, mind ilyen? Tényleg, mind ilyen?

SZATA Creative Commons License 2004.05.23 0 0 7786
Sziasztok!

Az egy hetes thália dci-nkben 850km van és jobb hátulról tompa kopogás hallható. Volt már vkinek hasonló gondja? Mi lehet ez a hang, honnan jöhet és hogyan lehet megoldani?

Köszi:
SzAta

dCi Creative Commons License 2004.05.22 0 0 7785
Nem megy egyik címről sem. Valószínű tényleg spamszűrő mert az alábbi "kedves" választ kapom vissza :-)

YOU ARE A SPAMMER GET LOST!!!!!

A kép egyébként 160kbyte.
Na mindegy erre mondják, hogy a szándék a fontos :-)

Előzmény: Vasárnapi biciklista (7782)
gabocsiga Creative Commons License 2004.05.22 0 0 7784
Egy darabig eljátsza, de utána olyan büdi lesz a rárakódott szutyoktól hogy öröm lesz szagolni!!
Legjobb minnnél hamarabb betenni az új gépekbe, ha lehet már az után hogy kihozzák a szalonból.
Ma cseréltünk első fékbetétet.Ha tudtam volna hogy ennyire egyszerű, hát otthon megcsináltam volna az biztos...
Előzmény: FIFTY (7771)
Nandi77 Creative Commons License 2004.05.22 0 0 7783
Hello Imre megjöttek s tényleg ennyi volt! Nándi
Előzmény: iMre (7676)
Vasárnapi biciklista Creative Commons License 2004.05.22 0 0 7782
Üdv,

a címnek (mediam@777westel.hu) jónak kell lennie, most küldtem magamnak egy emilt, és megérkezett.

Alternatív cím esetleg: mediam@westel900.net

Még arra tudok gondolni, hogy a T-Mobile bevezetett valami "okos" spamsz?r?t vagy a kép mérete túl nagy.

VasBic

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!