Akkor jöjjön az egyik nagy kedvencem az Egyetértés MGTSZ Békés
Itt összesen 28 Ifa volt, mára talán márcsak 1 van forgalomban sajna :(
Ezek fel voltak számozva a fényszóró mellett mindkét oldalt.
Csak az első 26 db W50-es volt beszámozva, a 2 db L60 már nem.
01 SE-75-57 szürke billencs, egyetlen nem terepes billencs
02 SF-92-81 kék billencs, terepes
03 ? az eredeti, (talán szürke hosszúplatós eredetileg, illetve 83-84-ben a későbbi 84-től végleges 19 számú SK-86-90 rendszámú, lásd később)
04 SD-79-57 bordó billencs, terepes
05 SG-83-30 kék billencs, terepes
06 SG-83-31 kék billencs, terepes
07 SF-45-30 kék billencs, terepes
08 SI-17-10 bordó billencs, terepes
09 SI-17-11 bordó billencs, terepes AVG-035
10 SI-39-25 kék billencs, terepes
11 SI-39-26 kék billencs, terepes BAM-269
12 SI-41-33 naracssárga szippantós, terepes ANV-359
13 SJ-00-58 kék hosszúplatós BHM-158
14 SJ-01-74 kék hosszúplatós
15 SJ-01-75 kék hosszúplatós BHM-857 fülkecsere sárga
16 SJ-10-12 sárga hosszúplatós
17 SJ-10-13 sárga hosszúplatós
18 VU-18-81 zöld, nyerges takarmányos
19 ? eredeti kék nyerges üzemanyag rövid ideig, majd eltünt a képből, 1984-től átszámozva SK-86-90 zöld billencs, terepes CJD-480
20 SK-86-89 zöld billencs, terepes
21 SN-12-44 szürke billencs, terepes
22 SN-12-45 szürke billencs, terepes BRF-362
23 SO-30-34 kék billencs, terepes BAM-507
24 SO-30-35 kék billencs, terepes BAM-620, FLT-035
25 SV-56-19 kék billencs, terepes CMX-720
26 SV-56-21 kék billencs, terepes CMX-719 az egyetlen forgalomban lévő
27 YD-70-39 világoszöld billencs, terepes BRF-361, FLT-037
28 AFA-676 kék billencs, terepes - ezen nem volt már régi rendszám, később FLT-038, JGB-097, de már nincs forgalomban
Az Ifák 22-esig a terepes kivitelűek, terepgumival érkeztek 16.00-20-val, majd csere még újkorukban 9.00-20-ra, 23-tól eleve 9.00-20-al érkeztek. - kivétel a 12-es volt-
Hosszúplatósok és nyergesek 8.25-20-al jöttek.
Évjáratot nem írok, mert nem vagyok benne biztos, de 1977-1990-ig voltak vegyesen. Egyidőben 16-18 Ifánál nem volt több, az új beszerzéssel selejtezés is járult sajnos.:(((( A számozások az IFÁK-ról 1992 után eltűntek, mikor felbomlott a TSZ, aztán lassan az utakról is eltűntek sorra.
Több rendszámra sajnos nem emlékszem, csak pótkocsikra
XU-44-64 HL8011 (10)
XU-44-66 HL8011 (11)
YN-11-07 HW6011 (05) XEM-811 talán
YN-11-08 HW6011 (06)
YN-11-09 HW6011 (07)
YN-11-10 HW6011 (09)
YP-13-75 HW8011 (08 később 20)
YP-13-76 HW8011 (09 később 19)
YP-19-73 E 5-2 (13)
YP-19-74 E 5-2 (14) egy kis ideig
YP-19-75 E 5-2 (15)
YP-19-76 E 5-2 (16)
YP-19-77 E 5-2 (17)
JM-19-99 HLS 90.48/1 (18) XEM-838
YP-26-31 HW6011 (11) ezután XU-használtan beszerzett
YP-26-32 HW6011 (10) ezután XU-használtan beszerzett
YS-30-99 HW8011 (07 később 22) XGG-393
YS-31-00 HW8011 (09 később 23, majd 21)
YS-33-25 HL8011 (05 később 21, majd 23) XHR-018
YS-33-26 HL8011 (11 később 24) XHR-241
XEM-543 BSS PS 17 21 első rendszámos kék L60
egy BSS PS 17 21-re nem emlékszek v.zöld L60
Itt volt kavarodás rendesen, alig lehetett követni.
Zárójelben a hozzátartozó IFÁ-k.
Végül a két busz : Bélamajor kedvéért :))
BX-29-39 IK 211 ,de az x-re nem veszek mérget
BX-29-40 IK 255