Keresés

Részletes keresés

Bobeno23 Creative Commons License 2021.01.25 0 4 100122

Mivel elég sokat állt, a saját forgalmi számát (74A/F22) átírták GST-re, hogy ne korlátozza a beosztás készítését, mivel úgysem adható ki. Viszont amint elkészült a jármű, nem mindig lehetett kiadni oda, mivel a 400-asra nincs mindenkinek típusa, emiatt az első napokban oda ment, ahová tudott.

Jelenleg visszakerült az eredeti helyére, vagyis hétköznap 74A/F22, szombaton pedig 74/F3.

Előzmény: IAtilla (100116)
nfoblu Creative Commons License 2021.01.24 0 1 100121

Igen, vegyes üzem volt ma...

Előzmény: Közlekedésguru (100120)
Közlekedésguru Creative Commons License 2021.01.24 0 1 100120

Akkor ezért láttam ma ott szóló Volvo busztól kezdve szóló trolin át mindent...

Előzmény: nfoblu (100119)
nfoblu Creative Commons License 2021.01.24 -1 2 100119

Sajnos ez a mai üzem nem sikerült valami rózsásra, ennyi "lerobbanó" SST18-at rég nem láttam mint a mai nap a 80-ason

 

9009
9013
9015
9110

 

plusz egy SST12-es is csatlakozott: 8002

 

A 80-as vonal a mai napon egy szép troli flotta bemutató nap volt, IK412, Solaris-Ganz-on kívül szinte mint típus képviseltette magát a vonalon

 

Közben a garázsban parkoló ezen SST18-ak közül egyik se volt ma forgalomképes hogy a békebeli GVM-ek helyett esetleg ezek lettek volna a csere kocsik?

 

9010
9012
9100
9104

 

 

division by zero Creative Commons License 2021.01.24 0 5 100118

Pár napja én is láttam:

Közlekedésguru Creative Commons License 2021.01.24 0 1 100117

Többször láttam már a 400-ast 74-esen mostanság, lehet átszerel néhány kanyarra, de alapvetően tényleg a 74A állandó tagja...

Előzmény: IAtilla (100116)
IAtilla Creative Commons License 2021.01.24 0 10 100116

A 400-as troli az az Ikarus 411T.

Beosztás szerint a 74A-n kell járnia.

Én kétszer jártam mostanában arrafelé, és mindkétszer valóban a 74A-n járt.

GVM is jár a 74A-n, de nem azért, mert a forgalma alapján kellene oda csuklós, hanem nincs elég szóló kocsi.

Valószínűleg azért épp a 74A-ra van szóló kocsi híján GVM beosztva, mert ott a legkevésbé zavaró a magaspadlós jármű.

Előzmény: trizs77 (100115)
trizs77 Creative Commons License 2021.01.23 -2 3 100115

Az elmúlt két hétben talán háromszor is találkoztam a 400-as trolival.

Örülök, hogy szépen kocog.

Minden alkalommal 74-es volt.

 

Ugyanakkor a 74A-ban meg GVM jött.

Ami nem nagy baj, de fordítva gondoltam.

 

 

Előzmény: nfoblu (100114)
nfoblu Creative Commons License 2021.01.23 0 7 100114

400-as 2021-ben is, tapasztalatok szerint jó kondicióban. Respect azoknak akik életbe tartják ezt a típust!  Budapesti alacsonypadlós troli történelem "kezdő hangja"

https://streamable.com/8l2oo0

 

Danixa Creative Commons License 2021.01.22 -14 14 100113

Köszi. Amúgy te hogyhogy megörökited ezeket a tűzeseteket? A volánbuszos, bkv s eseteket. 

HBweb hu Creative Commons License 2021.01.22 -1 15 100112

Csövi csumi csá! Ja 2002.11.11-én. 

Kérdezz bátran mindenhol mindent és sohase gúglizz!

http://hbweb.hu/jarmu/bkv_ik280tgvm_cim.htm

Szívesen. 

Magától?

Nem tőlem. 

Előzmény: Danixa (100110)
HungarianBison Creative Commons License 2021.01.21 0 3 100111

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=250388379786830&id=100505208108482

Politikusoknál ezt a franc se tudja, de úgy néz ki, a fővárosnál van akarat az SST opció lehívására.

Danixa Creative Commons License 2021.01.21 -18 18 100110

Csövi tudja valaki hogy a 204 és számú ráncajtós 280T mikor égett le? Köszi. Magától? 

hmsoft Creative Commons License 2021.01.18 0 5 100109

A Tatarsztan24 tudósítása szerint, a kazanyi, Gyementyev utcai troligarázsban az ágazat néhány dolgozója úgy gondolta, jó ötlet a telephelyen újévet ünnepelni. Az italozás során egy járművezető lovaggá akarta ütni kalauz kollégáját, amihez valódi szablyát használt. (Attól tartok, a szablya nem része a járművek vagy a telephely felszerelésének.) A lovaggá ütés nem bizonyult kellően szakszerűnek, vágott kar- és nyaksérülés lett a vége, no meg egy rendőrségi ügy.

hm

7-es troli Creative Commons License 2021.01.12 0 1 100108

2019 tavaszán tesztelték Szegeden, valahol láttam róla anno videót, de nem tudom hol.

Előzmény: IZé (100106)
padisah Creative Commons License 2021.01.12 -5 2 100107

lehet hogy több értelme is van az akkumulátoros villamosnak mint az akkus trolinek, mert erre nem kell szedőt feltenni, menet közben leveheti és felteheti a pantográfot

 

emellett a villamos acélkeréken gördül aminek kisebb a gördülési ellenállása, ezért ugyanannyi akkuból (és amiből többet is tud cipelni) messzebb is el tud jutni

Előzmény: L45H (100105)
IZé Creative Commons License 2021.01.12 0 1 100106

Nagyon jó zenéje van! :-)

 

De azért erre a csúszófejre kíváncsi lennék...

Előzmény: 7-es troli (100103)
L45H Creative Commons License 2021.01.12 -1 5 100105

Ne nekem mondd, hogy ott a villamos felsővezetéke, én tudom, hogy ott van... Nem kell Wachsler Tamásban, meg a Steindl Imre programban (sőt bármiben, ami programra végződik ma Magyarországon) logikát, józan belátást, értelmet, vagy bármi egyéb hasonlót feltételezni. Elmondanám, hogy igencsak fontolgatták az akkumulátoros villamost is emiatt.

 

A trolinál a helyzet az, hogy nincs annyi önjáró kocsi, hogy örömmel pazaroljuk el hülyeségekre. Opció nélkül nem is lesz. Meg különben is, azért mert elbontották a korábbi hurkot, másikat nem engednek felrakni, hadd ne kellljen már önjárni! A lehúzásnak igenis van ideje és azt feleslegesen kell az utasoknak kivárniuk.

Előzmény: Alexander Pistoletov (100104)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2021.01.12 -1 1 100104

Pedig akkor már rég ismert volt a vezeték nélküli üzem a vállalatnál. Egy centi drótot se kellett volna kihúzni hozzá.

Mellesleg azok után, hogy egy komplett villamosvonal körbekerüli vezetékestül-oszlopostul, nem tökmindegy, hogy mi látszik és mi nem?

Előzmény: L45H (100102)
7-es troli Creative Commons License 2021.01.12 0 2 100103

Ernyő nélküli szedő felrakó rendszer:

 

https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=157072421&t=9049702

L45H Creative Commons License 2021.01.11 0 2 100102

Erre legutóbb 2010. május 29-én lett volna lehetőség. A Vértanúk terénél történő fordulást azzal pattintották le, hogy a Szabadság tér felől rontotta volna a rálátást a Parlament épületére. Gondolod ezekután beengedték volna a metróállomás elé a trolit, bárhonnan, bárhogyan?

Előzmény: Alexander Pistoletov (100101)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2021.01.08 0 6 100101

Valójában már eleve a metró háztömbjét kellett volna megkerültetni vele, a végállomást pedig nagyjából a metrókijárat elé tenni - amire most már nem nagyon lesz lehetőség...

Előzmény: király2644 (100100)
király2644 Creative Commons License 2021.01.08 -2 4 100100

https://hvg.hu/itthon/20210108_kossuth_ter_agrarminiszterium_trianoni_emlekmu_atalakitas

 

Szegény 70/78-nak mikor rendeződik végre a sora normálisan? Most már, hogy az a  - bocsánat - vén kva sincs, nem lehetne végeleg rendezni a dolgokat és közelebb rakni a metróhoz?

Előzmény: Bandi886 (100099)
Bandi886 Creative Commons License 2021.01.06 -1 1 100099
Előzmény: Alexander Pistoletov (100098)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2021.01.06 -1 3 100098

Nem beszélve arról, hogy az utolsó napon egészen a tetőfokára hágott a hangulat.

Előzmény: IAtilla (100092)
nemeza Creative Commons License 2021.01.04 0 0 100097

Mármint javítani kéne, vagy csak a karbantartásra?

Előzmény: Bobeno23 (100096)
Bobeno23 Creative Commons License 2021.01.03 0 0 100096

Ácsorognak, nincs rájuk kapacitás. Vinném én, de így....

Előzmény: SZALAROAA (100093)
GST-616 Creative Commons License 2021.01.03 -3 0 100095

70s áll Izabella utcán rendőr van kint mi történt?

zjakabfi Creative Commons License 2020.12.31 -1 0 100094

Köszi, ez nagyon jó link. De telhetetlen leszek. Rendkívűli menetrenddel ma esetleg feltűnhetnek valahol? Addig is boldog 2021-et!

Előzmény: IAtilla (100092)
SZALAROAA Creative Commons License 2020.12.29 0 2 100093

A 412GT-kkel mi a helyzet? Lesznek még forgalomban?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!