Mivel elég sokat állt, a saját forgalmi számát (74A/F22) átírták GST-re, hogy ne korlátozza a beosztás készítését, mivel úgysem adható ki. Viszont amint elkészült a jármű, nem mindig lehetett kiadni oda, mivel a 400-asra nincs mindenkinek típusa, emiatt az első napokban oda ment, ahová tudott.
Jelenleg visszakerült az eredeti helyére, vagyis hétköznap 74A/F22, szombaton pedig 74/F3.
400-as 2021-ben is, tapasztalatok szerint jó kondicióban. Respect azoknak akik életbe tartják ezt a típust! Budapesti alacsonypadlós troli történelem "kezdő hangja"
A Tatarsztan24 tudósítása szerint, a kazanyi, Gyementyev utcai troligarázsban az ágazat néhány dolgozója úgy gondolta, jó ötlet a telephelyen újévet ünnepelni. Az italozás során egy járművezető lovaggá akarta ütni kalauz kollégáját, amihez valódi szablyát használt. (Attól tartok, a szablya nem része a járművek vagy a telephely felszerelésének.) A lovaggá ütés nem bizonyult kellően szakszerűnek, vágott kar- és nyaksérülés lett a vége, no meg egy rendőrségi ügy.
lehet hogy több értelme is van az akkumulátoros villamosnak mint az akkus trolinek, mert erre nem kell szedőt feltenni, menet közben leveheti és felteheti a pantográfot
emellett a villamos acélkeréken gördül aminek kisebb a gördülési ellenállása, ezért ugyanannyi akkuból (és amiből többet is tud cipelni) messzebb is el tud jutni
Ne nekem mondd, hogy ott a villamos felsővezetéke, én tudom, hogy ott van... Nem kell Wachsler Tamásban, meg a Steindl Imre programban (sőt bármiben, ami programra végződik ma Magyarországon) logikát, józan belátást, értelmet, vagy bármi egyéb hasonlót feltételezni. Elmondanám, hogy igencsak fontolgatták az akkumulátoros villamost is emiatt.
A trolinál a helyzet az, hogy nincs annyi önjáró kocsi, hogy örömmel pazaroljuk el hülyeségekre. Opció nélkül nem is lesz. Meg különben is, azért mert elbontották a korábbi hurkot, másikat nem engednek felrakni, hadd ne kellljen már önjárni! A lehúzásnak igenis van ideje és azt feleslegesen kell az utasoknak kivárniuk.
Erre legutóbb 2010. május 29-én lett volna lehetőség. A Vértanúk terénél történő fordulást azzal pattintották le, hogy a Szabadság tér felől rontotta volna a rálátást a Parlament épületére. Gondolod ezekután beengedték volna a metróállomás elé a trolit, bárhonnan, bárhogyan?
Valójában már eleve a metró háztömbjét kellett volna megkerültetni vele, a végállomást pedig nagyjából a metrókijárat elé tenni - amire most már nem nagyon lesz lehetőség...
Szegény 70/78-nak mikor rendeződik végre a sora normálisan? Most már, hogy az a - bocsánat - vén kva sincs, nem lehetne végeleg rendezni a dolgokat és közelebb rakni a metróhoz?