Nem akartam ezt kommentálni, tényleg....itt nem egy ember hibájáról kell beszélni... Arról kell, hogyan lehet fent tartani ezt a járműtípust, erre kevesen vagyunk. De ha "Ő" nem lenne ,akkor ki foglalkozna a 300-asokkal?
Ehhez képest pont a Dráván hipp-hopp megszűnt durván 80-90 parkolóhely, új forgalmi sávok nőttek (igaz, a változásnak még a kitáblázására se maradt már igyekezet; sötétben, nedves úton tök életveszély a Dráva utca, mert a régi burkolati jelek jobban látszanak, mint az újak), épült a bokorsáv helyére aszfaltozott bringaút, lettek új kanyarodósávok, új (nekünk szarabb) lámpaprogramok... Nekem ebből az jön le, hogy ahol "fentről" van elég akarat, ott van is változás. :-/
beparkoltak a Jászai felöli végén a 76-osnak, én is a 705össel mentem az Arany János utcába(van egy fénykép este majd beszúrom ha el nem felejtem, de sajnos mobilos). az utasok a Vörösmarty-Szondi kereszteződésben lincshangulatban voltak és ordítottak, hogy: nyissa mánki!(és hasonlók) örülök, hogy a kedves utas ennyire érti a járművezetők dolgát de persze, ha az úttestre leszállás közbe a mami elfekszik, vagy valakit elsodor egy autós/motoros/biciklis(utóbbi kettő előszeretettel előzi a piros dobozt jobbról) akkor mocskos ->...<- és hülye vezető. nehezményezem, hogy ebben az országban mindenki mindenhez nagyon ért mégis nyakig ülünk benne...
No csak azért jutott az agyamba, mert elvileg most nyáron lesz a Dráva + Kárpát felújítás is, ha jól tom, és akkor ha már úgyis túrják, akkor túrják fel jól. :)
Az teljesen szokványos, hogy dél után pár perccel érkezik a 705-ös és öt percen belül egy Ziu is 76-osról Aranyra? A 412-es 73-asban folytatta napját, a Ziut már nem láttam áttáblázni...
Te Süweg! Mit tudsz a Dráva és Kárpát felújításokról? Lehet számítani valami normálisabb, nem balesetveszélyes jobbra kanyarodási lehetőségre a Kárpát-Dráva irányban? A kanyarodáskor az egyenes irányú sávba átlógó troli-utánfutóra gondolok.
Pluszban: annak ellenére, hogy lehet, hogy lassítaná a trolikat, szvsz inkább a Dráva u. megállókhoz kéne tenni egy gyalogátkelőt, és a sarkon lévőt elhagyni helyette, mert borzalmas, amit ott a gyalogosok megengednek maguknak (és ebbe én is beletartozok, amikor arrafelé szállok át buszról trolira és fordítva :-DDD). Valahogy úgy kéne eltolni a két oldali megállókat, hogy kettős jelleggel a 75 és a 115/133 is bele tudjon férni, és a kettő között (mindkét irányú megálló előtt) lehetne lámpás gyalogátkelő, esetleg BUSZ-jelzéssel megspékelve, hogy könnyebben ki lehessen indulni onnan, besorolni a Kárpátba kanyarodó sávba.
Egy pár info a 435-ös trolikhoz.A 302, 303, 313, 314 azért lett "fekér" ,mert ezeket az IKARUS-nál fényezték a Margit u.-ban. A 301 és a 304 korábbi felújítás volt.
Akkor minket láttál :) Mi voltunk a műszaki csapat rajta, igen valóban, a belseje még hiányos, csak egy asztalt tudtunk felcsempészni , a laptopoknak :) Futni fut a kettes, de még vannak gyerek betegségei.... Lényeg,hogy nem szerette a sok állást, kapott hideget meleget. Amúgy általában a 80-as vonalon szoktunk menni, mivel ez a leghaladósabb vonal. Másik: az hogy a dekor milyen az egy dologtól függött ismét: PÉNZ Ezért fekete a vezető fülke a 303-ban, (szerintem pofás :) ) Ezt a tető dolgot meg nem mi döntjük el, hogy fehér vagy szürke. Bár egyet is el lehet képzelni, a szürke régen fehér volt, csak meggondolta magát :)
Nekem a fehér tetszik jobban. :) Ha már felújított 435T-k: a 303-as kicsit csalódás az első kettőhöz viszonyítva. Ez a matt dekor szerintem nem túl jó választás (a GVM-ekben sem), gyorsan koszolódónak tűnik, illetve valahogy a belső rész is kicsit összecsapottnak hat.