Egy barátom profi homokszóró, nagy műhelye van ahol csak szór. Egész autókarosszériákat is szokott tisztítani, meg bármit amit csak az ember el tud képzelni. Homokon belül is sokféle anyag van neki, meg fém, gyöngy, dióhéj...
Minden nap találkozunk, így ha van valami kérdésed szólj, szívesen megkérdezem neked! ;-)
Egy barátomnál láttam egyszer egy szétszerelt Tanakát és ámulatba ejtett! Azok a finom alkatrészek, a hajtókar alsó szemének oldalsó cakkozása, a négyfelömlős henger, a kifinomult főtengely...
Mit tagadjam, szerelem volt "belső" látásra! :-) Kialakult bennem a birtoklási vágy, és szerencsémre nem oly soká sikerült szert tennem egyre. Azóta is hibátlanul üzemel, pedig van használva. Csak Castrol Power1 kerül bele.
Errefelé nem sokan ismerik, kapom a becsmérlő megjegyzéseket, hogy "milyen kínai sz*r ez?" Aztán mikor kipróbálják leesnek az állak, nagyon erős méregzsák a drága! ;-) Meg az a kompresszió! Próbálják berántani de nem lehet, dekompresszor nélkül esélytelen az ember! :-)
...és nem utolsósorban ezt a fűrészt a leírás szerint még folyamatos, teljes munkaidős használatra tervezték! :-)
Kedves fórumtársam szereted Te a szíved mélyén a Husit, csak már másfelé eljegyezted magad! :D
Egyébként meg HA jól tudom, jóban vagy az Oregon láncokkal, ami meg ugye egészen közel áll a Husihoz. :)
Ha vannak jó favágós videóid, / tudom, hogy van, ne is tagadd!! :) / képeid, LÁNCOKRÓL útmutatásod, szívesen látnánk. Persze csak ha van kedved hozzá. :)
A homokszórómmal,apránként kis adagokban tudok dolgozni mert a kompresszorom hamar elnyomja azt a nyomást ami kell a szóráshoz. Akkor megvárom míg visszatölt és mehet tovább fél percig,kb.
Mivel nem ipari felszerelésem van,így megy ez.
Viszont a felület olyan mint az új,sőt. ;)
Összegezve,apró területekkel haladva,lassan,de kényelmesen lehet szépre alakítani a kívánt felületet.
Pl a féktisztító egy éppen piszkos gépre okés,a brigeciól már egy kicsit koszosabbra,stb...
A benzines áztatás már jó lehet az előző kettőre is és akár kicsit dzsuvásabbra is.
De a 30-40 éves retekre sokkal egyszerűbb és kevésbé körülményesebb a zsíroldó.
Ez a tapasztalatom.
Lehet gyakrabban vakarom az ősöreg,centi vastagon dzsuvás gépeket. Azokhoz nálam nem rúg labdába semmi más mint a zsíroldó és egyéb erősen lúgos hatású szerek.
Én is szeretem a benzin szagát,de nem inhalálva akár órákon keresztül. ;)
Meg láttam már benzines mosogatás után leégett műhelyrészt.
De ismétlem,én nem mondtam,hogy mindenki csinálja így,vagy úgy. Én csak elmondtam én hogy csinálom,ami a filmemben is elhangzott például.
Benzint ,vagy benzin és gázolaj keverékét használom . Különböző erősségű és sörtehosszúságú ecsettel takarítom az alkatrészt a mosó edény felett (20 literes műanyagkanna félbevágva) ,majd tisztítás után öblítek általában benzinnel .
Kapott ma egy kis fejlesztést a 365xtorq:vettem ma egy külső rönktámaszt és felszereltem rá.Majd holnap dobok egy képet, mert ma már sötétben értem haza és nem szeretek villanyfénynél fényképezni.
Én is Husqvarna fan vagyok, bár elismerem ha más márka jó gépet tesz le az asztalra. Egy dolog a technika, a másik pedig az emóció! A Husqvarna mindkettőt megadja...