Keresés

Részletes keresés

LoLkA Creative Commons License 2013.03.27 0 0 6183

Elvileg belga eredetű:

 

http://busglobe.com/picture/4050

Előzmény: LMG-003 (6182)
LMG-003 Creative Commons License 2013.03.27 0 0 6182

Pasz.Én azt se tudom hova való.Csak tegnap bent állt a telepen.

Előzmény: LoLkA (6181)
LoLkA Creative Commons License 2013.03.27 0 0 6181

Ő miért van itt?

Előzmény: LMG-003 (6179)
LoLkA Creative Commons License 2013.03.27 0 0 6180

Igen, elvileg két hónap alatt kész lesz teljesen a belváros felé vezető szakasz és a másik oldalon meglesznek a közműkiváltások.

Utána a buszokat átterelik a másik oldalra.

Előzmény: Yooha (6178)
LMG-003 Creative Commons License 2013.03.27 0 0 6179

Yooha Creative Commons License 2013.03.27 0 0 6178

Most akkor ezt a szakaszt 2 hónap alatt befejezik tokkal-vonóval? Vagy mit fognak csinálni? Vagy 2 (+2 csúszás) hónap múlva megnyitják, és utána még mindig dolgoznak rajta? Vagy az eddigi gyakorlat szerint utána 1 évig megint gazt növesztenek rajta? Hogy lesz ez?

Előzmény: by-169 (6170)
LoLkA Creative Commons License 2013.03.25 0 0 6177

Én a hétvégi futóverseny idején a 22 és a 24-es buszokat a következőképpen járattam volna:

22: Köztemető, főkapu - Klinikák:  22-es útvonala a Vincellér utcáig és a Vincellér utcán jobbra kanyarodva a Derék utcára és egészen a Klinikákig járattam volna

24: Klinikák - Köztemető, főkapu: értelemszerűen fordítva, mint a 22-es

 

Ez is átszállásmentes közlekedés, de azért valójában nem az, lássuk be. Aki a Kassairól akar eljutni a Klinikákhoz az biztosan nem a tócóskerten keresztűl tenné meg. :)

 

Előzmény: vanyi94 (6176)
vanyi94 Creative Commons License 2013.03.25 0 0 6176

Én a hétvégi futóverseny idején a 22 és a 24-es buszokat a következőképpen járattam volna:

22: Köztemető, főkapu - Klinikák:  22-es útvonala a Vincellér utcáig és a Vincellér utcán jobbra kanyarodva a Derék utcára és egészen a Klinikákig járattam volna

24: Klinikák - Köztemető, főkapu: értelemszerűen fordítva, mint a 22-es

 

Az Alföldi nyomdánál miért nem fognak megállni a terelve közlekedő járatok áprilistól? Remélem, hogy a terelés ideje alatt a buszokon kiírják majd a kijelzőn a járatszám és a végállomás alá, hogy a Böszörményi úton át vagy az Egyetem sugárúton át közlekedik. pl: ahogy a 22 és a 24-es járatoknál van, hogy kiírják hogy a Kassai út felé, ill. hogy a Böszörményi út felé közlekedik. De amúgy a hangoson is bemondhatnák az összes járaton, hogy ezek a járatok terelve fognak közlekedni. Ezt leginkább a legforgalmasabb megállók után kellene bemondani. pl: Csokonai Színház, Segner tér, Hal köz, Nagyállomás.

 

A 23-asnak tanítási időszak munkanapra és tanszünet munkanapra azért jobb lenne, ha egyfajta menetrend lenne, nem két külön, mert az indulások száma megegyezik mindkét időszakban.

 

by-169 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 6175

A tartalék Bengáli melett 2 darab kék villamos is parkolt majdnem egésznap. Kora este is ott álltak de mért?

Haligali82 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 6174

Az ok egyszerű.  Azokat az agyagokat be is kell vinni a munkateruletre és azokat le is kell rakodni. Sok munka a palya melletti útról végezhető.  Tehát ha már csak egy kamion oda beall es elkezdik lerakodni mar kevés is az a két sáv. 

Előzmény: Ricsi89 (6173)
Ricsi89 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 6173

Szerintem elkezdik csinálni a kereszteződésben, meg van ott egy két hely, ahol a parkolók bejárata miatt nem csinálták még meg, ott is meg kell csinálni.

Előzmény: by-169 (6172)
by-169 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 6172

Azt nem értem hogy mért teljesen zárják le az utcát mikor csak az egyik oldalon csinálják. Vagy ott csinálják ahol keresztezni fogja? Most mondta a TV hogy szorólapokat fognak osztogatni az arrajároknak a változásról.

Előzmény: Ricsi89 (6171)
Ricsi89 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 6171

Szerdán láttam, hogy a Dózsa utcán kötik le a síneket, amit már tavaly összehegesztettek. Azt a pár métert lefogatták, meg tettek rá egy kiskocsit is és odaláncolták. :) Gondoltam rá, hogy el kellene kötni a kiskocsit és menni egy kört a 2-es villamossal azon a pár méteren, ami elkészült. :D

Előzmény: by-169 (6170)
by-169 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 6170

Több busz utvonala változik.

http://www.dkv.hu/hu/hirek/aprilistol-tobb-autobusz-tereloutvonalon

 

Mégis lesz rá esély hogy befejezzék a 2-es villamost?

by-169 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 6169

Közösen használni a tömböt?

Előzmény: Yooha (6168)
Yooha Creative Commons License 2013.03.22 0 0 6168

meghülyült a fórum, a 2. sortól lemaradt. Mindneki találja ki

Előzmény: Yooha (6167)
Yooha Creative Commons License 2013.03.22 0 0 6167

Öööö, ezt a jegy-nem-kitépést nem értem. Akkor én nem vehetek 2 jegyet úgy, hogy az asszonnyal kétfelé megyünk vele? Vagy van sima jegy is?

ckg471 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6166

Jaa, már emlékszem, köszönöm.

Előzmény: LMG-003 (6165)
LMG-003 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6165

Ő ment bele tavaly szeptember körül a 131-nek a hátuljába.Azóta nem lett még kész.De a busz már igen.

Előzmény: ckg471 (6163)
by-169 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6164

A nyugati utcán utolért egy csuklós buszt.

Előzmény: ckg471 (6163)
ckg471 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6163

Ezt meg mi lelte? J1 jelű javítás?

Előzmény: LMG-003 (6162)
LMG-003 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6162

A 380-as pályaszámú troli jelenlegi állapota:

marky-511 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6161

Én is ezen a véleményen vagyok.

Kitépheti az utas is, és az eladó is. Változott valami (a jegyek színén kívül)? Nem...

Előzmény: LoLkA (6159)
LoLkA Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6160

Ja, tényleg!

Előzmény: marky-511 (6158)
LoLkA Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6159

Véleményem szerint a perforáció egy ráutaló magatartás a jegyek kitéphetőségére.

Előzmény: marky-511 (6155)
marky-511 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6158

Egyébként nem egy olyan jegykezelő rendszerre dobott ki milliókat a DKV, ami letiltja a jegykezelést, miközben ellenőrzés folyik?

Mintha megint emiatt alakult volna ki perpatvar...

Előzmény: atty707 (6156)
atty707 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6157

Nem hiszem, hogy műbalhé. Mit tudsz tenni 2-3 ogréval szemben? Természetesen vannak korrekt ellenőrök is a dkv-nál.

Előzmény: Dreamer (6154)
atty707 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6156

Nos, az a helyzet hogy az ilyen "ogré"-kat rég el kellett volna takarítani az összes munkakörből, ahol emberekkel kell foglalkozni. Természetesen van olyan helyzet, amikor "előnyös" az ilyen viselkedés, de nem kisgyerekes nőkön kellene ezt gyakorolni. Sajnos tényleg van ilyen ellenőr a dkv-nál, nekem is volt már tapasztalatom a magas IQ-jukról. Szerencsére csak külső szemlélő voltam, de akkor is lehangoló volt, amikor az egyik utas jelezte feléjük kultúrált, emberi módon, hogy az egyik jegykezelő nem üzemel (tényleg nem működött, ők is próbálták), erre nagy hangon elkezdett vele "kommunikálni", hogy mi a frászt kezdjen ezzel a helyzettel, nem az ő dolga, stb. stb.

Ugyanez igaz a járművezetőkre is. Ha nem képes elviselni "nagy tételben" az utasokat, akkor ne vezessen buszt, valószínűleg kiváló teherautóvezető lehetne belőle. A sóder meg nem beszél vissza. :)

Előzmény: marky-511 (6153)
marky-511 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6155

Ha nem fizet, akkor behajtják rajta a nagyobb pótdíjat. Igen, tulajdonképpen a nő hiányzott; de egy értelmetlen szabály, és egy tisztességtelen ellenőr miatt.

 

A DKV teljesen félrevezeti az utasokat ezzel az új szabállyal, ami a tömbjegyeket illeti. Most komolyan, a hangyaf*sznyi betűkből kéne rájönni, hogy nem szabad kitépni a jegyeket? Akkor miért van perforálva? Eddig ki lehetett tépni, és máshol is ki lehet.

 

No meg annak is örülnék, ha az ellenőrök nem csak a gyerekekkel és a nőkkel keménykednének ennyire, hanem .... na é'ted.

Előzmény: Dreamer (6154)
Dreamer Creative Commons License 2013.03.21 0 0 6154

Szerintem ez műbalhé, ha valaki nem hibás, akkor nem fizet (leglábbis én nem tettem volna).

 

Dreamer

Előzmény: marky-511 (6153)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!