Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Most akkor ezt a szakaszt 2 hónap alatt befejezik tokkal-vonóval? Vagy mit fognak csinálni? Vagy 2 (+2 csúszás) hónap múlva megnyitják, és utána még mindig dolgoznak rajta? Vagy az eddigi gyakorlat szerint utána 1 évig megint gazt növesztenek rajta? Hogy lesz ez?
Én a hétvégi futóverseny idején a 22 és a 24-es buszokat a következőképpen járattam volna:
22: Köztemető, főkapu - Klinikák: 22-es útvonala a Vincellér utcáig és a Vincellér utcán jobbra kanyarodva a Derék utcára és egészen a Klinikákig járattam volna
24: Klinikák - Köztemető, főkapu: értelemszerűen fordítva, mint a 22-es
Ez is átszállásmentes közlekedés, de azért valójában nem az, lássuk be. Aki a Kassairól akar eljutni a Klinikákhoz az biztosan nem a tócóskerten keresztűl tenné meg. :)
Én a hétvégi futóverseny idején a 22 és a 24-es buszokat a következőképpen járattam volna:
22: Köztemető, főkapu - Klinikák: 22-es útvonala a Vincellér utcáig és a Vincellér utcán jobbra kanyarodva a Derék utcára és egészen a Klinikákig járattam volna
24: Klinikák - Köztemető, főkapu: értelemszerűen fordítva, mint a 22-es
Az Alföldi nyomdánál miért nem fognak megállni a terelve közlekedő járatok áprilistól? Remélem, hogy a terelés ideje alatt a buszokon kiírják majd a kijelzőn a járatszám és a végállomás alá, hogy a Böszörményi úton át vagy az Egyetem sugárúton át közlekedik. pl: ahogy a 22 és a 24-es járatoknál van, hogy kiírják hogy a Kassai út felé, ill. hogy a Böszörményi út felé közlekedik. De amúgy a hangoson is bemondhatnák az összes járaton, hogy ezek a járatok terelve fognak közlekedni. Ezt leginkább a legforgalmasabb megállók után kellene bemondani. pl: Csokonai Színház, Segner tér, Hal köz, Nagyállomás.
A 23-asnak tanítási időszak munkanapra és tanszünet munkanapra azért jobb lenne, ha egyfajta menetrend lenne, nem két külön, mert az indulások száma megegyezik mindkét időszakban.
Az ok egyszerű. Azokat az agyagokat be is kell vinni a munkateruletre és azokat le is kell rakodni. Sok munka a palya melletti útról végezhető. Tehát ha már csak egy kamion oda beall es elkezdik lerakodni mar kevés is az a két sáv.
Szerintem elkezdik csinálni a kereszteződésben, meg van ott egy két hely, ahol a parkolók bejárata miatt nem csinálták még meg, ott is meg kell csinálni.
Azt nem értem hogy mért teljesen zárják le az utcát mikor csak az egyik oldalon csinálják. Vagy ott csinálják ahol keresztezni fogja? Most mondta a TV hogy szorólapokat fognak osztogatni az arrajároknak a változásról.
Szerdán láttam, hogy a Dózsa utcán kötik le a síneket, amit már tavaly összehegesztettek. Azt a pár métert lefogatták, meg tettek rá egy kiskocsit is és odaláncolták. :) Gondoltam rá, hogy el kellene kötni a kiskocsit és menni egy kört a 2-es villamossal azon a pár méteren, ami elkészült. :D
Öööö, ezt a jegy-nem-kitépést nem értem. Akkor én nem vehetek2jegyet úgy, hogy az asszonnyal kétfelé megyünk vele? Vagy van sima jegy is?
Nos, az a helyzet hogy az ilyen "ogré"-kat rég el kellett volna takarítani az összes munkakörből, ahol emberekkel kell foglalkozni. Természetesen van olyan helyzet, amikor "előnyös" az ilyen viselkedés, de nem kisgyerekes nőkön kellene ezt gyakorolni. Sajnos tényleg van ilyen ellenőr a dkv-nál, nekem is volt már tapasztalatom a magas IQ-jukról. Szerencsére csak külső szemlélő voltam, de akkor is lehangoló volt, amikor az egyik utas jelezte feléjük kultúrált, emberi módon, hogy az egyik jegykezelő nem üzemel (tényleg nem működött, ők is próbálták), erre nagy hangon elkezdett vele "kommunikálni", hogy mi a frászt kezdjen ezzel a helyzettel, nem az ő dolga, stb. stb.
Ugyanez igaz a járművezetőkre is. Ha nem képes elviselni "nagy tételben" az utasokat, akkor ne vezessen buszt, valószínűleg kiváló teherautóvezető lehetne belőle. A sóder meg nem beszél vissza. :)
Ha nem fizet, akkor behajtják rajta a nagyobb pótdíjat. Igen, tulajdonképpen a nő hiányzott; de egy értelmetlen szabály, és egy tisztességtelen ellenőr miatt.
A DKV teljesen félrevezeti az utasokat ezzel az új szabállyal, ami a tömbjegyeket illeti. Most komolyan, a hangyaf*sznyi betűkből kéne rájönni, hogy nem szabad kitépni a jegyeket? Akkor miért van perforálva? Eddig ki lehetett tépni, és máshol is ki lehet.
No meg annak is örülnék, ha az ellenőrök nem csak a gyerekekkel és a nőkkel keménykednének ennyire, hanem .... na é'ted.