Keresés

Részletes keresés

Intersziti Creative Commons License 2009.06.01 0 0 40819
"nagyon jó de nem ide mert nincs megfelelö háttér hozzá"

Karbiszerződéstől függ.
Előzmény: IK60T (40814)
Intersziti Creative Commons License 2009.06.01 0 0 40818
"Na ja, a BKV csak álmodozhat, hogy a Vossloh-al bármilyen együtmüködést vagy szerzödést is kössenek de a Hess-el sem fognak."

Szvsz nincs olyan sok gyártó Jurópában, hogy a BKV olyan nagyon válogatni tudna.

Alstom?, Vossloh (Kiepe), Cegelec, Skoda (Ganz), Bombardier, durván ennyi, ami manapság villamos cuccot tesz troli kasztnikba. Ami szintén nem túl sok: Hess, Neoplan, Van Hool, Solaris, Irisbus, egy darab ARC, mi van még?
Előzmény: IK60T (40814)
Intersziti Creative Commons License 2009.06.01 0 0 40817
A GVM-et se tartom semmivel sem megbízhatóbbnak a többi budapesti trolitípusnál. Mondom ezt úgy, hogy még így is azokkal melózok legszívesebben.
Előzmény: Thibee (40810)
nemeza Creative Commons License 2009.06.01 0 0 40816
Ikarus 293 már csak veterán találkozóra való.. Kivéve, ha egy új, korszerű típust takar. :P
Előzmény: M41 2143 (40813)
IK60T Creative Commons License 2009.06.01 0 0 40815

Azért egy Hess-t ne hasonlitsunk össze egy Neoplan-al. A Hess messze felülmúlja a Neoplant, de mondjuk a Van-Hool al már vetekedhet.

A Hess-t amikor tervezik akkor mindenféle hajtással tervezik meg a karosszériát, hogy kompaktibilis legyen akár hibrid vagy busz vagy troliról van szó.

Előzmény: M41 2143 (40813)
IK60T Creative Commons License 2009.06.01 0 0 40814

Na ja, a BKV csak álmodozhat, hogy a Vossloh-al bármilyen együtmüködést vagy szerzödést is kössenek de a Hess-el sem fognak.

A Szeged-i konferencián a Vossloh bemutatta ezt az anyagot és hozzátenném hogy nagyon jó de nem ide mert nincs megfelelö háttér hozzá.

Előzmény: KirályLászló (40805)
M41 2143 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 40813

"Tök jól néz ki, hogy nem látszik a B-C tengely!"

 

Olyan, mintha lebegne a közepe! Eddig borzasztóan undorítónak tartottam, ha nincs kivágva a kerékív egy buszon, vagy csak el van takarva, például a miskolci Neoplanok ocsmányul néznek ki, de ez tényleg szép!

 

Azért nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele, de én néhány Ikarus 293-asnak azért még jobban örülnék!

Előzmény: **BPO-700** (40809)
Thibee Creative Commons License 2009.06.01 0 0 40812
Hát azt inkább hagyjuk,nem jól...
Előzmény: nemeza (40811)
nemeza Creative Commons License 2009.06.01 0 0 40811
A Solarisok mennyire bírják btw?
Előzmény: Thibee (40810)
Thibee Creative Commons License 2009.06.01 0 0 40810
Na a GVM-ekről el a kezekkel!!!! Az ízig vérig TROLIBUSZ!!!
Akárki ,akármit mond :)
Nagyon jók ezek a kis videók, tényleg, de nem tudom,hogy a néző közönségnek feltűnt-e valami, valami hiányzik az utakról a felső vezetéken kívül......
A kátyú!
Már most sajnálnám szegény buszokat,hogy végig kéne szenvedniük ezeket az utakat, arra szerintem drágák, hogy több százezer kilométeres rázópróbát teszteljenek rajtuk, már ha megérik a több százezret.
Nem ellenérzésként mondom, de ha lesz még egy troli amelyik olyan megbízhatóan fut 1.000.000 km-eket mint a GVM-ek akkor megemelem a kalapom :)

Előzmény: Intersziti (40803)
**BPO-700** Creative Commons License 2009.06.01 0 0 40809

Ez nagyon jó! Ez a busz (4:24-nél) még a 118-as is tudna menni! be tudná venni a Dinamó utcai fordulót! :D

 

Amúgy a 7-esen sem lenne elég ez a duplacsukló... :S

 

Tök jól néz ki, hogy nem látszik a B-C tengely!

 

Az ottani kihasználtságot nézve, lassan már tripla-csuklóst is fognak gyártani! :D

Előzmény: Intersziti (40808)
Intersziti Creative Commons License 2009.06.01 0 0 40808
Ez ugyan nem Merci, hanem hanem Hess:
http://www.youtube.com/watch?v=fhEUeXBavkc


Ezzel is meg tudnék barátkozni, mondjuk nekem elég lenne egy XL méretű is, nem ragaszkodok a duplacsuklóhoz. :-) Sőt, ez tán még a hátsó kerekeket is tudná kormányozni? (Gondolom a 25 méteres a D hídon kormányozva van, de ha ezt a sok cuccost összesűrítjük egy 18 méteresbe, nemtom, elbírná-e magát egy szimpla kerekes C híddal.)
Előzmény: KirályLászló (40805)
KirályLászló Creative Commons License 2009.06.01 0 0 40807
Jaa, itt a nemet verzio is!
http://www.youtube.com/watch?v=hyQuddYc0IU
Előzmény: KirályLászló (40805)
Intersziti Creative Commons License 2009.06.01 0 0 40806
Ha Merci troli jönne helyette, boldogan!

Nyeh-nyeh-nyeh :-DDDDDDD
Előzmény: TRA 395 (40804)
KirályLászló Creative Commons License 2009.06.01 0 0 40805
Ez ugyan nem Merci, hanem hanem Hess:
http://www.youtube.com/watch?v=fhEUeXBavkc

Az aramszedos valtozata meg Milanoban fut, Van-Hool karosszeriaban.
Ezt en is szivesen latnam Budapesten:)
Előzmény: Intersziti (40803)
TRA 395 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 40804
Ha ennyire "kiváltó" hangulatban vagy, akkor elég lenne lecserélni csupán a 252-es kocsit...
Előzmény: Intersziti (40803)
Intersziti Creative Commons License 2009.06.01 0 0 40803
Ámberek! Ez a Merci Citera csuklós, ami a héten itt volt a 7-esen, ez nem az a hibrid busz volt, amiről nemrég volt itt (vagy a VéEK topikban) már szó, hogy csak (relatíve) kis dízelmocija van, ami aggregátot hajt, meg hozzá nikkel-metál-hidrid vontatási akksija van, amit villfékkel meg az aggregáttal tölt, menetben meg rásegít a dízlimocira?

Mert akkor szántam volna rá időt, hogy megnézzem... :-/ Na mindegy...

(...ha máshogy nem megy, max. elmegyek Mannheimbe, és megnézem ott... :-D )

Bili mode on...

Naszóval ilyesmiből én szívesen látnék mondjuk ezer darabot :-)))) Budapesten, sőt, akár még úgy is, hogy közülük 100-120-ra áramszedőt tesznek, és kiváltják velük a Ziukat meg akár a GVM-eket is. :-))

Bili mode off...
by-169 Creative Commons License 2009.05.31 0 0 40802

Debrecen pénteken.

bengamen Creative Commons License 2009.05.31 0 0 40801
Üdv!

Ehhh...Úgy látom megint akadt egy frissen regelt iparművészeti cserépedény, aki mostanában próbálgatja a szárnyait csőbeugatás témakörben...
Thibee Creative Commons License 2009.05.30 0 0 40800
Nem akartam ezt kommentálni, tényleg....itt nem egy ember hibájáról kell beszélni...
Arról kell, hogyan lehet fent tartani ezt a járműtípust, erre kevesen vagyunk.
De ha "Ő" nem lenne ,akkor ki foglalkozna a 300-asokkal?
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.30 0 0 40799

Nem tisztem megvédeni K. urat, de ami a háromszázasokkal folyik az elmúlt években az nem az ö hibája...

 

SzL

Előzmény: Egy igazi trolis (40798)
Egy igazi trolis Creative Commons License 2009.05.30 0 0 40798
Csak eggy baj van az egésszel nem kosárba kéne a kocsit
kivinni próbára.A bizonyos illetőt(K.K)eltiltani a troliktól!!!!!!!!!!!!!!!
Előzmény: Thibee (40774)
Humarci Creative Commons License 2009.05.30 0 0 40797
906, 921 2007.07.09 -ével lett selejtezve

viszont a 887, 901, 902, 903, 914, 951 -ről nincs pontos dátumom
Előzmény: mesi. (40745)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.30 0 0 40796
Megnéznék egy ilyen tesztelést az elejétől. De még egy jó darabig tuti nem fogom tudni, csak majd ha egyszer ilyen járművekkel fogok dolgozni. :)
Előzmény: Thibee (40774)
Intersziti Creative Commons License 2009.05.30 0 0 40795
Ehhez képest pont a Dráván hipp-hopp megszűnt durván 80-90 parkolóhely, új forgalmi sávok nőttek (igaz, a változásnak még a kitáblázására se maradt már igyekezet; sötétben, nedves úton tök életveszély a Dráva utca, mert a régi burkolati jelek jobban látszanak, mint az újak), épült a bokorsáv helyére aszfaltozott bringaút, lettek új kanyarodósávok, új (nekünk szarabb) lámpaprogramok... Nekem ebből az jön le, hogy ahol "fentről" van elég akarat, ott van is változás. :-/
Előzmény: Süweg (40793)
MUV 3404 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 40794
beparkoltak a Jászai felöli végén a 76-osnak, én is a 705össel mentem az Arany János utcába(van egy fénykép este majd beszúrom ha el nem felejtem, de sajnos mobilos). az utasok a Vörösmarty-Szondi kereszteződésben lincshangulatban voltak és ordítottak, hogy: nyissa mánki!(és hasonlók) örülök, hogy a kedves utas ennyire érti a járművezetők dolgát de persze, ha az úttestre leszállás közbe a mami elfekszik, vagy valakit elsodor egy autós/motoros/biciklis(utóbbi kettő előszeretettel előzi a piros dobozt jobbról) akkor mocskos ->...<- és hülye vezető. nehezményezem, hogy ebben az országban mindenki mindenhez nagyon ért mégis nyakig ülünk benne...
Előzmény: hungeri (40790)
Süweg Creative Commons License 2009.05.28 0 0 40793

Néha hajlamos vagy leegyszerűsíteni a dolgokat

Ha  a szegélyhez hozzányúlsz, építési engedélyköteles.

A Rákoskeresztúri buszkorridor engedélyezése pontosan 8 hónapja tart.........és az sem túl bonyolult

Előzmény: Intersziti (40791)
Intersziti Creative Commons License 2009.05.28 0 0 40792
Nemtom, de ma a rádijó aszonta, hogy baleset miatt a 75-öt is pótolták az innenső végén, lehet, hogy amiatt nem tudtak a 76-osok se végigmenni?
Előzmény: hungeri (40790)
Intersziti Creative Commons License 2009.05.28 0 0 40791
No csak azért jutott az agyamba, mert elvileg most nyáron lesz a Dráva + Kárpát felújítás is, ha jól tom, és akkor ha már úgyis túrják, akkor túrják fel jól. :)
Előzmény: Süweg (40787)
hungeri Creative Commons License 2009.05.28 0 0 40790
Az teljesen szokványos, hogy dél után pár perccel érkezik a 705-ös és öt percen belül egy Ziu is 76-osról Aranyra? A 412-es 73-asban folytatta napját, a Ziut már nem láttam áttáblázni...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!